Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין גיל ליצירה

אין גיל ליצירה

תערוכה מרגשת במיוחד במרכז יום לקשיש ברמת השרון: "70+ עם הפנים קדימה"- בסימן שבעים שנה למדינה, עם עבודות האומנות של בני גיל הזהב

לאחרונה התקיימה הפתיחה החגיגית של תערוכה מרגשת במיוחד במרכז יום לקשיש ברמת השרון: "70+ עם הפנים קדימה"- בסימן שבעים שנה למדינה, עם עבודות האומנות של בני גיל הזהב. אולמות מרכז היום היו עטורים בציורים ומיצגים אומנותיים מרשימים ובני משפחה נרגשים.

האירוע התקיים במעמד נציגי הנהלת העירייה, נציג חב"ד הרב יהודה בוטמן, יו"ר עמותת א.ל.ה ראובן גרין וחברי הנהלת העמותה, לאה אורן ראש מינהל גיל הזהב ועוד עשרות אורחים, בני משפחות , צוות מרכז היום והחברים.

מנהלת מרכז יום לקשיש, אורה ג'רפי מסבירה: "עבור קשישים רבים העיסוק באומנות והצגתו בתערוכה מרשימה ורבת משתתפים אינו מובן מאליו כלל. חלקם לא החזיקו מכחול מעודם ו/או לא נגעו בחימר עד שהגיעו למרכז היום. עד שהגיעו למרכז היום הם עסקו ביצירת החיים עצמם: עלו ארצה בדרך לא דרך, בנו מדינה והקימו משפחות לתפארת. אחרי כל מה שעברו ובנו, הם מגיעים למרכז היום כשהם מתמודדים עם הזיקנה והשלכותיה. פה הם מוצאים זמן נטו בשביל עצמם: לבלות עם חברים, ליהנות משירותי פנאי שונים ומגוונים. חלקם מגיעים עם רקע באומנות וחלקם מתוודעים לראשונה לכישרון האומנותי ולחדוות היצירה שהודחקו כל השנים".

פעם בשנה יוצאות ממרכז היום ברמת השרון הזמנות חגיגיות לבני המשפחה. לעיתים התערוכה הראשונה עבור בן המשפחה היא גם הפעם הראשונה שהוא עומד מול הכישרון היצירתיות של ההורה שלא באה לידי ביטוי עד כה. המפגש הראשון הזה מלווה בהתרגשות רבה ולעיתים קרובות גם בדמעות. המשפחות הוותיקות שכבר יודעות לקראת מה הן באות, מחכות לארוע הזה בשקיקה.

בצד ההתרגשות הראשונית של המשפחה שנודעת לראשונה לכשרון של החבר במרכז, קיימת התרגשות מתבוננת ומעמיקה יותר. זו של המשפחה הרואים בתהליך היצירה של בן המשפחה מעין מראה לחוויות משמעותיות שעברו עליו בשנה האחרונה.

עוד הוסיפה אורה ג'רפי: "אין ספק שהתערוכה תורמת לא רק להעצמת חברי המרכז אלא גם לקשרים המשפחתיים ולהבנה אחרת כל פעם מחדש של הקשיש. אומרים שאין גיל לאהבה. במרכז היום ברמת השרון, ידוע שאין גיל ליצירה".

עוד כתבות שיעניינו אותך
הדרך להצלחה מחייבת תכנון והתמדה
מהו השלב הראשון בהקמת עסק? האם זה השכרה של מקום?...
תלמידי עתיד כרמים בבנימינה גבעת עדה ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב
תלמידי עתיד כרמים ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב נבחרת הרובוטיקה First אורביט...
כל מה שצריך לדעת על מנעולנים מוסמכים בשרון
שלום וברוכים הבאים למקומונט השרון, שמי ליעד מרום ואני המייסד...
סוגיות מורכבות במשפט הפלילי
עו"ד מעצרים מתמחה בייצוג והגנה על אנשים שנעצרו על ידי...
מהם ההבדלים בין עיצוב המשרד לעיצוב הבית
עיצוב פנים הוא היבט חשוב בתכנון של כל חלל, אך...
עורך דין לענייני עבודה
עבודתו של עורך דין לענייני עבודה היא בין היתר לדאוג...
סירים בים: תחרות סירים ומפרשים בפעם התשיעית בהשתתפות חיילים, חיילות ומפונים מקיבוץ מפלסים
בסופ"ש האחרון, התקיימה בפעם התשיעית תחרות השיט המסורתית "סירים ומפרשים"...
"חקלאי גרנות" קיימה אירוע נשי ליום האישה הבינלאומי בהשתתפות צופית גרנט
האירוע, שנערך בקיבוץ מצר, כלל רגעי צחוק ודמע, לרבות הפרחת...
כיצד תערכו בצורה הטובה ביותר לברית מילה שיצאה בשבת?
אם נולד לכם תינוק ביום שבת לפני השקיעה, בוודאי תופתעו...
איך מטפלים נכון בעבירות תנועה
גם אם אתם נהגים זהירים, עדיין תוכלו לטעות ולבצע עבירות...