השיטה שעוזרת לכם להיראות בדיוק כמו פעם

השיטה שעוזרת לכם להיראות בדיוק כמו פעם
קרדיט Canva

אילו יכולתם לשפר את המראה שלכם שהשתנה לאחר תהליכים של התקרחות או נשירת שיער בגלל סיבות שונות, והיו אומרים לכם שבתום כמה שבועות תיראו בדיוק כפי שנראיתם לפני כן, הייתם רוצים לשמוע יותר על כך ואפילו לקבל הדמיה, ללא ספק. שיטה זו נקראת מיקרופיגמנטציה לשיער, והיא מדמה את זקיקי השיער שלכם באותו צבע שיער בדיוק בשיטה שמחדירה אותם לקרקפת במעין קעקוע רפואי אבל לא בדיוק כמו שנראה. השיטה עושה שימוש במחטים חד פעמים כך שהיא בטוחה והיגיינית לחלוטין והיא מבטיחה לכם מראה מלא של שיער שופע כמו שהיה לכם פעם. היא מתאימה לגברים ולנשים כאחד ולכן גם מצליחה לשפר את הדימוי העצמי שנפגע בגלל בעיות רפואיות שגמרו לנשירה. למי שסובל מהתקרחות לא מאוזנת שגורמת למפרצי שיער שונים להופיע והוא רוצה להחזיר לעצמו את המראה האחיד בכל הקרקפת, זהו פתרון מעולה שיכול לשפר את הביטחון העצמי. בקליניקה סקאלפ ישראל שמחים להראו לכם את האפשרויות ולעזור לכם באמצעות שיטה טובה ויעילה זו שכבר עזרה ללקוחות רבים לשפר את המראה שלהם כרצונם.

איך זה עובד?

כשאתם מחליטים לבדוק את השיטה אתם קובעים תור שבו בודקים את ראשכם כדי לבדוק את השטחים שבהם יש לעשות את המיקרופיגמנטציה. בפגישה תקבלו את כל המידע על הפיגמנטים שישמשו ומתאימים לכם, כמה טיפולים תצטרכו, ואת ההפרש ביניהם. השיטה בטוחה לגמרי ומבוצעת באמצעות מחט חד פעמית על פי כל הכללים ושמירת ההיגיינה, כך שהיא אינה מצלקת ואינה גורמת לתופעות לוואי. אם אתם רוצים לקבל הדמיה וירטואלית של הראש לאחר הטיפול תוכלו לראות אותה בפגישה ולאחר מכן תקבלו זמן להחליט האם להמשיך עם טיפול זה של קעקוע שיער. התוצאות הטובות נראות טבעיות לגמרי, אם חששתם לרגע שזה לא ישתלב עם השיער שלכם.

מתאים לכולם

מכיוון שגם נשים סובלות ממקרים של נשירת שיער כמו אלופציה ארטה, בדיוק כמו גברים, גם להן יכולות להיות קרחות לא אסתטיות שהן רוצות לכסות והשיטה מתאימה גם להן. במקרים כאלה הן יוכלו לראות הדמיה של תוצאות השיטה ולהחליט אם להמשיך בטיפול. גם במקרה שלהן הצבע יתייצב לאחר כמה שבועות של טיפול, כאשר נזקקים לכך כמה טיפולים, עד שהפיגמנט מתייצב ומגיע לצבע הטבעי של השיער של הלקוחה או הלקוח, וישתלבו היטב במראה הכללי של השיער. זוהי דרך מצוינת לשפר את המראה של הראש ולקבל שיער מלא מבלי להזדקק להשתלת שיער. הקליניקה סקאלפ ישראל מציעה לכם טיפולי הדמיית שיער שמתאימים למצבכם ומשפרים את המראה שלכם ללא טיפול כירורגי.

עוד כתבות שיעניינו אותך
מדוע אנשים מעצבים מחדש את השפתיים
בשנים האחרונות ניתוחים פלסטיים וטיפולי אסתטיקה עברו מעין נורמליזציה, כאשר...
שיווק ממומן בגוגל לעומת קידום ממומן ב - YouTube
בעידן הדיגיטלי של ימינו, שיווק ממומן הפך לכלי חיוני עבור...
מהם התפקידים המרכזיים של חברת אבטחה?
חברות אבטחה מציעות שירותים חשובים ביותר בהגנה על יחידים ועל...
חוזים נכונים ומדויקים: המפתח להתנהלות נכונה של העסק
פעילותו של עסק, במיוחד ככל שהוא הולך ומתרחב, כרוכה בהתקשרות...
מכונת שטיפת רצפות לבתי חולים
בתי חולים הם מקומות שבהם הניקיון והסניטציה הם בעלי חשיבות...
למה אירועי בר מצווה ובת מצווה בכותל הם הבחירה הטובה ביותר?
אירועי בר מצווה ובת מצווה הם אירועים מאוד משמעותיים. מדובר...
למה חשוב לפנות בהקדם לעורך דין במקרה של גירושין?
גירושין הם גם סוף וגם התחלה. גם פירוק וגם בנייה....
עו"ד שרון הלוי יוציא אותך מהמצוקה המשפטית לחיים חדשים
הבחירה שלנו לעו"ד מומלץ בהוצאה לפועל ודיני עבודה כסף נוגע לכל...
בלונים ופרחים – הפתעה שכל אישה תשמח לקבל
מידי פעם אתה מביט באשתך ותוהה איך תוכל להזכיר לה...
תפקידיו השונים של עורך דין פלילי
לעורך דין פלילי מגוון רחב של תפקידים מלבד ייצוג בבית...
Skip to content