Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין מקום לטעויות

אין מקום לטעויות
קרדיט: בן וגיא תכשיטים

הנה זה בא… התייעצת עם החברות ושאלת מה הטעם שלה, שאלת את סבתא איך פעם היו מציעים נישואין ואיך סבא הציע לה, בישרת לחבר'ה מהיחידה וגם הם כרגיל אמרו לך "ברוך הבא, נפלת חזק" אבל לך לא היה אכפת, כי כאן ועכשיו אתה לא יכול לדמיין שעה מהחיים שלך בלעדיה. כמעט הכל בראש כבר יושב פיקס אבל המשימה החשובה מכל, זאת החורצת גורלות, היא איך תיראה הטבעת באינסטוש ובפייס, כי זה מה שיחסוך לך הרבה כאבי ראש. לגבי השאלה הגדולה? אתה מספיק בטוח לשאול, אז כנראה שהיא בטוח תשמח אם תשאל…

אז איך באמת תצטלם הטבעת ומה יגידו החברות? כמה לייקים היא תקטוף וכמה יקנאו וירצו לחקות אותך בבחירה? הכנו לך כמה טיפים איך לבחור משלל טבעות אירוסין מעוצבות את האחת שתענוד לה כשתכרע…

אין מקום לטעויות
קרדיט: בן וגיא תכשיטים

מה תבחר מתחיל באיך תבחר…

טבעות אירוסין מיוחדות יש בשלל דגמים, סוגי יהלומים, סוגי הזהב והצורות ולרוב תהליך הבחירה הוא לא פשוט ודורש סבלנות וקצת מחקר. אנחנו לא באים לקצר לך תהליכים, רק מכוונים אותך איך לעשות את זה נכון יותר ולהגיע לתוצאה שהיא תאהב יותר.

  1. אחת השאלות המרכזיות שאנו נתקלים בה היא: "אבל איך אדע מה הגודל"? אז ישנן דרכים שונות ומשונות של מדידות כאלו ואחרות. אבל לך על פשוט, תגנוב לה טבעת!!! בחר טבעת שאתה יודע שזאת הטבעת אותה היא עונדת על האצבע המיועדת, גש לקופסת התכשיטים שלה, גנוב טבעת, ובחנות דאג להתאים את שתי הטבעות, זאת ש"שאלת" וזאת שברצונך לקנות.
  2. וודא שהחנות ממנה אתה קונה את הטבעת היא חברה רשומה בבורסה ליהלומים, שאתה מקבל איתה אחריות, ביטוח ותעודות. ישנם הרבה שרלטנים בחוץ שינסו למכור לך יהלומים באיכות נמוכה וייעלמו כשם שבאו.
  3. עשה לך אשת סוד. בחר את החברה שתמיד עושה איתה שופינג, התייעץ איתה, בקש ממנה ש"תרגל" בשבילך ותשאל אותה מה דעתה על הטבעת שהחברה השלישית שלהן קיבלה בהצעה. תאמר לה שבכדרך אגב תפתח איתה שיחה על איזו טבעת היא הייתה רוצה לקבל כשהוא יציע לה.

אין חכמים כבעלי ניסיון…

BEN&GUY הינה חנות יהלומים יוקרתית המציעה את שלל היהלומים והשפע שיש לבורסה הישראלית להציע. אנו חברים רשמיים בבורסה ליהלומים ומספקים את כל התעודות והאחריות שיבטיחו לך שלעולם יהיה לך לאן לחזור מפני שאנו כאן ואנו כאן להישאר. טבעות יהלומים מעוצבות, שרשראות יהלומים, צמידים ועגילים הם מה שאנחנו נושמים 24/7. גנוב לה טבעת ובוא לבחור את זאת שתלווה אותה לשארית חייכם. מזל טוב!!!

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...