איך מעצבים פנטהאוז, כל מה שצריך לדעת

איך מעצבים פנטהאוז, כל מה שצריך לדעת
קרדיט - Pixabay

כל תהליך של עיצוב פנים נשען על שלושה אלמנטים. קודם כל, על הצרכים של הלקוחות. הרי עיצוב פנים הוא מה שאנחנו קוראים לו: אומנות שימושית. אנחנו לא משתמשים באסתטיקה רק לשם האסתטיקה. אלא, אנחנו משתמשים באומנות כדי להביא לשיפור באיכות החיים שלנו. לכן, אנחנו תמיד נסתכל על המאפיינים של החלל כדי שנוכל להתאים את העיצוב כך שידגיש את מה שטוב בחלל ויטשטש את האלמנטים אותם אנחנו מעוניינים להסתיר. עיצוב פנטהאוז נשען בנוסף על הטעם האישי והקו העיצובי בו בחרנו לעצב את הנכס. כך שאנחנו לוקחים בחשבון כל הזמן על אלמנטים אילו. הצרכים הפונקציונאלים, מאפייני החלל והטעם העיצובי. כדי שנוכל להרכיב מכל החתיכות הללו את הפאזל המושלם.

מה נרצה להדגיש בעיצוב של דירת גג

קודם כל, הרי שכאשר אנחנו מדברים על עיצוב פנים מודרני קלאסי, אנחנו נשתמש בדרך כלל בקוים נקיים ונפקיד על שימוש באלמנטים שנותנים את המענה האולימטיבי בלי לתפוס מקום מיותר. זאת אומרת, נשים דגש על יחידות אחסון מעוצבות, על מתן מקום לכל פריט, כדי שהבית יהיה מסודר ומאורגן.

כמובן, כאשר אנחנו מדברים על דירת גג, אנחנו צריכים לשים את הדגש על הגג כמו גם על הנוף. כלומר, אנחנו נרצה להדגיש תשומת לב מיוחדת לנוף. אנחנו נרצה למסגר אותו ולהפוך אותו חלק מהעיצוב של הבית. בין אם על ידי פתיחה של חלונות גדולים למשל או עיצוב מרפסת מפנקת. כמובן, נרצה להוסיף צמחיה במרפסת. אם יש גג רחב אולי נרצה לשים ג'קוזי או בריכה ביתית קטנה, בהתאם לצרכים והרצונות שלכם.

אתם ממש לא צריכים לעבור את התהליך לבד

מעצבת פנים נמצאת כאן בשני כובעים. מצד אחד, היא זו שדואגת לטפל בכל הפרטים הקטנים. החל מהעבודה עם הספקים וכלה בבחירה של הפריטים אשר יונחו בכל חדר. מהצד השני, היא נמצאת כאן כדי לפתוח את הראש שלכם, הלקוחות, לרעיונות יצירתיים. הרי באופן טבעי, כיוון שאתם לא מגיעים מעולמות העיצוב, אתם לא תמיד יכולים לדעת איך לתרגם את הרעיונות שלכם בצורה הטובה ביותר.

מעצבת פנים מנוסה תדע איך לאסוף את כל הפרטים הקטנים לכדי תמונה שלמה. מעין חיו היא מעצבת פנים עם הרבה מאוד ניסיון. ההתמחות של חיו היא בעיצוב השואב השראה מעולמות הפופ ארט. תוך ניסיון ליצור מראה חדש, מתוחכם ואחר, לצד מתן מקום לצרכים של הלקוחות. לפרטים ומידע, צרו קשר עוד היום.

עוד כתבות שיעניינו אותך
בלונים ופרחים – הפתעה שכל אישה תשמח לקבל
מידי פעם אתה מביט באשתך ותוהה איך תוכל להזכיר לה...
התלמידות מרעננה קישטו את הסוכות של חיל השריון בצפון
חטיבה 8 שתלמידות בית החינוך אמית רננים ברעננה מאמצות בשנה...
תפקידיו השונים של עורך דין פלילי
לעורך דין פלילי מגוון רחב של תפקידים מלבד ייצוג בבית...
סדנת מנות מדבריות במסגרת פסטיבל חאן המדבר
יוקם מתחם קינוח מדברי, הילדים יכינו קינוח טעים בשם "דליי...
היתרונות של שילוב קסם באירועי חברה ופעילויות גיבוש צוות
בסביבה העסקית הדינמית של היום, ארגונים מחפשים תמיד גישות רעננות...
מה זה אומר בדיקות שנעשות בבית ע"י אחות מוסמכת?
בעידן שבו אנחנו חיים כולנו רגילים לעשות לא מעט דברים...
איך מתמודדים עם גרימת מוות ברשלנות?
לקיחת חיים של אדם אחר היא מעשה שיש לו השלכות...
איך נכון לבצע השקעות בתחום הנדל"ן?
מאז שאתם זוכרים את עצמכם רציתם לקנות דירה, בית פרטי...
כמה דברים שרציתם לדעת על פסיכיאטר אך התביישתם לשאול
בתחום הנפש ישנם סוגים שונים של מטפלים אשר ההבדלים ביניהם...
גישור לפני גירושין – הדרך להסכמה הדדית ופרידה רגועה
גירושין הם תהליך מורכב, לא רק משפטית אלא גם רגשית....
Skip to content