השירות זמין באתר העירייה, המותאם גם לנייד

תושבי הרצליה הפונים לאגף הכנסות העירייה, עושים זאת מעכשיו בדרך נוחה, מהירה ונגישה.
נכנסים לאתר העירייה, ממלאים טופס דיגיטלי ומקבלים במייל אישור לפתיחת הפנייה הכולל את מספרה ופרטים ליצירת קשר לבירורים נוספים. השירות החדש בוצע בשיתוף פעולה עם אגף התקשוב ומערכות מידע.
באמצעות הטופס הדיגיטלי ניתן לפנות בנושאים הבאים: החלפת משלמים, הנחות, בקשה לפטור לנכס שאינו ראוי, בקשה להחזר כספי, השגה על חיוב ארנונה, בקשה לאישור היעדר חובות (טאבו).
ראש עיריית הרצליה משה פדלון אמר "השימוש בטפס דיגיטלי הוא חלק מתפיסה של עיר חכמה המבקשת להנגיש את השירות ולהפוך אותו יעיל ונוח, בלי שיש צורך לצאת מהבית ולהגיע לעירייה".
מנכ"ל עיריית הרצליה יהודה בן עזרא אמר "זהו שיפור משמעותי המהווה חלק מפעילות שהעירייה מקדמת בכל אגפיה, מתוך הצבת התושב וצרכיו במרכז".
מנהל אגף תקשוב ומערכות מידע אמיר זיו אמר "פרויקט הטפסים המקוונים הוא פועל יוצא של שיתוף פעולה בין אגף הכנסות העירייה ואגף מערכות המידע במטרה לשפר את השירות לתושבים ולייעל את עבודת העירייה, ומהווה במהותו נדבך נוסף במרכיבי העיר החכמה".