Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אך העלאת סיווג עוזר לכם להרוויח יותר?

אך העלאת סיווג עוזר לכם להרוויח יותר?
קרדיט - Canva

כל אדם העובד כקבלן מחויב על פי חוק להחזיק ברישיון קבלן תקף, בהתאם לדרישות המפורטות בתקנות הרלוונטיות. הרשויות בישראל "מכירות" במספר רב של קבלנים ללא רישיון, הדבר אינו נובע מחוסר עניין של קבלנים אלה להיות רשומים ובעלי רישיון, אלא, זה תוצאה של חוסר הידע שלהם לגבי תהליך הרישוי והרישום, מה שמוביל אותם להאמין בסיפורים פרועים על כמה זה קשה או איך הם פשוט לא עומדים בדרישות. אמנם זה נכון שלהיות קבלן רשום כרוך בעמידה בדרישות ספציפיות, אבל בדרך כלל קל מספיק לעמוד בדרישות האלה למי שמתמחה במקצוע, ובעזרתם המקצועית של " נילאן רישום קבלנים" פניה אל רשם הקבלנים עדכון פרטים, העלאת סיווג ושירום בפנקס הקבלנים הופך לפשוט ומהיר.

מה הוא סיווג קבלנים?

סיווג מקצועי של קבלן משקף את רמת המומחיות והכשירות שלו לאחר אישור רישומו בפנקס הקבלנים. לאחר עיון באישורים והמסמכים שהוגשו של הקבלן המעידים על הידע והניסיון המקצועי שלו, מעניק רשם הקבלנים לכל קבלן רשום דירוג מקצועי על בסיס סיווג זה. כל קבלן רשום מסוגל לבצע עבודות בנייה ופרויקטים לפי הסיווג שנקבע עבורו, מה שהופך סיווג זה לקריטריון חשוב בשלב בדיקת קבלן רשום. העלאת סיווג קבלני מאפשרת לקבלן לבצע עבודות ופרויקטים גדולים יותר, בהתאם למומחיות שלהם, וכמובן לגבות עליהם תשלום גבוה יותר.

הסיווג הזה עושה חובה כפולה: הוא מקצה רמת מקצועיות לכל קבלן הרשום במרשם הקבלנים ומפרט את מגוון המשימות שהקבלן עשוי לבצע. אם קבלן יכול לקבל סיווג גבוה יותר, זה אומר שהוא יכול לבצע יותר עבודות בנייה, מה שאומר רווח כלכלי גדול יותר לחברה שלו. כדי לקבל משרות עם תקציבים גדולים יותר, קבלנים צריכים להיות טובים במה שהם עושים. ככל שהם עושים יותר עבודות, כך הם מתמחים יותר, מה שבתורו מגדיל את מעמדם המקצועי ופותח דלתות לפרויקטים גדולים יותר.

מתי קבלן מוסמך כקבלן רשום ג1?

עבור קבלנים המעוניינים לפעול כחוק, רשם הקבלנים מספק גישה לשפע של רישיונות. קבלן רשום ג1, לעומת זאת, הוא מעמד מאוד נחשק עבור קבלנים. בענף הבניין – ענף עיקרי – נדרש רישיון קבלן רשום ג1. רישיון זה מקיף את כל העיסוקים המשניים הקשורים, לרבות שיפוץ, פיתוח, בניית שלד וכדומה. עבודות הנדסת בנייה עד כ-4.3 מיליון ₪ לפרויקט יכולות להתבצע על ידי קבלנים בעלי רישיון ג1. אם אתם מעוניינים להעלות את הסיווג המקצועי שלכם, או לקבל את רישיון הג1 הנחשק, צרו קשר עם "נילאן רישום קבלנים" לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי.

עוד כתבות שיעניינו אותך
יש מי שדואג לכם גם מטעם המדינה
בכל מקרה של פגיעה בעבודה או בדרכים יש גופים שונים...
איך להתאים את סוג הכלב לאורח החיים שלכם?
לכל אחד מאיתנו אורח חיים שונה, ומהסיבה הזאת יתאים לנו...
אך העלאת סיווג עוזר לכם להרוויח יותר?
כל אדם העובד כקבלן מחויב על פי חוק להחזיק ברישיון...
תיעוד מסע של תשעה חודשים- זיכרון קסום לכל החיים
היריון הוא תקופה מרגשת ומלאת עניין וכמובן ציפייה לקראת סופו...
בחרו נכון את מי שמטפל במשפחה שלכם
ענייני משפחה שמגיעים לבית המשפט דורשים הרבה יותר מידע מקצועי...
מהן ברכיאלגיה וסיאטיקה וההבדל ביניהם?
אי נוחות עצבית ברגל ובזרוע מכונה ברכיאלגיה וסיאטיקה, בהתאמה. כאב...
קבוצת KSP תשכור 5,300 מ"ר במרכז לוגיסטי בפארק העסקים קיסריה
קבוצת K.S.P מתרחבת ומגיעה לפארק העסקים החכם בקיסריה חתמה על עסקת...
אירוח, בריזה, חוף וחוויה אמיתית – חופשה בנתניה כמו שלא חלמתם
מוכנים לגלות את מישור החוף באופן מושלם ומרגש, לחגיגה, סתם...
פתרונות מקיפים ויעילים לפינוי תכולת דירות
כאשר מתמודדים עם פינוי תכולת דירה, חשוב למצוא פתרון מקצועי...
מוכרים דירה? בחרו את עורך הדין הנכון לצידכם
אמנם הקונה בעסקת נדל"ן הוא זה המשקיע סכום כסף גדול,...