Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך מתמודדים עם נזילה בלתי פוסקת מהתקרה?

איך מתמודדים עם נזילה בלתי פוסקת מהתקרה?
קרדיט: Canva

גג דולף יכול להיות סיוט. זה יכול לגרום למים לטפטף על הקירות והרצפות, מה שעלול להוביל לתיקונים יקרים או אפילו נזק מבני, צמיחת עובש ובעיות בריאותיות ועוד. אם נתקלתם במצב בו הגג לא מפסיק לדלוף, קראו את המידע הבא לפניכם.

הגורמים השכיחים ביותר לגג דולף הם: שיפוע על פני הגג שמתוכנן לא נכון, חוסר בידוד מתאים סביב צינורות ופתחי אוורור, איטום מבנים לקוי, צינורות פנימיים סדוקים ועוד. מכיוון שיש לא מעט סיבות לכך שגג נוזל, חשוב קודם כל לבדוק את הסיבה שמובילה לנזילת המים. אם מדובר בתשתיות אינסטלציה למשל, אז יהיה צורך בשירותי אינסטלטור בחולון בת ים, ראשל"צ או בעיר בה אתם גרים.

מה השירותים שאינסטלטור יכול לספק?

אינסטלטור הוא בעל מקצוע המתמחה בהתקנה, תחזוקה ותיקון צינורות המובילים מים וביוב. אינסטלטור יכול לספק את השירותים הבאים: תיקון נזילות, התקנה והחלפה של חיבורי צנרת, חיתוך והחלפת צינורות בלויים, התקנת מחממי מים ותנורים חדשים, התקנת כלים סניטריים, ניקוי ותחזוקה של מערכות ספיגה ועוד.

כמו כן, האינסטלטורים אחראים על התקנת מערכות ואביזרים חדשים של אינסטלציה כגון כיורים, שירותים, אמבטיות ומקלחות. הם גם מתקנים נזילות בצנרת על ידי החלפת צינורות או התקנת טלאים לעצירת הנזילה. מטבע הדברים, נזילת מים בגג צריכה להיות מטופלת ע"י אחד משני הגורמים הבאים: 1) אינסטלטור בחולון או קבלן ביוב. 2) חברת איטום מבנים.

קרדיט: Canva

מצאו אינסטלטור אמין ומורשה

חשוב למצוא אינסטלטור בעל רישיון ומבוטח, כדי שתדעו שהוא כשיר לעבודה. אינסטלטור בחולון ידע לזהות איזה מהגורמים הנפוצים ביותר לנזילת מים התרחשו אצלכם. האם מדובר על צנרת סדוקה או שבורה? ברזים דולפים? במקרה שיש לכם צינור דולף, למשל, עליכם לסגור את אספקת המים לאזור הדולף. אתם יכולים לעשות זאת על ידי כיבוי השסתום הראשי (ה-שיבר).

אם אינכם בטוחים מאיפה המים דולפים, או שמא אינכם יודעים היכן נמצא השיבר, בכל מקרה הצעד הראשון הוא לעצור את דליפת המים. אם יש לכם דלי או מיכל ריק, השתמשו בו כדי לנקז את המים המטפטפים. עד הגעת האינסטלטור, עדיף שהבית שלכם יישאר כמה שיותר יבש.

במקרה של נזילה מהגג, צריך אינסטלטור או איטום מבנים?

התשובה לשאלה זו תלויה באיזה סוג של נזילה יש לכם. אם זה בגלל צינור פגום, אז אתם צריכים אינסטלטור בחולון בת ים . אבל אם זה נובע מחוסר בידוד מתאים או אוורור, אז צריך לקרוא לחברת איטום מבנים. בתוך כך, מכיוון שמים יכולים להיכנס דרך הגג או דרך הקירות, תזדקקו לסוגים שונים של מומחיות כדי לתקן אותם.

נזילות מהגג נגרמות לרוב ממרזבים או גגות שחוקים. הדרך הטובה ביותר לתקן נזילות אלו היא על ידי החלפת מרזבים בלויים בחדשים, או על ידי התקנת איטום גגות מחודש. כמו כן, נזילות מהקירות נגרמות על ידי יסודות חלשים, סדקים בקיר ובעיות מבניות אחרות. בין אם תצטרכו את איש המקצוע הזה או האחר, הקפידו לקבל סיוע מאת אנשי מקצוע מורשים בלבד.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...