פינוי וסילוק של אסבסט

פינוי וסילוק של אסבסט
קרדיט - Canva

אסבסט הוא חומר מסוכן הנחשב בעבר לרכיב מרכזי באתרי בניה בשל עמידותו, יעילותו ומחירו הזול. עם זאת, לאחר הכרזתו כחומר מסרטן, עבר חוק בישראל בשנת 2011 הקורא לפירוק ופינוי מבנים הבנויים עם אסבסט. מדובר בתהליך קפדני ומוסדר הדורש הקפדה על פרוטוקולי בטיחות. פינוי האסבסט מתחיל בבדיקה מקיפה לזיהוי והערכת הימצאות חומרים המכילים אסבסט. לאחר הזיהוי, אנשי מקצוע מוסמכים מפתחים תוכנית מפורטת להסרה בטוחה של חומרים אלה. במהלך תהליך ההסרה נעשה שימוש בציוד מיוחד למניעת שחרור סיבי אסבסט לאוויר כדי למזער את הזיהום. לאחר הפינוי, הפסולת נסגרת בקפידה ונארזת כדי למנוע כל זיהום נוסף, ואז מועברת לאתרי סילוק מורשים המיועדים לטפל בחומרים מסוכנים בצורה בטוחה. לאתרים אלו יש את התשתית והתהליכים הדרושים כדי להבטיח בלימה מאובטחת וסילוק קבוע של האסבסט. שמירה על כל התקנות וההנחיות היא הכרחית כדי להגן על הסביבה מפני ההשפעות המזיקות של חשיפה לאסבסט.

למה צריך להיעזר בקבלן מורשה עבור התהליך

הזמנת קבלן מורשה לפינוי האסבסט היא חיונית בכל הנוגע לנושא מכמה סיבות מרכזיות. ראשית, קבלנים מורשים עברו הכשרה מיוחדת והם מוסמכים לביצוע התהליך, מה שמבטיח שהם בעלי הידע והמומחיות הדרושים לטיפול באסבסט בצורה בטוחה. הם מכירים את השיטות והתקנות המומלצות בתעשייה, מה שמאפשר להם לבצע את תהליך ההסרה בהתאם לסטנדרטי הבטיחות הגבוהים. בנוסף, לקבלנים מורשים יש גישה לציוד ולכלים מיוחדים שתוכננו במיוחד להסרת אסבסט בדיוק וביעילות, תוך מזעור הסיכון לשחרור סיבים וזיהום. לבסוף, העסקת קבלן אסבסט מורשה מספקת הגנה משפטית ושקט נפשי. אם מתעוררות בעיות כלשהן במהלך תהליך ההסרה או לאחריו, הקבלנים המורשים מספקים אחריות לעבודתם ויכולים להציע פנייה בערוצים המתאימים. בסופו של דבר, הפקדת משימת פינוי האסבסט בידי איש מקצוע מורשה מבטיחה את בטיחותם של הפרטים והסביבה, ויוצרים סביבה בטוחה ונטולת סיכונים.

למי כדאי לפנות כדי שהתהליך יעשה בצורה בטוחה ויעילה

מעוניינים בפינוי וסילוק של אסבסט בצורה בטוחה? חברת גגות ובנייה קלה, שהוקמה על ידי הקבלן הרשום אבישי מלכה, מציעה את שירותיה בפירוק ופינוי מבנים וגגות מאסבסט. חברת גגות ובנייה קלה מומחית בתחומי הבניה השונים וסילוק האסבסט מעל ל-15 שנים והיא מעסיקה את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, על מנת להעניק ללקוחותיה ליווי מקיף ואיכותי, ותוצאות מצוינות. החברה מציעה את שירותיה גם בשירותי בניה שונים כמו יצירת חיפוי לגגות לאחר ניקויו מאסבסט, בניית קונסטרוקציות מתכת, סגירת מרפסת, בניית מחסנים מפנל מבודד ועוד.

עוד כתבות שיעניינו אותך
מהם התפקידים המרכזיים של חברת אבטחה?
חברות אבטחה מציעות שירותים חשובים ביותר בהגנה על יחידים ועל...
חוזים נכונים ומדויקים: המפתח להתנהלות נכונה של העסק
פעילותו של עסק, במיוחד ככל שהוא הולך ומתרחב, כרוכה בהתקשרות...
מכונת שטיפת רצפות לבתי חולים
בתי חולים הם מקומות שבהם הניקיון והסניטציה הם בעלי חשיבות...
למה אירועי בר מצווה ובת מצווה בכותל הם הבחירה הטובה ביותר?
אירועי בר מצווה ובת מצווה הם אירועים מאוד משמעותיים. מדובר...
למה חשוב לפנות בהקדם לעורך דין במקרה של גירושין?
גירושין הם גם סוף וגם התחלה. גם פירוק וגם בנייה....
עו"ד שרון הלוי יוציא אותך מהמצוקה המשפטית לחיים חדשים
הבחירה שלנו לעו"ד מומלץ בהוצאה לפועל ודיני עבודה כסף נוגע לכל...
בלונים ופרחים – הפתעה שכל אישה תשמח לקבל
מידי פעם אתה מביט באשתך ותוהה איך תוכל להזכיר לה...
התלמידות מרעננה קישטו את הסוכות של חיל השריון בצפון
חטיבה 8 שתלמידות בית החינוך אמית רננים ברעננה מאמצות בשנה...
תפקידיו השונים של עורך דין פלילי
לעורך דין פלילי מגוון רחב של תפקידים מלבד ייצוג בבית...
סדנת מנות מדבריות במסגרת פסטיבל חאן המדבר
יוקם מתחם קינוח מדברי, הילדים יכינו קינוח טעים בשם "דליי...
Skip to content