Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ניהול נכסים- מה זה אומר בדיוק?

ניהול נכסים- מה זה אומר בדיוק?
קרדיט - Canva

אם יש לכם נכס, בין אם פרטי ובין אם מסחרי, ובמיוחד אם יש לכם כמה, למשל דירות להשקעה שאתם משכירים או מספר משרדים מושכרים, כדאי שיהיה אדם מטעמכם שיהיה אחראי על כל הקשור לניהול הנכסים. חשיבותו של מנהל נכסים היא רבה עוד יותר כאשר הבעלים מתגורר רחוק ולא יכול להיות זמין כאשר צצה בעיה כלשהי באחד מהנכסים. אם יש לכם נכסים בתל אביב, כדאי לחפש ניהול נכסים בתל אביב, ולבחור אדם אשר מכיר את התחום היטב, נמצא כל הזמן בקרבת מקום כך שיהיה זמין בכל בעיה או עניין שיש לטפל בו. מנהל הנכסים אחראי הן למצוא עבורכם שוכרים לנכסים, מה שיכול להוריד מכם מטלה לא קטנה, להיות בקשר עם השוכרים בכל הנדרש ולמצוא בעלי מקצוע אם צריך.

האם מומלץ מנהל נכסים פרטי או חברה?

אם אתם מחפשים את הגורם אשר יהיה אמון על ניהול נכסים בתל אביב שברשותכם, באופן גס עומדות לפניכם שתי אפשרויות: מנהל נכסים פרטי או חברת ניהול נכסים. מנהל נכסים פרטי יהיה בד"כ גם מתווך אשר משלב בין שני הדברים. אחד היתרונות של מנהל נכסים פרטי הוא האפשרות שלו ללוות אתכם בתור משקיעים בנדל"ן מתחילת הדרך, החל מסיוע במציאת הנכס אותו תרכשו בתור מתווך המומחה בתחום, דרך ניהול הנכס כל עוד אתם משכירים אותו ועד סיוע במכירת הנכס כאשר תהיו מעוניינים בכך. חברת ניהול נכסים לעומת זאת עוסקת נטו בניהול הנכס. בחירת מנהל הנכס צריכה להיות גם לפי סוג הנכס. מתווכים פרטיים מתמחים לרוב בנכסים פרטיים ולא תמיד בנכסים מסחריים. חברות ניהול נכסים לעומת זאת מתמחות בעיקר בניהול נכסים מסחריים.

כמה פעולות שחשוב לבצע לפני קניית נכס

אם אתם עומדים לפני קניית נכס, בין אם למגורים ובין אם להשקעה, ישנן פעולות רבות שעליכם לבצע לפני ההחלטה האם הנכס שנראה לכם אופציונלי הוא אכן הנכס שתקנו. ישנן בדיקות שונות שיש לבצע. אחד מסוגי הבדיקות הוא בפן המשפטי מול הרשויות כמו רשות מקרקעי ישראל לגבי בעלות המוכר על הדירה, האם ישנן אזהרות, עיקולים או שעבודים. יש גם לבדוק את תשריט הנכס ברשות המקומית ולוודא שאין חריגות בבניה. בדיקה שניה וחשובה היא בדק בית: האם הנכס תקין או שיש בו ליקויים כמו בעיית רטיבות, איטום, בעיות במערכת האינסטלציה, החשמל ועוד. בדיקה נוספת היא בדיקת שווי נכס: האם המחיר הגיוני או שיש מקום להתמקח או אפילו לרדת לחלוטין מקניית נכס זה.

יעל אדמוב היא מתווכת נדל"ן בעלת ניסיון רב, כולל בניהול נכסים. הן התיווך והן ניהול הנכסים נעשים במקצועיות רבה ותוך מתן יחס אישי לכל לקוח. מוזמנים ליצור קשר.

עוד כתבות שיעניינו אותך
הדור החדש בהתפתחות תינוקות
פעם, לפני שנים, משחקי תינוקות היו קוביות עץ וסמרטוט שקראו...
למה גם אתם חייבים שיהיה לכם אי במטבח?
העיצוב של מטבח חדש ובחירת המטבח הנכון לבית זו משימה...
איזו עגלה כדאי לרכוש לתינוק שלכם?
עגלה טובה ללא ספק יכולה לעשות את ההבדל בחוויית ההורות...
מה ההבדל בין מתיחת בטן לשאיבת שומן
בעולם הניתוחים האסתטיים, מתיחת בטן ושאיבת שומן הן שתי פרוצדורות...
תואר בשמאות מקרקעין מציע עיסוק מרגש בתחום הנדל״ן
תארו לעצמכם אפשרות לסיים תואר ראשון ולקבל הסמכה מקצועית בעת...
יישור שיניים בשיטת Invisalign – למי זה מתאים?
Invisalign, טכנולוגיה חדשנית ליישור שיניים, מציעה מענה מצוין למחפשים דיסקרטיות...
ההשפעה של קלינאות תקשורת – משנה את החיים!
קלינאי תקשורת מתמקדים בשיפור אופן התקשורת של המטופלים שלהם. בין...
כל היתרונות של מכשיר RF ביתי
נראה שיש יותר משאבים זמינים מאי פעם כדי להילחם בהשפעות...
שחזור דיסקים קשיחים במערכת הבריאות: שמירת נתונים רפואיים
בעידן הדיגיטלי, מערכת הבריאות מסתמכת יותר מתמיד על טכנולוגיה לאחסון...
מספר כלים משפטיים לניהול ההון המשפחתי
ניהול הון משפחתי נעשה כדי לשמר הן את ההון המשפחתי...