Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך כמוסות פמינוז עוזרות לדלקת בדרכי השתן – תגידו שלום לצריבה המרגיזה

איך כמוסות פמינוז עוזרות לדלקת בדרכי השתן – תגידו שלום לצריבה המרגיזה

דלקת בדרכי השתן היא אחת הדלקות הנפוצות ביותר, בעיקר בקרב נשים. מדובר בדלקת שגורמת לצריבה חזקה בעת מתן שתן, צורך במתן שתן לעיתים תכופות, תחושה של צורך לתת שתן בכל כמה דקות, תחושה של שלפוחית מלאה על אף ריקון השלפוחית, חום גבוה, כאבים לא נעימים באזור איבר המין ועוד. דלקת בדרכי השתן גורמת לשתן להיות בעל ריח חריף ולא נעים, בעל צבע לא ברור ולעיתים אף דם בנוסף לשתן עצמו.

מלבד התחושה הלא נעימה והתסמינים שמגיעים בעקבות הדלקת יש חשש גם להתפשטות הדלקת ולנזקים חמורים יותר כגון דלקת בכליות והגעת חיידקים לאיברים חיוניים בגוף. למרות שמדובר בתופעה פשוטה יחסית לטיפול עדיין לא כדאי להגיע למצב שיש דלקת בדרכי השתן והטיפול הטוב ביותר הוא למעשה מניעה של הדלקת מלכתחילה. כמוסות פמינוז יעילות מאוד במניעת דלקת בדרכי השתן ושימוש קבוע בהן ימנע ממך להגיע למצבים לא נעימים שנגמרים בעקבות הדלקת.

מה גורם לדלקת בדרכי השתן?
הכמוסות של פמינוז יכולות למנוע כאמור דלקת בדרכי השתן אבל במקביל יש לנקוט בפעולות נוספות שיכולות מאוד לסייע במניעת הדלקת. אפשר לומר שיש לא מעט מצבים שעלולים לגרום לדלקת ובין היתר ברשימה נמצא סיבות כמו רמת היגיינה לקויה, פגיעה עצבית, מגע מיני ללא אמצי מניעה, קרבה לפי הטבעת ומערכת הצואה ועוד. דלקת בדרכי השתן נפוצה מאוד בעת מגורים בסביבה לא נקייה כמו בסיסים צבאיים למשל, במצבים כאלו מומלץ להתרחק ככל שניתן מהאסלה ולהימנע מכל מגע עם השירותים. עוד מקומות נפוצים לדלקת הם במקומות לא נקיים במהלך טיולים שבהם השירותים והסביבה פחות נקיים ופחות היגייניים או שיש שימוש בשירותים על ידי אנשים רבים אחרים.

פמינוז לדלקת בדרכי השתן – הדרך הטובה ביותר
אז אומנם כאמור לא מדובר בדלקת יותר מדי מסוכנת שגם סביר להניח שתעבור אחרי מספר ימים בעזרת הטיפול הנכון אבל כן חשוב לומר שמדובר בדלקת שגורמת לנו תחושת אי נוחות גדולה מאוד ואף מונעת מאיתנו יציאות מחוץ לבית במקרים מסוימים. חשוב להדגיש שדלקת בדרכי השתן נפוצה אומנם יותר אצל נשים אבל היא בהחלט יכולה להגיע גם לגברים שבינינו.

על מנת להבטיח לעצמך שלך זה לא יקרה, את פשוט צריכה להקדים תרופה למכה ועל מנת למנוע דלקת בדרכי השתן יש לנקוט במספר פעולות כמו ניקיון בכל יום באזורים האינטימיים, שימוש בשירותים רק במקומות נקיים ולא מזוהמים, מגע מיני מוגן ובטוח ועוד. בנוסף לכל אלו פמינוז לדלקת בדרכי השתן זו הדרך היעילה והנכונה ביותר למנוע תסמינים של הדלקת, מדובר בתוסף בטוח ומומלץ שנשים רבות משתמשות בו מדי יום. כמובן שטרם השימוש מומלץ להיוועץ במומחה או רופא שימליץ על הכמות הנכונה עבורך אבל בגדול בהחלט אפשר לומר שאין שום מניעה להשתמש בתוסף גם ללא ייעוץ מקדים.

 

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
בשורה אופטימית לתושבי השרון: בדיקת דם פשוטה תאפשר אבחון מוקדם של אלצהיימר
הבדיקה כבר זמינה בישראל וניתן לבצעה במעבדת AML בהרצליה "אבחון מבוסס...
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...