Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המשימה – השתלת שיער מוצלחת בטורקיה

המשימה – השתלת שיער מוצלחת בטורקיה

אחת ממתנות ימי ההולדת המפתיעות היא תיאום השתלת שיער אצל ד"ר אוזגה ארגון בבית החולים בטורקיה. הבחירה ברופא מנתח ספציפי זה אינה מקרית, מדובר ברופא המוביל בתחום זה לאור המיומנות יוצאת הדופן שלו לאורך שנים רבות.

כשמחפשים מתנת יום הולדת עבור מי שיש לו הכול, אך החלום שלו הוא לבצע השתלת שיער בטורקיה זו המתנה האידיאלית עבורו ובמיוחד כשמדובר ברופא שהוא משכמו ומעלה וכל השתלת שיער אצלו היא הצלחה בטוחה.

המשימה – השתלת שיער מוצלחת בטורקיה

ניתוח השתלת שיער

מהלך תקין של השתלת שיער מתחיל מבדיקה מקצועית של ד"ר אוזגה ארגון בדבר אופן צמיחת השיער על ראשו של כל אחד ואחד מהמטופלים. בדיקה אקוטית זו מובילה לתכנון סדר הפעולות הנדרשות כדי ליצור השתלת שיער אפקטיבית.

ביום הניתוח, ד"ר אוזגה ארגון בעצמו הוא זה שפותח את ערוצי השיער, בוחן את האפקטיביות של הזקיקים הן בעינו המקצועית והן תחת מיקרוסקופ כדי לוודא שהם מספיק טובים כדי לעודד צמיחה במיקום אחר על הקרקפת.

אם הזקיקים תקינים הוא מחדיר אותם בצורה מסודרת וצפופה במקומות הנחוצים בהתאם לתכנון שעליו הוא החליט מראש.

דיס המלצה לביצוע השתלת שיער בקליניקות

הדרישה הרבה לביצוע השתלות שיער ברחבי טורקיה יצרה שוק פרוץ בנושא זה. קליניקות רבות הוקמו כפטריות אחרי הגשם, כל קליניקה מציעה השתלת שיער מוצלחת אך למעשה מי שמבצע את הפעולות הללו ברוב המקרים הם אנשי צוות חסרי ניסיון וחסרי ידע רפואי בסיסי בתחום הניתוחים בכלל ובתחום השתלות השיער בפרט.

אדם מעוניין בהשתלת שיער מקצועית אך הוא נופל במקרים רבים למכונים רפואיים המופעלים על ידי אחים, אחיות או טכנאים שראו כמה פעמים את סדר הפעולות שמבצעים הרופאים ובעקבות כך הם מנסים לבצע פעולות זהות. חוסר הידע והפרקטיקה הוא בעייתי ולכן השתלות רבות של שיער אינן מצליחות וגורמות להרבה מאד עוגמת נפש למטופלים שמאוכזבים מכך שהניתוח לא הצליח, שלא לדבר על התשלום הגבוה שגבו עבור השתלת השיער ומזמן השהייה בטורקיה במקום להיות עם המשפחה ולמלא משימות חשובות במקום העבודה.

המלצה על השתלת שיער בבתי חולים בלבד

ד"ר אוזגה ארגון מבצע את הפעולות הנדרשות מתחילתן ועד סופן רק בבתי חולים בטורקיה הפועלים על פי הכללים הבין לאומיים בתחום הרפואה בדבר ניקיון והיגיינה לאורך כל מהלך הניתוח. גם בהליך רפואי זה עלולים להיווצר מצבים שהמטופלים יחושו ברע. במידת הצורך, רופא של בית החולים יגיע במהירות למחלקה ויעשה כל שנדרש עבור החולה או שהצוות הרפואי יעביר את מושתל השיער לחדר המיון לצורך בדיקה וטיפול מהיר.

הימצאות במכון רפואי בקצה העיר במקרה שהמטופל חש ברע תיצור מצב בו יאבדו את הדקות הקריטיות בהמתנה לרופא, לאמבולנס או בנסיעה לבית החולים הקרוב.

מתוך האחריות של ד"ר אוזגה ארגון למטופליו, כל הטיפולים מבוצעים בבתי חולים מודרניים ואיכותיים.

תוצאות השתלת השיער

כדי לראות תוצאות מושלמות צריך להיעזר במעט סבלנות. בחודשים הראשונים מתחילים לראות צמיחה בנקודות שונות ולאחר כשמונה חודשים הדבר קורה בכל ההיקף של הראש כך שצמח שיער בכל ההיקף מתוך הזקיקים ועכשיו רואים את מתנת יום ההולדת המושלמת כשהשיער נראה בריא ושופע, החלום התגשם ויוצר שמחה גדולה מאד אצל המושתל.

עוד כתבות שיעניינו אותך
הדרך להצלחה מחייבת תכנון והתמדה
מהו השלב הראשון בהקמת עסק? האם זה השכרה של מקום?...
תלמידי עתיד כרמים בבנימינה גבעת עדה ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב
תלמידי עתיד כרמים ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב נבחרת הרובוטיקה First אורביט...
כך תנהלו את משימות העסק שלכם בצורה יעילה יותר
לא אחת קורה שלמרות הרצון הטוב שלכם, העסק תקוע? אתם...
עיצוב והקמת גינה מודרנית עם בריכת שחיה
גינה מודרנית עם בריכת שחיה היא משאת נפשם של משפחות...
כל מה שצריך לדעת על מנעולנים מוסמכים בשרון
שלום וברוכים הבאים למקומונט השרון, שמי ליעד מרום ואני המייסד...
סוגיות מורכבות במשפט הפלילי
עו"ד מעצרים מתמחה בייצוג והגנה על אנשים שנעצרו על ידי...
מהם ההבדלים בין עיצוב המשרד לעיצוב הבית
עיצוב פנים הוא היבט חשוב בתכנון של כל חלל, אך...
איך רכישת דירה יכולה להשפיע על המצב הפיננסי שלכם?
האם כדאי לשכור או לרכוש דירה תלוי במידה רבה כמה...
שירותי השכרת כספת
השכרת כספות נעשות בדרך כלל כאשר יש צורך/דרישה לאפסן דברי...
ברגעים הקשים ביותר אל תוותרו על עורך דין מצוין
ככל שעורך הדין שלכם טוב יותר כך הוא מצליח לעשות...