Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רילקו השקעות נדל"ן מזמינה אתכם להצטרף להשקעה במיזם במרכז הבריאות באוהיו

רילקו השקעות נדל"ן מזמינה אתכם להצטרף  להשקעה במיזם במרכז הבריאות באוהיו

עם מחיר הנמוך בעשרה אחוזים ממחיר השוק, ו-100% תפוסה בכנס, השקעה במרכז הבריאות של ביצ'ווד היא הזדמנות אמיתית למשקיעים

מאת סולימאן רחביה 3.12.2019

ביטחון. אם צריך לסכם במילה אחת, מה הכי חשוב למשקיע הישראלי שמשקיע בנדל"ן בארה"ב, המילה הזאת תהיה ביטחון. לאור מיעוט ההזדמנויות בשוק הנדל"ן המקומי, יותר ויותר משקיעים ישראלים מחפשים שהכסף שלהם יניב להם תשואה מהשקעות בנדל"ן בארה"ב. ארה"ב היא מדינה רחבת ידיים, ולכן המון משתנים שונים משפיעים על סוג העסקאות המוצע. משום כך, קשה לאפיין את "ההשקעה הקלאסית" בנדל"ן בארה"ב.

עם זאת, המכנה המשותף של המשקיעים הישראלים הוא שאיפתם לאתר עסקאות בטוחות ככל הניתן. הישראלים שמעו מספיק סיפורים על אלו שהשקיעו בפרויקטים להשקעה בנדל"ן יזמי בארה"ב, והפרויקט התעכב או שהתנאים השתנו, ובסוף ההשקעה הייתה לא כדאית. כמו כן, רבים הסיפורים על ישראלים שהשקיעו בנדל"ן אזורים מפוקפקים, לא הצליחו לגבות את השכירות שלהם בזמן, ורק חיפשו כל דרך להיפטר מן הנכס.

מרכז הבריאות בביצ'ווד. "מאוכלס בתפוסה מלאה". רילקו נדל"ן                               צילום: יח"צ

רילקו השקעות נדל"ן,  מציעה אופק בהיר יותר. פרוייקט חדש של רילקו נדל"ן מציע להצטרף למיזם השקעה במרכז הבריאות בעיר ביצ'ווד (Beachwood) בצפון מזרח אוהיו. מרכז בריאות העומד בתקינה הפדראלית למבנים מסוגו בארה"ב (Federally qualified health center). המבנה כיום מאוכלס במאה אחוזי תפוסה על ידי מרפאות ורופאים השוכרים במבנה. המתחם משמש כיום את תושבי מחוז קויאהוגה (Cuyahoga) באוהיו, והוא חלק מהמטרופולין של קליבלנד, אוהיו.

קליבלנד רוקס

לפי גיא רג'ואן, שותף מייסד בחברת רילקו נדל"ן, קליבלנד וסביבתה מהווים הזדמנות להשקעה: "קליבלנד היא אחת הערים המרכזיות בארה"ב. אזור המטרופולין של קליבלנד הוא בין 30 המטרופולינים הגדולים של ארה"ב. במטרופולין של קליבלנד נמצאות 168 חברות של פיתוח תוכנה והנדסה ותעשיה כמו מפעל הצמיגים של Goodyear Tires, חברת הצמיגים הגדולה בעולם, ולכן צפויה בשנים הקרובות התפתחות משמעותית של המגזר העסקי באזור, מה שיוביל לעלייה בשווי הנכסים בו.

מרכז הבריאות בביצ'ווד ממוקם בציר מרכזי ולכן אטרקטיבי במיוחד, בסמוך לכביש I-271 המהיר, עד שדרות שאגרין (Chagrin Blvd). בסמוך לנכס, נמצא מרכז קניות גדול, ובנייני משרדים רבים, אשר כולם מאוכלסים.

מטרופולין קליבלנד. "בין 30 המטרופולינים הגדולים בארה"ב. רילקו נדל"ן.    צילום: canva

למה רילקו?

כאמור, המשקיע הישראלי מחפש ביטחון. "השקעה בפרויקט במרכז של הבריאות בביצ'ווד, מעניק בדיוק את זה", אומר גיא רג'ואן: "היות והפרויקט מאוכלס במלואו, מכיוון שהדיירים חתומים על הסכמי שכירות ארוכי טווח, קיימת ודאות גבוהה מאד לתשואה שנתית מן הנכס. כמו כן, ההתפתחות החזקה של  מטרופולין קליבלנד, מצביעה על כך שהנכסים צפויים להעלות את ערכם"

"מלבד זאת", אומר גיא רג'ואן "רילקו מקנה אמינות חזקה למשקיעים שלה: רילקו משקיעה בעצמה מן ההון של החברה בכל פרויקט אליו היא מגייסת משקיעים, לרבות כמובן בפרויקט הזה. רילקו קושרת את גורלה בגורל הפרויקט. כמו כן, רילקו בעלה ניסיון משמעותי בשוק הנדל"ן האמריקאי, עם סך השקעות מצטבר הקרוב למאה מיליון דולרים. מלבד זאת, העסקה נעשית בליווי של משרד עורכי הדין גלזר ושות', המתמחים בעסקאות מסוג זה".

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...