מהיום לכל אחד יש "הרצל" בארנק, וכדאי מאוד לדעת מה זה ואיך אפשר להשיג אותו: עיריית הרצליה, המרכז לפיתוח עירוני, יוצאת בקמפיין עירוני רחב היקף להעלאת המודעות לשפע הזדמנויות הצריכה והבילוי בעיר, תחת הסיסמה "קונה בעיר שלי. הרצליה" וילווה בתווי הנחה – "הרצלים".

מדובר במהלך אסטרטגי רב-שנתי אשר מתייחס למרכז העיר כאל קניון פתוח, והונפקו תווי הנחה שזכו לשם "הרצלים" בהם ניתן לעשות שימוש ב-120 עסקים בשלב זה, כאשר הכוונה להרחיב משמעותית את המאגר. במסגרת זו ו נערך מיפוי של יותר מ- 500 בתי עסק במרכז העיר ונבנתה תכנית עבודה למיצובם כבעלי ידע זמינים.
מהלך קידום המסחר כולל מיתוג הרחובות סוקולוב ובן גוריון בשילוט, במסרים על ריהוט רחוב ברוח הקמפיין, הקמפיין גם מושתת על תושבים שנוהגים לקנות בעיר ובעלי עסקים, שישתפו בטיפים ובחוויות.
לצד דף הפייסבוק הפעיל של המרכז לפיתוח עירוני, עולה בימים אלה אתר אינטרנט ייעודי לקידום המסחר ובו אינדקס של למעלה מ-120 בתי עסק ורשתות שנותנים הטבות, כתבות בסגנון 'זרקור עסקי' על עסקים שונים ועוד. בעלי עסקים ולקוחות יוכלו להצטרף לקמפיין או לקבל תווי הנחה באופן מקוון.
בימים אלה מקבלים למעלה מ-25,000 בתי אב תיק קניות ממותג רב פעמי – שיכלול פנקס של 10 "הרצלים" (תווי ההנחה של מרכז העיר) ורשימת בתי העסק נותני ההטבות, ובהמשך יתקיימו אירועי מסחר וקידום מכירות, סדנאות מקצועיות בבתי העסק וימי מכירות מיוחדים.
ראש העיר משה פדלון אמר "מטרת הקמפיין 'קונה בעיר שלי. הרצליה' היא לחזק את הזיקה שבין התושבים לעיר ולעסקיה ולהעצים את חוויית הקניות המקומיות, תוף שאנו מאפשרים הן לתושבים והן לבעלי העסקים, להרוויח מהמהלך".
מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא ציין כי "עיריית הרצליה רואה במרכז העיר מנוף כלכלי חשוב לקידום הכלכלה והמסחר והמרכז לפיתוח עירוני פועל, בשיתוף עם בעלי העסקים המקומיים, להגביר את הקניות בעיר".