Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך לרדת במשקל בשבוע ב- 4 צעדים פשוטים

איך לרדת במשקל בשבוע ב- 4 צעדים פשוטים
מקור pixabay

אם אתם רוצים לרדת כ- 4 קילו בשבוע, אז אתם צריכים ליישם תוכנית שהיא גם יעילה וגם מבוססת על תזונה נכונה. את 4 הצעדים הפשוטים הללו ניסו כבר לא מעט אנשים לפני אירוע, חופשה או צילומים וזה תמיד עבד ביעילות. האמת היא, שחלק מהאנשים שניסו זאת נראו אחרי שבוע אחד בלבד כאילו הם עשו דיאטה של  לפחות 3-4 שבועות. וגם אם לא מדובר בדיאטה שהיא דרך חיים, היא בהחלט יכולה להיות יריית הפתיחה ו\"זריקת מוטיבציה\" לתהליך רציני של ירידה במשקל, שיביא לשינוי עקבי וארוך טווח. אם אתם שואלים איך ניתן לרדת במשקל בשבוע אחד בלבד, דעו שרוב מה שתשילו יהיה שומן עודף, אך לא רק. כי דיאטה זו מבוססת על מזון שגורם לגוף להיפטר מפחמימות במצב של אגירה, והפחמימות קושרות אליהן מים – שגם להם יש משקל.  אז מוכנים לקחת 4 צעדים?

איך לרדת במשקל בשבוע ב- 4 צעדים פשוטים
מקור pixabay
  1. אכלו מעט פחמימות ויותר חלבון

אתם יכולים להפחית מספר קילוגרמים אם תאמצו דיאטת דלת פחמימות אפילו לימים ספורים. לא מעט מחקרים הראו שדיאטת דלת פחמימות מהווה תזונה נכונה ויעילה להפחתה במשקל, מה גם שהפחתה בפחמימות תפחית עודפי נוזלים שגורמים לנפיחות.  זו הסיבה שאנשים שמיישמים דיאטה זו רואים תוצאות כשהם נשקלים לעיתים כבר יום למחרת! בנוסף, אם תקפידו לצרוך הרבה חלבון תרגישו תחושת שובע לאורך זמן וגם תמריצו את חילוף החומרים בגופכם. לכן, אם אתם רוצים לדעת איך  לרדת במשקל בשבוע בוודאות, הסירו מהתזונה לחלוטין או לפחות צמצמו באופן משמעותי, את הפחמימות העמילניות ואת הסוכרים הפשוטים למשך 7 ימים. במקביל, העלו את צריכת הדגים, העוף הביצים או הקטניות.

  1. אכלו מזונות מלאים

כשאתם מנסים לרזות מהר, חשוב לצרוך אוכל פשוט ובסיסי המבוסס על מזון מלא, בצורתו הטבעית, שלא עבר תהליכי עיבוד. מאכלים אילו בדרך כלל מכילים רכיב אחד בלבד ברשימת הרכיבים, הם משביעים מאוד ולכן הם מסייעים לאכול פחות קלוריות מבלי להרגיש יותר רעב. המנעו ממזון מעובד והתמקדו באכילת חלבונים וירקות (ללא עמילן) בכל ארוחה – זהו שילוב דל קלוריות ומשביע מאוד כי הירקות מכילים הרבה סיבים. ניתן לשלב בתפריט היומי גם משקאות חלבון – בתנאי שמחשיבים אותם כארוחה. טיפ נוסף – הפחיתו נשנושים בין הארוחות ואל תאכלו דבר לאחר ארוחת הערב.

  1. איך לרדת במשקל בשבוע? תצומו לסירוגין!

זוהי דרך נוספת להיפטרות מעודף שומן ולירידה מהירה במשקל, שנבדקה מחקרית. תזונה זו "תכריח" אתכם להפחית את צריכת הקלוריות, כי היא מגבילה את האכילה לחלון זמן קצר בלבד. יש מספר פרוטוקולים לתזונה זו, כמו 16 שעות צום ו- 8 שעות של "חלון" אכילה, או 20 שעות צום וחלון אכילה של 4 שעות.

  1. פעילות גופנית זה חובה!

אימון גופני תורם לשריפת שומן ולחיטוב הגוף. אימוני תנגודת הם יעילים מאוד לירידה במשקל, והם גם תורמים לעלייה במסת ובחוזק השריר ולהפחתת מאגר הפחמימות שבגוף. לכן זהו המענה המושלם לשאלה איך לרדת במשקל בשבוע, כי הירידה בדרך זו היא חדה מאוד. אימון תנגודת יסייע לשמור על קצב חילוף החומרים שלרוב יורד עם העלייה בגיל. אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה הוא אופציה מעולה בפני עצמה. מחקרים מראים כי 5-10 דקות של אימון שכזה יתרמו להפחתה במשקל פי 5 בהשוואה לפעילות גופנית "סטנדרטית". ואם אתם רוצים לשרוף אקסטרה קלוריות השתדלו להיות כמה שיותר פעילים במשך היום ולהרבות בהליכה ברגל.

מאמר זה נכתב על ידי רז הגואל, רופא מומחה העוסק ברפואה למעלה מ- 15שנים. מתמחה בהענקת טיפול רפואי מותאם אישית בהשמנת יתר

מעוניינים לשמוע עוד? צרו קשר עוד היום 9637*

עוד כתבות שיעניינו אותך
הדרך להצלחה מחייבת תכנון והתמדה
מהו השלב הראשון בהקמת עסק? האם זה השכרה של מקום?...
תלמידי עתיד כרמים בבנימינה גבעת עדה ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב
תלמידי עתיד כרמים ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב נבחרת הרובוטיקה First אורביט...
כך תנהלו את משימות העסק שלכם בצורה יעילה יותר
לא אחת קורה שלמרות הרצון הטוב שלכם, העסק תקוע? אתם...
עיצוב והקמת גינה מודרנית עם בריכת שחיה
גינה מודרנית עם בריכת שחיה היא משאת נפשם של משפחות...
כל מה שצריך לדעת על מנעולנים מוסמכים בשרון
שלום וברוכים הבאים למקומונט השרון, שמי ליעד מרום ואני המייסד...
סוגיות מורכבות במשפט הפלילי
עו"ד מעצרים מתמחה בייצוג והגנה על אנשים שנעצרו על ידי...
מהם ההבדלים בין עיצוב המשרד לעיצוב הבית
עיצוב פנים הוא היבט חשוב בתכנון של כל חלל, אך...
איך רכישת דירה יכולה להשפיע על המצב הפיננסי שלכם?
האם כדאי לשכור או לרכוש דירה תלוי במידה רבה כמה...
שירותי השכרת כספת
השכרת כספות נעשות בדרך כלל כאשר יש צורך/דרישה לאפסן דברי...
ברגעים הקשים ביותר אל תוותרו על עורך דין מצוין
ככל שעורך הדין שלכם טוב יותר כך הוא מצליח לעשות...