כל יום שעובר מלמד אותנו משהו חדש על המציאות שבה עובדות חברות בימינו והשינויים שחלים בעולם מחייבים אותנו להגיב בהתאם. בין היתר, אפשר ללמוד לא רק דברים חדשים כי אם גם לשפר מיומנויות שונות בעבודה, כמו שירות לקוחות או התנהלות אישית בין עובדים. גם אנשי מכירות יכולים ללמוד עוד ועוד דרכים לשפר את המכירות שלהם וזה נכון במיוחד ככל שהשיטות למכירה משתנות עקב מסחר אונליין ועקב הזדמנויות חדשות שנפתחות. אפשר להזמין לאנשי מכירות ותיקים הדרכת מכירות כדי להשתלם בשיטות חדשות או סוגיות שונות שלא ניסו לפתור ולשפר בכך את מיצוי הפוטנציאל שלהם למכירות משופרות. בכל חברה זה בוודאי עוזר להגיע למצוינות במכירות ללקוחות ולהרוויח יותר ולכן חברת גישות הדרכה וייעוץ מציעה לכם סדנאות מעולות לשיפור מיומנויות אלה בכל רמה של עובדים.
שיפור הדימוי העצמי מוביל למצוינות
נאמר כבר שכל ילד זקוק למבוגר אחד שיאמין בו כדי להגיע להישגים וזה נכון לנו כל החיים. גם כשאנחנו עובדים במקום עבודה שמכבד אותנו ומשקיע ביכולות שלנו ולא מתמקד רק בדרישות והצבת יעדים אנחנו מצליחים להשיג יותר. עובדים שמרוצים מעצמם עובדים טוב יותר ומשפרים את האווירה במקום העבודה. מנהלים שעוברים סדנאות העצמה יכולים להבין את עצמם ואת האחרים טוב יותר ובהתאם לכך גם לשפר את התגובות שלהם למצבים שונים שבהם אפשר לייעל את העבודה. פתרון משברים שונים והתמודדות עם שינויים, פתרון בעיות ביחסי עובדים ושיפור הגישה ללקוחות, כל אלה נושאים קלאסיים שבהם מטפלים במהלך סדנאות אלה כדי לשפר את היכולת של העובדים והמנהלים להגיב מבלי לאבד את הביטחון העצמי. כשהם מבינים וחשים טוב יותר הם גם מנהלים את המצב נכון יותר לטובת כולם.
מנהלים רוצים לדעת איך לנהל טוב יותר
זה לא מספיק לקבל את התואר מנהל. תואר זה מחייב להשתלם כל הזמן בידע רלוונטי חדש, לשפר את המיומנויות האישיות ולרכוש כלים חדשים לא רק מניסיון. גם סוגיות שעליהם לטפל בהן תוך כדי עבודה מחייבות ידע רב ויכולות אישיות ולכן הם נזקקים כל הזמן להעשרה ולרענון ולרכישת כלים חדשים במסגרת פיתוח מנהלים. סדנאות כאלה וליווי אישי בתחום זה משפר את הסיכוי שלהם להגיע למצוינות וזה בדיוק מה שחברת גישות הדרכה וייעוץ חותרת אליו בעבודת על ארגונים שונים.