Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מסדרונות בית המשפט ונבכי החוק

מסדרונות בית המשפט ונבכי החוק
קרדיט freepik

גירושין הם פירוק בית, ויכולים להיות הליך מורכב וטעון רגשית, ולכן חשוב לעבוד עם עורך דין מנוסה שיוכל להגן על האינטרסים שלך ולקדם את זכויותיך. עורך דין גירושין במרכז יכול לספק הדרכה בהיבטים שונים של תהליך הגירושין, לרבות חלוקת רכוש, מזונות בני זוג ומשמורת ילדים ומזונות. ויוכל גם לייצג אותך בבית המשפט במידת הצורך ולנהל משא ומתן בשמך עם בן או בת הזוג או עם הייצוג המשפטי שלו במידת הצורך. כדי שהתהליך הטעון רגשית והכואב הזה ייעשה בצורה חלקה יותר ובהתאם לחוק. לטובת כל הנוגעים בדבר לרבות הילדים. עורך הדין יסתמך על המקצועיות שלו ועל ניסיונו במקרים דומים ויפעל לטובת האינטרסים של הלקוח שלו.

להעביר את האחריות לאנשים הנכונים

ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי המעניק לאדם אחר את הסמכות לקבל החלטות בשמך במקרה בו אינך מסוגל לקבל את ההחלטות בעצמך בגלל בעיה זמנית או מתמשכת, גופנית או נפשית. ובכלל זה החלטות הקשורות לילדיך, לרכושך, לבריאותך לענייני הכספים שלך ודברים חשובים אחרים. עורך דין ייפוי כוח מתמשך יכול לסייע לך בהכנת מסמך זה ובהבטחה שהוא עומד בכל הדרישות החוקיות החלות, וכן יספק ייעוץ לגבי בחירת האדם מתאים לפעול בשמך, קרוב משפחה מדרגה ראשונה, חבר או אדם אחר שאתה סומך עליו, ולהדריך אותך בלשון החוק ולפי התקנות כדי שהמשך יתבצע בהתאם לערכים ולרצונות שלך גם כשאינך יכול להורות זאת בעצמך.

חלוקת רכוש כשיש ילדים בתמונה- איך עושים את זה?

הרכוש שנצבר יחד במהלך חיי הנישואים צריך להתחלק כשמתגרשים, אך חלוקת רכוש בגירושין עם ילדים יכולה להיות מורכבת במיוחד. בית המשפט ישקול מספר גורמים בקביעת אופן חלוקת הרכוש, לרבות משך הנישואין, התרומות הכספיות של כל אחד מבני הזוג וצרכי הילדים בגילאים השונים, בזמן הגירושין ולעתיד. ככלל, רכוש שנרכש במהלך הנישואין נחשב לרכוש אישות ונתון לחלוקה, בעוד שרכוש שנרכש לפני הנישואין או באמצעות ירושה או מתנה עשוי להיחשב כרכוש נפרד. במקרים מסוימים, הסכם ממון שנעשה עם הנישואים עשוי להשפיע גם על חלוקת הרכוש. חשוב לעבוד עם עורך דין גירושין מנוסה שידריך אתכם בעניין, ינהל משא ומתן עם בן/בת הזוג או עם הנציגות המשפטית שלו, ייצג אתכם בבית המשפט במידת הצורך, ויבטיח שהזכויות והאינטרסים שלכם מוגנים לאורך כל התהליך. במשרד עורכי דין רונן שמואל יהונתן הצטבר ניסיון רב במקרים שבהם נדרש עורך דין לענייני משפחה, ותקבלו את הליווי והיעוץ במצב הרגיש אליו נקלעתם במקצועיות רבה ועם הקשבה ופתיחות.

עוד כתבות שיעניינו אותך
הדור החדש בהתפתחות תינוקות
פעם, לפני שנים, משחקי תינוקות היו קוביות עץ וסמרטוט שקראו...
למה גם אתם חייבים שיהיה לכם אי במטבח?
העיצוב של מטבח חדש ובחירת המטבח הנכון לבית זו משימה...
איזו עגלה כדאי לרכוש לתינוק שלכם?
עגלה טובה ללא ספק יכולה לעשות את ההבדל בחוויית ההורות...
מה ההבדל בין מתיחת בטן לשאיבת שומן
בעולם הניתוחים האסתטיים, מתיחת בטן ושאיבת שומן הן שתי פרוצדורות...
תואר בשמאות מקרקעין מציע עיסוק מרגש בתחום הנדל״ן
תארו לעצמכם אפשרות לסיים תואר ראשון ולקבל הסמכה מקצועית בעת...
יישור שיניים בשיטת Invisalign – למי זה מתאים?
Invisalign, טכנולוגיה חדשנית ליישור שיניים, מציעה מענה מצוין למחפשים דיסקרטיות...
ההשפעה של קלינאות תקשורת – משנה את החיים!
קלינאי תקשורת מתמקדים בשיפור אופן התקשורת של המטופלים שלהם. בין...
כל היתרונות של מכשיר RF ביתי
נראה שיש יותר משאבים זמינים מאי פעם כדי להילחם בהשפעות...
שחזור דיסקים קשיחים במערכת הבריאות: שמירת נתונים רפואיים
בעידן הדיגיטלי, מערכת הבריאות מסתמכת יותר מתמיד על טכנולוגיה לאחסון...
מספר כלים משפטיים לניהול ההון המשפחתי
ניהול הון משפחתי נעשה כדי לשמר הן את ההון המשפחתי...