מה עושים כאשר נפגעים בתאונת דרכים?

מה עושים כאשר נפגעים בתאונת דרכים?
קרדיט - Canva

תאונת דרכים יכולה לגרום לנזקי גוף ונפש ברמות שונות וכל אחת מהן מתאימה להגשת תביעה לפיצויים וליותר מכך, במקרה הצורך. מלבד חברת הביטוח שמבטח ומשלמת לכם פיצויים מהצד הפוגע, יש גם ביטוח לאומי שמחייב תביעה בדרכים המקובלות. ייאמר מיד שלמרות עגמת הנפש והקושי הרב שנתקלים בו בזמן ההחלמה, רצוי מאוד להתחיל להניע תהליכים כבר אז ולא לוותר, משום שההשלכות של נזקי תאונת דרכים יכולות להימשך שנים רבות ולפעמים כל החיים. במקרים כאלה יש לדאוג לכך שתקבלו פיצויים על אובדן כושר עבודה ועל הנזקים הגופניים והנפשיים שמונעים מכם את השגרה שניהלתם בעבר. עורך דין לענייני תאונות דרכים שיקבל את המקרה שלכם יתחיל לבנות את התיק לפי המסמכים שהתקבלו מהמשטרה ומהצוות הרפואי, ולכן התיעוד במקרים כאלה חיוני כבר בהתחלה. החשיבות של הוכחת המקרה שלכם לכל אורך הדרך היא גדולה והוא ידריך אתכם מה לעשות וכיצד לאסוף מסמכים חיוניים לתביעה שלכם. משרד עו"ד אסף שפירא מייצג לקוחות רבים שנפגעו בתאונות דרכים כדי לדאוג למה שמגיע להם בזכות.

גם נזק קל מחייב פיצוי

רוב האנשים לא יודעים שכל תאונה שגורמת לנזק פיזי קל היא תאונה שיש לתבוע בה על נזק, משום שכל פציעה קלה עלולה להסתבך ולהחמיר עם הזמן. נכות עלולה להיגרם מכך שפציעה קלה יכולה לגרום לנזק איטי ועקבי במשך הזמן. קחו לדוגמה פגיעה מוכרת שנקראת צליפת שוט שבה לכאורה רק הראש נזרק קדימה ואחורה בחוזקה, אבל שאר הגוך אינו נפגע. פציעה קטנה כזאת יכולה לגרום לנכויות בהמשך כאשר היא אינה מטופלת נכון, ולכן אם לא מקשרים אותה מיד לתאונה שעברתם אתם עלולים להפסיק את הפיצויים שיגיעו לכם בהמשך על הסתבכות. זאת הסיבה שבגללה מתחילים מיד בתיעוד המקרה כדי שתוכלו לקשור זאת לפציעה ולא לוותר על מעקב רפואי צמוד ורישום של כל פעולה שאתם עושים או טיפול שאתם מקבלים כדי למנוע נכות והחמרה.

סבלנות והתמדה

במקרים של תאונות דרכים קשות הפציעה מחייבת החלמה ארוכה ולכן קורה לא פעם שהתוצאות של הפציעה ניכרות רק בעתיד. לכן, חשוב מאוד להתחיל לטפל במקרה שלכם עם עורך דין מנוסה שמכיר היטב את התחום ויודע מתי יש לטפל בכל פציעה כך שתוכלו לעקוב אחר ההחלמה שלכם ולהשתקם. כל שיקום הוא מבורך אבל כאשר יש מקרים שבהם הנזק האמיתי מתברר לאחר כמה שנים, גם את זה יש לקחת בחשבון בחישוב הפיצויים שמגיעים לכם. משרד עו"ד אסף שפירא ייצג אתכם במקרה שלכם עם כל הידע והניסיון שרכש במהלך השנים של ניהול תיקי נזיקין ותאונות.

עוד כתבות שיעניינו אותך
מהם התפקידים המרכזיים של חברת אבטחה?
חברות אבטחה מציעות שירותים חשובים ביותר בהגנה על יחידים ועל...
חוזים נכונים ומדויקים: המפתח להתנהלות נכונה של העסק
פעילותו של עסק, במיוחד ככל שהוא הולך ומתרחב, כרוכה בהתקשרות...
מכונת שטיפת רצפות לבתי חולים
בתי חולים הם מקומות שבהם הניקיון והסניטציה הם בעלי חשיבות...
למה אירועי בר מצווה ובת מצווה בכותל הם הבחירה הטובה ביותר?
אירועי בר מצווה ובת מצווה הם אירועים מאוד משמעותיים. מדובר...
למה חשוב לפנות בהקדם לעורך דין במקרה של גירושין?
גירושין הם גם סוף וגם התחלה. גם פירוק וגם בנייה....
עו"ד שרון הלוי יוציא אותך מהמצוקה המשפטית לחיים חדשים
הבחירה שלנו לעו"ד מומלץ בהוצאה לפועל ודיני עבודה כסף נוגע לכל...
בלונים ופרחים – הפתעה שכל אישה תשמח לקבל
מידי פעם אתה מביט באשתך ותוהה איך תוכל להזכיר לה...
התלמידות מרעננה קישטו את הסוכות של חיל השריון בצפון
חטיבה 8 שתלמידות בית החינוך אמית רננים ברעננה מאמצות בשנה...
תפקידיו השונים של עורך דין פלילי
לעורך דין פלילי מגוון רחב של תפקידים מלבד ייצוג בבית...
סדנת מנות מדבריות במסגרת פסטיבל חאן המדבר
יוקם מתחם קינוח מדברי, הילדים יכינו קינוח טעים בשם "דליי...
Skip to content