כל מה שצריך לדעת על אימון היט

כל מה שצריך לדעת על אימון היט
קרדיט - Canva

אם אתם מחפשים אימון איכותי, שורף ומחזק, כדאי שתכירו את אימון היט. מדובר על אימון שמשלב בין אימון התנגדות לבין אימון אירובי.  אימון היט נקרא גם: אימונים אינטרוולים והעיקרון שמנחה אותו הוא הגדלה של עצימות האימון והעובדה שיש בו גם אלמנט אירובי. עוד דבר שמייחד אותו הוא שיש בו הפוגות קצרות יותר מההפוגות שיש באימוני כוח בין סט אחד לאחר. אז מהו אימון היט ולמה כדאי לכם לבחור דווקא בו, את כל המידע תקבלו במאמר הבא.

אימון היט- במה מדובר?

אימון היט הוא לא אימון קבוע וניתן למצוא מגוון וראציות שלו. מה שמייחד את האימונים הללו על הוארציות השונות שלהם הוא: השילוב בין תחום הכוח באימון לבין תחום האירובי. כלומר: האירובי באימון יכול להיות: מדרגה, דלגית, ריצה ועוד, אך בין לבין, יהיו גם קטעי מאמץ שהם האלמנטים שמגיעים מעולם אימוני הכוח. אין ספק כי האימונים הללו הם פעילות שמקטעי המאמץ שבה קרובים להיות מקסימליים, כאשר ההפוגות בין סט לסט יהיו קצרות יחסית וכך הדופק יהיה גבוה והאימון ישרוף יותר שומן.

זמן האימון ישתנה. הוא יהיה בין 4 דקות לבין חצי שעה שכן, המטרה של האימון היא לעבוד בדופק גבוה בלי יותר מדי מנוחה. על אף שניתן לעשות אימוני אינטרוולים ארוכים יותר, הרי שהם יכולים להיות קצרים כי הם רלוונטיים בעיקר לאנשים עסוקים או לאנשים שלא רוצים לשרוף יותר מדי זמן בחדר הכושר, אך עדיין רוצים להנות מאימון איכותי ושורף.  אם אתם מחפשים מאמן כושר אישי בפתח תקווה, כדאי שתבדקו אם הוא מתמחה גם באימוני היט שכן, מדובר על אימונים פופולאריים ביותר כיום.

באיזה ציוד משתמשים באימון היט?

באימון היט שהמטרה שלו היא להעלות דופק משתמשים גם באביזרים שמתאימים לאימון אירובי וגם במשקולות. כמובן שניתן לבחור לבצע את האימון גם באמצעות תרגילי משקל גוף. את אימוני היט ניתן למצוא כאימונים פונקציונאליים, אימוני טאבטה או אימוני קרוספיט. כל אדם יכול לבחור את סוג האימון שהוא מתחבר אליו ולהנות מכל היתרונות של האימון המדובר. כמובן שחשוב לבחור כאמור במסגרת שנוח לכם להתאמן בה, במאמן אשר מכיר היטב את סוג האימונים הללו ועוד.

אימוני היט הם האימונים האידיאליים כיום לכל מי שרוצה לשרוף ובד בבד, לפתח מסת שריר לאורך זמן. הם אימונים יעילים ואיכותיים.

עוד כתבות שיעניינו אותך
מהם התפקידים המרכזיים של חברת אבטחה?
חברות אבטחה מציעות שירותים חשובים ביותר בהגנה על יחידים ועל...
חוזים נכונים ומדויקים: המפתח להתנהלות נכונה של העסק
פעילותו של עסק, במיוחד ככל שהוא הולך ומתרחב, כרוכה בהתקשרות...
מכונת שטיפת רצפות לבתי חולים
בתי חולים הם מקומות שבהם הניקיון והסניטציה הם בעלי חשיבות...
למה אירועי בר מצווה ובת מצווה בכותל הם הבחירה הטובה ביותר?
אירועי בר מצווה ובת מצווה הם אירועים מאוד משמעותיים. מדובר...
למה חשוב לפנות בהקדם לעורך דין במקרה של גירושין?
גירושין הם גם סוף וגם התחלה. גם פירוק וגם בנייה....
עו"ד שרון הלוי יוציא אותך מהמצוקה המשפטית לחיים חדשים
הבחירה שלנו לעו"ד מומלץ בהוצאה לפועל ודיני עבודה כסף נוגע לכל...
בלונים ופרחים – הפתעה שכל אישה תשמח לקבל
מידי פעם אתה מביט באשתך ותוהה איך תוכל להזכיר לה...
התלמידות מרעננה קישטו את הסוכות של חיל השריון בצפון
חטיבה 8 שתלמידות בית החינוך אמית רננים ברעננה מאמצות בשנה...
תפקידיו השונים של עורך דין פלילי
לעורך דין פלילי מגוון רחב של תפקידים מלבד ייצוג בבית...
סדנת מנות מדבריות במסגרת פסטיבל חאן המדבר
יוקם מתחם קינוח מדברי, הילדים יכינו קינוח טעים בשם "דליי...
Skip to content