למה פרסום של העסק עכשיו בפייסבוק יעזור לכם לחזור בקלות מהקורונה?

למה פרסום של העסק עכשיו בפייסבוק יעזור לכם לחזור בקלות מהקורונה?
קרדיט: canva.com

כשעסקים נכנסים לצרה, הם בדרך כלל מקצצים קודם באחד הענפים הכי חשובים בעסק שלהם – שיווק. בתקופה הזאת, הרבה אנשים לא מבינים כי שיווק דיגיטלי זאת הצורה הכי יעילה באמצעותה תוכלו להשאיר את העסק שלכם בעניינים במינימום מאמץ, בעיקר במחשבה לטווח ארוך. אז נתנו לכם כמה סיבות למה כדאי לפרסם את העסק שלכם עכשיו בפייסבוק למרות הקורונה.

אנחנו נמצאים בשיאה של תקופה מאוד קשה לעסקים קטנים. העסק מרוויח הרבה פחות אך עדיין מוציא את אותו סכום הכסף על שכירות, ארנונה, תשלומי רשויות, עובדים ומה לא. באופן מפתיע, יש מקום אחד שדווקא לא כדאי לקצץ בו; שיווק בפייסבוק. בואו נבין איך הרשת החברתית הגדולה בעולם יכולה לגרום לכם לקפץ חזרה לעולם העסקים אחרי המשבר העולמי הזה.

למה פרסום של העסק עכשיו בפייסבוק יעזור לכם לחזור בקלות מהקורונה?
קרדיט: canva.com

אין לכם תחרות בשיווק בפייסבוק

כמו שכתבנו קודם, רוב העסקים מחליטים לקצץ קודם כל בעלויות השיווק שלהם, במקום לקצץ בכל מקום אחר אצלם כמו משא ומתן עם העסקים. סביר מאוד שהעסקים האלה ידעכו מהר מכיוון ששיווק דיגיטלי הוא הכלי הכי טוב כרגע לקבלת לקוחות חדשים ולחזור לעניינים מבלי יותר מידי מאמץ ומבלי לצאת מהבית בכלל.

באמצעות איש קידום דיגיטלי נכון, המתמחה בקידום בפייסבוק. תוכלו לקבל תוצאות מדהימות כי אף אחד לא מתחרה על משבצת השיווק שלכם, ואיש השיווק צריך לייעל את המודעות שלכם רמה אחת קדימה. זה הזמן המושלם לעשות את זה; מחיר המודעות בפייסבוק נמצא בשפל שלא נראה כמוהו (בעיקר העסקים שנפגעו הכי הרבה, כמו עסקי הטיולים) ואיש שיווק מקצועי יכול לחסוך לכם עוד יותר כסף על השיווק. השילוב בין שניהם ייתן לעסק שלכם נוכחות רשתית עצומה במחיר זול,  ובהמשך, לקוחות דרך הפייסבוק.

קהל הלקוחות מחכה למודעות שלכם

כל העולם נמצא עכשיו בפלאפון או מול המחשב יותר מהרגיל בגלל שאין ממש מה לעשות. חלק גדול מהזמן, אנשים יושבים בבית ומנסים להעביר את הזמן בבהייה במסכים ברשתות חברתיות. פייסבוק היא אחת הפלטפורמות בהן נרשמו שיאים של תנועה וצפייה בתוכן שלא נראו מעולם. יש אנשים שמחכים לתוכן שלכם כל היום ורוצים, באופן ישיר או עקיף, לצפות בעסק שלכם. האצבעות שלהם מגוללות את המסך למטה, והם ממשיכים לצרוך תוכן כי זוהי ברירת המחדל שלהם כרגע. תיתנו להם את התוכן שהם משתוקקים לו בשביל להעביר להם את הזמן, ובשביל שהעסק שלכם יקבל נוכחות רשתית גבוהה. בצורה הזאת, ברגע שהקורונה תסתיים, יש סבירות יותר גבוהה שהם יפנו לעסק שלכם.

השקעה לטווח ארוך לעומת השקעה לטווח קצר

תחשבו על זה ככה, אם יותר אנשים רואים את המודעות שלכם עכשיו, מה ימנע מהם לבקר בעסק שלכם כשכל העניין הזה יחלוף? למה שלא ירצו את השירות שאתם מציעים להם, אם אתם יכולים גם בתקופות הקשות ביותר להראות איתנות ונוכחות חזקה בפייסבוק? מה זה אומר כשרואים את העסק שלכם ולא רואים אף עסק אחר?

האמת היא, שיש הרבה מאוד סיבות טובות להסתכן ולהמשיך את הפרסום לעסק שלכם בפייסבוק. אם אתם באמת רואים את עצמכם ממשיכים לנהל את העסק שלכם גם אחרי הקורונה, והוא חלק מהמהות שלכם ומאיך שאתם מגדירים את עצמכם, כדאי מאוד להשקיע בזה. התוצאות שתקבלו יהיה שוות את זה, ותהיה לכם הרבה מאוד עבודה.

עוד כתבות שיעניינו אותך
הוצאת ספרים: איך עושים את זה נכון?
תהליך להוציא ספר לאור הוא מסע מורכב, מלא התרגשות, אך...
בדיקת נכסים מקיפה להחלטה בטוחה
כאשר מתכננים לרכוש נכס, חשוב להיעזר בשירותיה של חברת בדק...
עיצוב מפנק בחיים המודרניים
חדשנות בעיצוב פנטהאוזים מודרניים הבית שלנו הוא לא רק מקום מגורים,...
מבחר שמלות כלה ושמלות לאם הכלה
יום החתונה הוא אירוע בלתי נשכח שבו כל הפרטים מתלכדים...
עורכת דין לענייני משפחה: ליווי מקצועי בסוגיות אישיות
תחום דיני המשפחה עוסק במגוון רחב של נושאים רגישים שמשפיעים...
האם ידעתם שגם הילד שלכם יכול להפוך למתכנת
בשנים האחרונות מונחים שונים נזרקים כל הזמן לחלל האוויר בהקשר...
היתרונות של דיקור סיני עבור ילדים וטיפולי פוריות באזור הצפון 
הורים רבים מחפשים פתרונות טבעיים ויעילים לטיפול בבעיות בריאותיות שונות...
תביעות על נזקי גוף נגד העירייה: מה חשוב לדעת
העירייה היא הגוף האחראי על הסביבה הקרובה: הרחוב, השכונה והעיר...
הטרדות מיניות בעבודה: עניין הדורש התייעצות עם עורך דין לכל הצדדים
הטרדות מיניות במקום העבודה הן עניין מורכב ורגיש שחוק מסודר...
תביעה בעקבות נזקי גוף: תביעה מורכבת למספר גורמים
נזק גופני יכול לגרום לשינוי משמעותי בחייו של אדם ומשפחתו....
דילוג לתוכן