סרטון תדמית הוא סוג של פרסום שמטרתו להעלות תדמית של חברה, למכור שירות או מוצר. כל עסק שואף למכור את המוצרים או השירותים שלו לקהל היעד. אבל איך הקהל מגלה על המוצרים או השירותים האלה? השוק כל כך גדול שאתם יכולים בקלות ללכת לאיבוד בין המתחרים אם לא תספרו לקונים וללקוחות פוטנציאליים על ההצעה שלכם. הפקת סרטון תדמית לעסק שלכם יכול להיות פתרון יצירתי וחדשני, מאחר ופרסום בווידאו מוכר ככיוון היעיל ביותר, כי הוא מסוגל להשפיע על רגשות יותר מאשר פורמטים אחרים.
איך מתבצע תהליך היצירה של סרטון תדמית?
עכשיו כשאתם כבר מבינים באופן כללי מה הוא סרטון תדמית, אתם יכולים לדבר על השלבים ליצירתו. ישנן אפשרויות שונות ליצירת סרטון, ולפעמים האסטרטגיה כבר קיימת, ואז אפשר לעבור מיד לפן היצירתי. הנה שלבי היצירה הבסיסיים ביותר של סרטון תדמית לעסק:
למשל אתם מעוניינים להתחיל את דרכם בתור מורה לתופים בתל אביב, ואתם מעוניינים ליצור סרטון תדמית שיקדם את השירותים שלכם לקהל היעד שלכם. אתם צריכים להחליט על סוג סרטון הפרסום. בשלב זה, עליכם להבין באיזה סגנון יהיה הסרטון. לדוגמה, צילום וידאו או אנימציה.
הגדירו את המשימה של הסרטון- חיבור, דוגמאות, פלטפורמות. חשוב להבין למה מיועד הסרטון? להעלות את המודעות או למכור מוצר ספציפי, או אולי לספר על שירות חדש?
בחירת אולפן הקלטות. הכל פשוט כאן, אתם בוחרים בשירותים המקצועיים של אולפן הקלטות זאנג.
תיאום תקציב. יהיו תקציבים שונים למשימות שונות, וחשוב לבנות את התהליך העסקי של יצירת הסרטון בהתאם לתקציב שלכם.
הפקה ועיבוד. יום צילום, אם זה צילום או הפקת אנימציה. לאחר צילום הסרטון, עדיין צריך לערוך אותו, כמו גם לעבוד על סאונד וגרפיקה.
מתי יש צורך בצילום סרטון תדמית?
סרטוני תדמית נחוצים תמיד לכולם, ללא קשר לגודל החברה. רק התקציב ובהתאם גם סוג הסרטונים יהיו שונים. באילו מצבים יש צורך ביצירת סרטוני תדמית:
- שחרור מוצרים חדשים או הרחבת רשימת השירותים
- ארגון אירועים
- השקת מבצעים חדשים או הנחות
- מיתוג מחדש
סרטון תדמית טוב מאפשר לחברה להגדיל משמעותית את מכירות המוצר או השירות שלה, להטמיע את המותג בתודעת הקהל ולהתמודד בהצלחה בשוק. אם אתם מחפשים אולפן הקלטות מקצועי להקלטת סרטון התדמית שלכם, אולפן ההקלטות וההפקות זאנג יספק לכם את כל התנאים שאתם זקוקים להם, בנוסף לליווי מקצועי מייסד האולפן מוש שי.