Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אינסטלטור בנתניה למקרים דחופים

אינסטלטור בנתניה למקרים דחופים
קרדיט צילום :freepik

אינסטלטור הוא אחד מאנשי המקצוע החשובים ביותר על מנת לנהל את משק הבית כפי שאנו רוצים, ועל מנת לחיות ברמת חיים טובה אנו צריכים שמערכות הביוב והמים יפעלו כפי שצריך. אלמלא אינסטלטור טוב בנמצא, אנו יכולים להיות במצב מאוד לא נעים ואף אסתטי, נזקי מים יכולים לפגוע בכל שטחי הבית בצורה שאנו לא רוצים להגיע אליה. אבי אינסטלציה – אינסטלטור בנתניה הוא בדיוק איש המקצוע למקרים של נזילות, רטיבות והצפות. אם אתם קולטים ותופסים התחלה של בעיה במערכות הביוב והצנרת, אל תתמהמהו והזמינו בזריזות אינסטלטור מקצועי ואמין, שיגיע בזמן הקצר ביותר על מנת לפתור אתכם מרוע הגזרה השוכנת בביתכם בדמות נזק במערכות האינסטלציה.

אינסטלטור בנתניה למקרים דחופים
קרדיט צילום :freepik

אינסטלטור מקצועי הוא אחד שיודע לטפל במהירות, מקצועיות ויעילות בכל בעיות הצנרת ומערכות הביוב הביתיות. בעיות אלו יכולות לבוא בדמוית וצורות שונות, כך שעל האינסטלטור שהזמנתם צריכה להיות הבקיאות הרבה ביותר על מנת להתמודד ולהתאים עצמו מבחינת כלי העבודה לכל קריאה. בין העבודות שאליו אתם תצטרכו להזמין אינסטלטור יהיו סתימות, רטיבות, פיצוץ צנרת,  איתורו תיקון נזילות. בניגוד לימים עברו בהם האינסטלטור עבד רק עם כלים ידניים, כיום יש ברשותו מצלמה טרמית, איתה הוא מאתר נזילות בקלות. מעבר לבעיות הנקודתיות שציינו, אינסטלטור מהווה גורם אינטגרלי ובלתי נפרד מהליך השיפוצים, במיוחד בשיפוץ מטבח ושיפוץ חדר האמבטיה. 

איתור רטיבות  – כבר לא מה שהיה פעם.

תחום האינסטלציה עובר שינויים, וזה מקל גם על אנשי המקצוע וגם על הלקוחות. אם בעבר על מנת לאתר את הנקודה הבעייתית שגורמת לנזילה, ובכך גורמת לרטיבות בכל הקיר, היה צריך האינסטלטור לשבור את כל החלק הנגוע – היום הדבר ממש לא ככה. באמצעות מצלמה טרמית חדשנית ומיוחדת, הפועלת על גלי חום ומאתרת לפי הטמפרטורה את הנקודה המרכזית, בכך עוזרת לבעל המקצוע בכך שהוא יצטרך לשבור רק את החלק הנקודתי. המצלמה הטרמית מייעלת את עבודתו של האינסטלטור באיתור הנזילה ובעזרתה זמן ההרס וזמן העבודה של איתור הנזילה פוחת בצורה משמעותית. תוצאה אשר מטיבה לשני הצדדים, הלקוח לא סובל מעבודה ארוכה בביתו והרס של כל הקיר, לבעל המקצוע לוקח זמן נמוך יותר ובכך יכול לבצע מספר עבודות גדול במהלך היום. 

החלפת צנרת – גם כשאין בעיות צריך לבדוק ואף להחליף:

היא שוכבת שם, במעמקי הריצוף או בתוך עובי הקורות של קירות ביתנו, בכל זמן שהיא לא גורמת לבעיות אנו נוטים לשכוח מקיומה, אף על פי שאנו משתמשים בה ברוב חלקי היום. זה הזמן להגיד את הדבר שלא כולם רוצים לשמוע, אבל יקל עליכם בעתיד – גם כשהכל טוב זה יכול להיות השקט שלפני הסערה. במיוחד בדירות הישנות, צנרת שלא הוחלפה זמן רב תתחיל להחליד, וכשזה יקרה הצרות הן רבות. בין אם זה פגיעה ישירה באיכות המים או הנטייה להתפוצץ בקלות, אם לא בדקתם את הצנרת בדיוק הזמן.  על מנת לחסוך מכם בעיות בעתיד, כיום מה שמומלץ זה להתקין  צנרת מפלסטיק, היא גם גמישה יותר ולא תתפוצץ מכל מכה וגם לא מעלה חלודה. התקנת צנרת מפלסטיק היא גם מהירה וקלה הרבה יותר מצנרות מתכת וברזל. כשאתם מזמינים איש מקצוע שיתקין לכם את הצנרת תוודאו שהוא מתקין את המרכזייה, או החנוכייה בסלנג המקצועי, במקום אסטרטגי ומרכזי. המרכזייה הוא הגוף השולט על כל הצינורות בבית.  לאחר החלפת הצנרת, האינסטלטור יבצע עבורכם בדיקת לחץ מים, כשזרם חלש יעיד על בעיה בהנחת הצנרת ותחויב לבצע שינויים. 

איתור נזילות במצלמה טרמית

כפי שכבר קראתם לאינסטלטורים רבים יש כיום חבר קרוב במיוחד, העוזר להם בזמן של רטיבות ונזילות. לחבר קוראים מצלמה טרמית והוא החידוש המהפכני בתחום איתור ותיקון הנזילות והרטיבות. המצלמה עובדת על טמפרטורות, וכיוון שבנקודה בה הנזילה מתחילה המעלות גבוהות יותר, המצלמה תעיד על כך ותצביע על הנקודה אותה חייב בעל המקצוע לשבור. במקום כמו בימי קדם, שבהם על מנת לאתר את שורש הבעיה היה חייב בעל המקצוע לפרק את כל הקיר, כיום אחרי איתור במצלמה הטרמית תספיק לו על מנת לדעת בוודאות מה מקור הבעיה. כשאתם מבחינים בהתחלה של רטיבות תקראו מיד לאינסטלטור, בנוסף לפגיעה בעיצוב ובמראה הדקורטיבי של הקירות, רטיבות יכולה להביא איתה עובש , פטריות וטחב – דברים אשר עלולים להזיק לבריאות הנפשות בבית. 

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...