Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לבשל בריא יותר בקלות רבה

לבשל בריא יותר בקלות רבה
קרדיט לתמונה: unsplash.com

לא צריך להיות שף ממטבח עילי כדי לבשל בריא יותר. רוב המתכונים הבריאים דורשים מינימום התעסקות עם חומרי הגלם וככל שהם טובים יותר הם גם בריאים וטעימים יותר. היופי והטעם שיש במרכיבים כמו פירות טריים וקפואים מספקים לנו את כל מה שאנחנו צריכים וכשיש לכם חומרים כאלה, קל לבשל מהם מתכונים בריאים. אתם מוזמנים לקרוא על התכונות המועילות של פירות בריאים כמו פירות יער, פירות מיער האמזונס וירקות שהם מזונות על אקזוטיים ממקומות ייחודיים בעולם. אחר כך תוכלו לשלב אותם לפי טעמכם במתכונים שלא חייבים להיות מוכרים ושחוקים כמו סמוד'יס למיניהם. אפשר להכין מהם סלטי פירות שבהם יש גם גרגרים שונים כמו צ'יה או פירות יער. אפשר לבשל מהם מרקי פירות מעניינים ואפשר כמובן גם לאפות אותם קלות כדי להדגיש את טעמיהם העזים והניחוחות שלהם. חברת Berry Fairy מציעה לכם את כל המרכיבים הבריאים שנחוצים לכם לשמור על תזונה טובה שמועילה לגוף שלכם במשלוחים נוחים עד הבית.

נוגדי חמצון הם הסיפור הגדול

כבר שנים אנחנו יודעים על היתרונות הגדולים של נוגדי חמצון וכיצד הם מצילים את חיינו, פשוטו כמשמעו. אנחנו יודעים שככל שנאכל פירות יער ופירות בעלי צבעים כהים ועזים הם ישמרו על כלי הדם שלנו מניוון ומדלקות ויסייעו למוח וללב שלנו לתפקד טוב יותר. אלא שאותם יש לצרוך בצורתם הבריאה והזמינה ביותר לגוף בצורת פירות וזה עדיף פי כמה מלקחת תוספי מזון. למעשה, רק כך הם זמינים באמת לגוף ולכן אוכמניות כחולות ועוד גרגרי יער נפלאים שמגדלים גם בישראל הם הצורה הטובה ביותר לאכול אותם. הצבע הכחול מסמן שיש שם נוגדי חמצון רבים שמינים על המוח והלב ויש בהן הרבה מאוד ויטמינים בצורתם הזמינה לגוף.

מעט סוכר, המון בריאות

אחד הפלאים הגדולים ביותר בתזונה הוא פירות יער. יש בהם המון ויטמינים ומינרלים ונוגדי חמצון, ויש בהם טעמים נפלאים ומתוקים או חמוצים, אבל תכולת הסוכר שלהם נמוכה ולכן הם מומלצים מאוד לכל מי שיש לו בעיית סוכר או עיכול. הסיבים התזונתיים משפרים את העיכול, נוגדי החמצון מועילים למוח, תכולת הוויטמינים והמינרלים זמינה לעיכול ולספיגה בגוף והם ללא ספק פלא תזונתי שאי אפשר לוותר עליו. תוספת של פירות יער בצבעים העזים שלהם מוסיפה לכל מתכון טעם ובריאות ומומלץ לשלב ביניהם כדי ליהנות מכל התועלת הרבה שלהם לגוף. חברת Berry Fairy מציעה לכם משלוחים נוחים לכל מקום ובתנאי אריזה מעולים ששומרים על הקור.

עוד כתבות שיעניינו אותך
הדור החדש בהתפתחות תינוקות
פעם, לפני שנים, משחקי תינוקות היו קוביות עץ וסמרטוט שקראו...
למה גם אתם חייבים שיהיה לכם אי במטבח?
העיצוב של מטבח חדש ובחירת המטבח הנכון לבית זו משימה...
איזו עגלה כדאי לרכוש לתינוק שלכם?
עגלה טובה ללא ספק יכולה לעשות את ההבדל בחוויית ההורות...
מה ההבדל בין מתיחת בטן לשאיבת שומן
בעולם הניתוחים האסתטיים, מתיחת בטן ושאיבת שומן הן שתי פרוצדורות...
תואר בשמאות מקרקעין מציע עיסוק מרגש בתחום הנדל״ן
תארו לעצמכם אפשרות לסיים תואר ראשון ולקבל הסמכה מקצועית בעת...
יישור שיניים בשיטת Invisalign – למי זה מתאים?
Invisalign, טכנולוגיה חדשנית ליישור שיניים, מציעה מענה מצוין למחפשים דיסקרטיות...
ההשפעה של קלינאות תקשורת – משנה את החיים!
קלינאי תקשורת מתמקדים בשיפור אופן התקשורת של המטופלים שלהם. בין...
כל היתרונות של מכשיר RF ביתי
נראה שיש יותר משאבים זמינים מאי פעם כדי להילחם בהשפעות...
שחזור דיסקים קשיחים במערכת הבריאות: שמירת נתונים רפואיים
בעידן הדיגיטלי, מערכת הבריאות מסתמכת יותר מתמיד על טכנולוגיה לאחסון...
מספר כלים משפטיים לניהול ההון המשפחתי
ניהול הון משפחתי נעשה כדי לשמר הן את ההון המשפחתי...