Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אז אלו גאדטים וגימיקים חדשים מנצחים היום את השוק?

אז אלו גאדטים וגימיקים חדשים מנצחים היום את השוק?
סי.די. פלוס – מוצרי פרסום וקידום מכירות.

גאדג'טים וגימיקים הם בדרך כלל מוצרים מדליקים ומקוריים שאנחנו לא תמיד צריכים אבל תמיד רוצים! יש גאדג'טים שמטרתם לסייע לנו בפעולה מסוימת וגאדג'טים משולבים, שהם בעיקר מגניבים וייעודם הוא לבדר ולשעשע, שזה לא פחות חשוב! ברגע שנקבל אותם או נרכוש אותם, הם יהפכו במהרה לחלק אינטגרלי מחיינו, אם זה גאדג'ט שמיועד לפלאפון, גאדג'ט שמונח במשרד, גימיק מגניב לגבר או לאישה וכו'. מדובר במוצרים שכל הזמן מתחדשים ומשתכללים וכובשים את עולם הפרסום – אז אלו גאדג'טים וגימיקים חדשים מנצחים היום את השוק?

מוצרי פרסום
סי.די. פלוס – מוצרי פרסום וקידום מכירות.

המוצרים שכובשים את שוק מוצרי הפרסום והקד"מ

יש היום מגוון של מוצרים שחברות ובתי עסק יעשו בהם שימוש במטרה לפרסם את הלוגו שלהם מה שישווק  בסופו של דבר את המוצר או השירות שהם מציעים. העלויות של אותן מוצרי פרסום וקד"מ הינם זולים בהשוואה לכל קמפיין שיווקי ובעזרתם יוכלו חברות ובתי עסק לחלק מתנות ללקוחות, לעובדים, לקולגות ולספקים וכך ליצור הזדהות מלאה עם המוצר או השירות שהם מעניקים. המוצרים שכובשים היום את שוק מוצרי הפרסום יגיעו תמיד עם איזה טוויסט מקורי, ותמיד אבל תמיד ממותגים, כי זה למעשה כל הרעיון. הפופולריים בימינו הם – דיסק און קי בצורות שונות, אוזניות אלחוטיות, מטענים למיניהם, עטים וכד'. למעשה כל מה שיש בו שימוש תדיר בבית, ברכב או במשרד ויכול לסייע ולהקל על חיינו.

אוזניות אלחוטיות במלא סוגים וגוונים 

אוזניות לפרסום יהוו שי בעל משמעויות בריאותיות מאחר והם גם יורידו בצורה משמעותית את הקרינה מהנייד ובמקביל ישמשו גם עבור צרכים נוספים כמו – האזנה למוזיקה, שיחות, זמן אירובי וכו'. יש היום מגוון רחב של אוזניות, וכולם ישרתו את הלקוח או העובד של החברה ביום יום ויתפסו כשי יעיל במיוחד. בנוסף, מדובר במוצר לקידום מכירות אידיאלי מאחר שניתן להדפיס או את הלוגו של החברה באזור חשוף על גב המוצר, שיהיה נגלה לעיני כל.

רמקולים ניידים גדולים וקטנים 

רמקולים עם מיתוג הלוגו הם גאדג'ט מקורי במיוחד. מדובר בשי שיש בו שימוש בזמן שהוא מעניק מוזיקה באיכות סאונד גבוהה. מלבד האזנה למוזיקה, הם מהווים גם אלמנט דקורטיבי כל זמן שלא נעשה בהם שימוש, ולכן הם מתאימים כשי נפלא לכל עובד, לקוח וקולגה עסקי. רוב הרמקולים בימינו פועלים בטכנולוגיית הבלוטוס, מה שמאפשר איכויות שמע גבוהות גם כשנמצאים במרחק. כל מי שיקבל את הרמקול הנייד הקטן או הגדול, יודה על כך בזמן שלמתנה זו יהיה שימוש ארוך טווח. והכי חשוב ניתן למתג את הלוגו של בית העסק על גבי הרמקול וכך ליהנות מפרסום יעיל ביותר.

מטענים ניידים מעוצבים 

מטען נייד מעוצב וממותג לטלפון יהווה סוללת גיבוי לטלפון הנייד, שכן הוא יאפשר לכל אחד לטעון את הטלפון גם בתנאי שדה ובמקומות בהם הוא לא יכול לטעון את הטלפון באמצעות שקע ומטען עם כבל. מדובר במוצר סופר שימושי בימינו שיעשה שירות פרסומי אפקטיבי עבור החברה, שכן כל זמן שהוא מגיע ממותג הוא יצליח לשדר חברה עדכנית, אמינה ובעלת קדמה טכנולוגית.

בקבוקי שתיה משולבים עם רמקול 

בקבוק תרמי ספורטיבי משולב עם רמקול שמיועד למשקאות חמים וקרים הינו גאדג'ט מדליק ומנצח! הוא יהווה שי שימושי למדי בזמן שניתן להאזין למוסיקה בזמן ריצה, טיול בטבע או בזמן הליכה. מדובר במתנה שימושית כמעט לכל אחד, שעל הדרך תצליח לדרבן את העובדים או הלקוחות להתחיל לעשות ספורט, בזמן שהלוגו של החברה יתנוסס בגאווה על הבקבוק ויזוהה עם קדמה וחדשנות.

עטי גימיק – לא סתם עטים

לא מעט עסקים עדיין משתמשים בעטים ממותגים. כמו כן, בעולם העסקים תמיד יש צורך בשיקול של עלות מול תועלת, שיקול מכריע בכל סוג של החלטה עסקית. כאשר נדרש להשקיע כסף בשיווק ופרסום נעשה שיקול העלות מול התועלת. עטים ממותגים נחשבים לפריט זול ושימושי שעדיין מצליח לייצר אימפקט רב. כשניתן ללקוח או ללקוח פוטנציאלי שמגיע לכנס או לתערוכה עט גימיק, נקלע בוודאות למטרה. אף אחד לא יסרב לקבל עט וכך המותג של החברה יזכה לשיווק ופרסום כשהוא בידיים פוטנציאליות לאורך זמן.

המאמר נכתב באדיבות סי.די. פלוס – מוצרי פרסום וקידום מכירות.

עוד כתבות שיעניינו אותך
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חברת סיליס והשירותים שהיא מציעה
חברת סיליס מערכות חשמל בע״מ, מתמחה בכול עבודות החשמל הנדרשות...
חברת SDB והשירותים שהיא מציעה
הזדמנויות להשקעה בנדל״ן בחו״ל עשויות להבטיח תשואות גדולות והן נחשבות...