Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איתור נזילות זה עניין למומחים

איתור נזילות זה עניין למומחים

נזילה ונזקי רטיבות כרוכים באי נעימות רבה, עוגמת נפש, נזקים ולעתים אף סכסוכים בין שכנים היכולים להגיע אף לבתי משפט. הבעיה מחריפה עוד יותר כאשר מדובר בנזילה סמויה שמקורה לא ידוע, הגורמת נזקי רטיבות מתמשכים, וביניהם: התפוררות טיח בקירות, עובש, נזקים למשקופים, לריהוט ולריצוף, ובמקרים חמורים במיוחד אף יכולה לגרום לנזקים כבדים לתשתיות המבנה עצמו.

בשל הסיבות האלו ועוד, אין להקל ראש בבחירת הגורם המקצועי לטיפול בבעיה. איתור נזילות מהיר ומקצועי על ידי מומחה, וטיפול יסודי בנזקי הרטיבות יכולים לחסוך לכם זמן, כסף ועוגמת נפש רבים.

חברת מדיטסט הרוש בע"מ הינה חברה ותיקה, בעלת 28 שנות ניסיון בתחום איתור נזילות, תיקון נזקי רטיבות, ייבוש תת רצפתי, ביקורת מבנים וחוות דעת הנדסיות. החברה מפעילה גם מעבדה מוסמכת על ידי הרשות הלאומית להסמכת מעבדות, לבדיקת תכולת רטיבות של תשתיות מילוי (סומסום או חול), ועובדת על פי התקנים.

איתור נזילות זה עניין למומחים

אחת מחוזקותיה העיקריות של חברת מדיטסט הרוש היא ביכולתה לספק ללקוחותיה מעטפת הכוללת את כל הדרוש לטיפול בנזקי מים החל באיתור הנזילה , בדיקת תכולת רטיבות וברור רמת הרטיבות בחול המילוי הכנת מפרט הנדסי לשיקום הנזק , הכנת חוות דעת הנדסית ואף לבצע עבודת שיקום מקצועית ואיכותית על פי התקנים והחוקים. בנוסף על תשתית של משרד מהנדסים בראשות שי הרוש – מייסד החברה, הנדסאי בנין ושמאי וותיק ומוערך בעל כ- 30 שנות ניסיון והסמכה של מגשר מטעם אוניברסיטת בר אילן. במקרים של סכסוכי שכנים על רקע נזקי רטיבות. כל דו"ח שהחברה מוציאה ללקוחותיה נבדק ומאושר ע"י מהנדס בניין, והצוות המקצועי של החברה עובר השתלמויות על בסיס קבוע על ידי מהנדסי החברה בשיטות החדישות והמתקדמות ביותר בתחום איתור נזילות ושיקום נזקי רטיבות, והעמקת הידע והבנת התקנים והחוקים בתחום.

הסמכתו ונסיונו הרב בתחום של שי הרוש הביאו פעמים רבות למינוי כמומחה מטעם בתי משפט לברור מחלוקות וסכסוכי שכנים , הסמכתו כמגשר הצליחו למנוע לעתים קרובות התדיינות משפטית ממושכת, ולהביא לפתרון מהיר לתועלת כל הצדדים על ידי תהליך גישור בסכסוכי שכנים על רקע נזקי רטיבות.

חברת מדיטסט הרוש מעניקה ללקוחותיה שירותי איתור נזילות עם מיטב הטכנולוגיות והציוד המתקדם ביותר בתחום: איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית, איתור נזילות באמצעות גז, צילום פנים צנרת, וכן שימוש בטכניקות נוספות במידת הצורך, כגון איתור נזילות באמצעות בלון ועוד.

לא אחת צוות מדיטסט הצליח לאתר בהצלחה נזילות סמויות אשר עברו נסיונות איתור קודמים רבים שהעלו חרס, ועל כך יעידו מכתבי התודה הרבים מלקוחות מרוצים, אשר בזכות המקצועיות של חברת מדיטסט הצליחו לבסוף לפתור בעיות רטיבות מהן סבלו במשך זמן רב.

התמחות החברה בין היתר באיתור נזילות בדירות, בחצרות, במבנים הכוללים מערכות מים מורכבות, בבריכות שחיה, מסעדות ועוד.

משרדי מדיטסט הרוש שוכנים בכפר סבא, אולם השירות ניתן בכל רחבי הארץ. במשרדים עצמם שוכנת אווירה ביתית, מקצועית ונעימה אותה ניתן למצוא רק במקומות עבודה בהם הצוות עובד יחד במשך שנים מרובות.

הסינרגיה והשותפות בין כל עובדי החברה מהווים אחת מאבני היסוד שלה, ומאפשרים לה לתת שירות איכותי ואדיב, ובמקצועיות חסרת מקבילות בישראל.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...