Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איטום גגות עם המקצוענים בתחום

איטום גגות עם המקצוענים בתחום

איטום גגות רעפים

כשאנו בוחרים חומר לצורך איטום גגות עלינו תמיד להתייעץ עם מקצוענים, היות ובחירה לא נכונה של חומר זיפות גגות יכולה להביא לכשל מלא בכל סוגי הגגות, מה שנוגע גם לרוב לאיטום גגות רעפים. אם נבין שהבחירה בחומר איטום גגות היא קריטית, נוכל לבצע את הבחירה הנכונה כבר מלכתחילה יחד עם בדיקת מחיר זיפות גגות שמתאים לתקציב האישי שלנו. זו הסיבה שחשוב מאוד להתייעץ עם איש מקצוע לפני התחלה של תהליך איטום וזיפות גגות. התקלות שעשויות להתרחש במקרים בהם בוצעה עבודה חובבנית הן רבות ועשויות לגרור הוצאות רבות. הרצון לחסוך כסף מסוכן במקרים אלו, ויכול ליצור תקלות רבות בעתיד הקרוב והרחוק עבור גג המבנה.

איטום גגות עם המקצוענים בתחום

איטום גג מרוצף

איך מוודאים שאיש המקצוע שמבצע עבורנו זיפות גגות באמת בחר את החומר שמתאים לגג שלנו? הרי איטום גגות מרוצפים עם חומר לא נכון יוצר בהרבה מקרים סיטואציות שבהן יש להסיר את כל שכבות האיטום מהגג ולהתחיל תהליך זיפות גגות מהשלב הראשוני ביותר. כתוצאה מהרצון הישראלי לחסוך בעלויות, קיימים בארץ גגות רבים שעברו איטום גגות ב בצורה לא מקצועית, דבר שהביא לכך שגגות רבים בנויים משכבות איטום רבות ולא איכותיות שגם אינן קשורות אחת לשנייה, מה שמביא לגג שאינו אטום כראוי ומתבסס על מערכת זיפות גגות חלשה. בשורה התחתונה, בסוף תהליך זיפות לא איכותי יהיה עלינו להסיר את כל שכבות האיטום ולהתחיל מחדש את העבודה על הגג.

הסוד הגדול לבחירת חומרי זיפות גגות נכונים, דבר שאפשר לאמת גם מול איטום גגות רעפים, הוא לבחור חומרי זיפות ממשפחה זהה יחד עם מחיר מתאים. כיצד מוגדרת משפחה? הדוגמאות הבולטות הן למשפחות חומרי איטום גגות הן למשל יריעות ביטומניות, חומרי איטום אקרילים, שימוש בזפת חם ועוד. כשבוחרים חומרים מאותה משפחה, זיפות גגות הופך לפעולה אחידה יותר, והאחיזה בין החומרים השונים תהיה חזקה ואמידה יותר. העדות הגדולה ביותר לבעל מקצוע חובבן היא לרוב במקרים בהם בעל מקצוע ימליץ לעשות שימוש בחומרי איטום גגות ממשפחה שונה.

איטום וזיפות גגות

מה שנובע מהכלל הנ"ל הוא שתמיד עדיף לעשות שימוש בחומרים שכבר קיימים על הגג, ולא לנסות לחסוך בעלויות ולבחור בחומרים זולים מסוגים שונים. הרי זיפות גגות במחיר נמוך מדי על בסיס חומרים לא איכותיים יחזור אלינו בסופו של דבר כבומרנג. אם החלטנו לעשות שימוש בחומרים מסוגים שונים, חובה עלינו במרבית המקרים לבצע את עבודת איטום הגגות על התשתית המקורית, דהיינו הגג עצמו.

א.א ענבל איטום וזיפות בע"מ - המומחים בתחום

א.א ענבל איטום וזיפות בע"מ – המומחים בתחום

צרו עמנו קשר ונשמח לייעץ לגבי בחירת חומרי איטום גגות שיתאימו בצורה האידיאלית לגג שלכם. זכרו שאי התייעצות עם מומחה לפני בחירת איש מקצוע עשויה להביא עלויות רבות, מה שמקפיץ את מחיר זיפות הגג שלכם.

אם אתם זקוקים לשירות של איטום מרתפים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ב  050-3204730

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...