Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה חשוב לדעת לפני טיפול דיקור סיני?

מה חשוב לדעת לפני טיפול דיקור סיני?
קרדיט: unsplash.com

בשנים האחרונות טיפולי דיקור סיני הפכו נפוצים. גברים ונשים בכל הגילאים (כולל ילדים) משלבים דיקור סיני באופן קבוע באורח החיים. הרפואה הסינית מציעה שיטות טיפול טבעיות שאפשר וכדאי להטמיע באורח חיים בריא. המפתח לטיפול מוצלח הוא בחירה מדויקת של מטפל מוסמך ומנוסה שיש לו המלצות והתמחות ספציפית בבעיה שהובילה אתכם לפנות לקבלת טיפול. כך לדוגמא, אם אתם מחפשים מטפל דיקור סיני נתניה, הרצליה או בכל אזור השרון עבור תינוקות, ילדים, מבוגרים, מיגרנות, חרדות, מתחים או כאבים מסוימים, אל תתפשרו על פחות ממטפל שיש לו המלצות שמעידות על טיפולים מוצלחים בתחומים האלו בדיוק.

איך תרגישו בזמן הטיפול?

במהלך הטיפול, מרבית האנשים חשים רק תחושת נקישה או עקיצה קלה מאוד בזמן החדרת המחטים. לעיתים תתקבל תחושת כבדות או הרדמות קלה של המקום אך זה יחלוף עם הוצאת המחטים. לאחר הטיפול אפשר בהחלט לחזור ישר לשגרה ולפעילות רגילה. מטופלים שירצו לברר על טיפולי דיקור סיני הרצליה, יכולים לתאם במהלך יום העבודה. האווירה בקליניקה במהלך הטיפול רגועה, אתם מוזמנים לעצום את העיניים ולנוח. יש מטופלים שנרדמים במהלך הטיפול.

מתי מרגישים בתוצאות?

סדרת טיפולים נדרשת להשגת תוצאות מלאות. כימיה טובה בין המטפל למטופל משפרת את התוצאות של הטיפול בכל בתחומים. לרוב אפשר יהיה להרגיש את ההשפעה החיובית של טיפולי הדיקור כבר לאחר הטיפולים הראשונים. מטופלים שעברו טיפול דיקור סיני לחרדות מדווחים לעתים על שיפור בתחושה הכללית כבר לאחר טיפול אחד. חשוב שתשאלו את המטפל שלכם מתי אתם צפויים לראות תוצאות ואלו השפעות צפויות.

אלו תופעות לוואי יש לדיקור?

תגובה של הגוף לדיקור מעידה על יעילות. כאשר מבצעים את טיפול הדיקור באמצעות מטפל מקצועי ומנוסה צפויות רק תגובות שמעידות על השפעה חיובית כמו תחושת רוגע ונעימות בגוף. הדיקור מתבצע רק באמצעות מחטים סטריליות וחד פעמיות, הקפדה על היגיינה בקליניקה מבטיחה שלא יהיו זיהומים. שמתם לב לתופעת לוואי אחרת של הדיקור? חשוב לפנות מיד אל המטפל ולקבל ממנו הסברים מפורטים.

איך דיקור סיני יכול לעזור לי?

שילוב קבוע של רפואה סינית באורח החיים מציע אופציות של טיפול טבעי נטול תופעות לוואי. בעזרת דיקור סיני אפשר יהיה לצמצם צריכה מזיקה של תרופות. נטילת תרופות באופן קבוע מכבידה על הגוף ועלולה לגרום לנזק בטווח הארוך. מחקרים הוכיחו השפעה חיובית של טיפולי דיקור על שיכוך כאב, דיכאון חרדות, אלרגיות, בעיות נשימה, כאבי גב, מיגרנות, סחרחורות, כאב אוזניים. אם אתם או אדם קרוב אליכם זקוקים לחיזוק פיזי או נפשי – הקליניקה של יוסי לוי היא המקום בו תוכלו לקבל טיפולי דיקור סיני ממטפל מקצועי, מוסמך, קשוב ומנוסה.

עוד כתבות שיעניינו אותך
הדור החדש בהתפתחות תינוקות
פעם, לפני שנים, משחקי תינוקות היו קוביות עץ וסמרטוט שקראו...
למה גם אתם חייבים שיהיה לכם אי במטבח?
העיצוב של מטבח חדש ובחירת המטבח הנכון לבית זו משימה...
איזו עגלה כדאי לרכוש לתינוק שלכם?
עגלה טובה ללא ספק יכולה לעשות את ההבדל בחוויית ההורות...
מה ההבדל בין מתיחת בטן לשאיבת שומן
בעולם הניתוחים האסתטיים, מתיחת בטן ושאיבת שומן הן שתי פרוצדורות...
תואר בשמאות מקרקעין מציע עיסוק מרגש בתחום הנדל״ן
תארו לעצמכם אפשרות לסיים תואר ראשון ולקבל הסמכה מקצועית בעת...
יישור שיניים בשיטת Invisalign – למי זה מתאים?
Invisalign, טכנולוגיה חדשנית ליישור שיניים, מציעה מענה מצוין למחפשים דיסקרטיות...
ההשפעה של קלינאות תקשורת – משנה את החיים!
קלינאי תקשורת מתמקדים בשיפור אופן התקשורת של המטופלים שלהם. בין...
כל היתרונות של מכשיר RF ביתי
נראה שיש יותר משאבים זמינים מאי פעם כדי להילחם בהשפעות...
שחזור דיסקים קשיחים במערכת הבריאות: שמירת נתונים רפואיים
בעידן הדיגיטלי, מערכת הבריאות מסתמכת יותר מתמיד על טכנולוגיה לאחסון...
מספר כלים משפטיים לניהול ההון המשפחתי
ניהול הון משפחתי נעשה כדי לשמר הן את ההון המשפחתי...