Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אפשר לתקן ולהתחיל מחדש

אפשר לתקן ולהתחיל מחדש
קרדיט: Canva

נזקי ההרגלים החברתיים הממכרים כמו אלכוהול וסמים קלים הם נזקים מתמשכים אצל מי שאינו יכול להתנגד לכך והופך את זה להרגל. יש הרגלים מסוימים שאנחנו מכירים שמתחילים כמעשה לגיטימי כמו קניית כרטיס הגרלה או ביקור בקזינו לצורך עניין ואחר כך הופכים להרגלים שמשרתים את מחלת ההתמכרות. התמכרות להימורים היא בדיוק כמו כל התמכרות לחומרים מזיקים אחרים משום שההשלכות שלה הרסניות ואף פוגעות בחיים. יש אנשים שאיבדו משפחה ובית בגלל חובות ובגלל אובדן שליטה וזה מה שהופך הימורים למכה שיש לטפל בה, ברגע שמבינים שזקוקים לעזרה. הצעד הראשון של כל גמילה מהימורים מתחיל בהודאה שיש לכם בעיה ואתם מבקשים עזרה ואחר כך מתאשפזים במקום שמאפשר לכם החלמה וטיפול באווירה תומכת ומשקימת. את הטיפולים ותוכנית 12 הצעדים שמופעלת במכון כמו אחרת מרכז החלמה תוכלו לקבל מרגע שהחלטתם שאתם רוצים לטפל בבעיה שלכם וזה כולל התנתקות מהחיים הקודמים שלכם שבהם איבדתם שליטה. כעת, אתם מחזירים אותה לחייכם באמצעות צעדים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

מסיבות שקשה להישאר בהן צלולים

היום אנשים רבים מאשר בעבר נעזרים בחומרים שונים כדי להשתתף במסיבות שונות ואפילו באירועים משפחתיים. חומרים כמו אלכוהול או סמים קלים נמצאים שם בשפע וקשה מאוד לסרב ולהישאר בשליטה מול סביבה שלוקחת אותם ומזמינה אתכם להצטרף. אלא שלא מדובר במעשה ארעי שקורה מדי פעם אלא התמכרות מסוכנת שיכולה גם לגבות חיים או לפגוע בבריאות שלכם בצורה רצינית. אם אתם יודעים שיש לכם בעיה גם בצריכת סמים קלים בבית עם עצמכם ואתם כבר לא יכולים להיגמל מזה לבד, הגיע הזמן לבקש עזרה. אם אתם שלמים עם עצמכם שאתם רוצים גמילה מסמים קלים, פנו לקבלת עזרה ממכון שיכול לעזור לכם במעטפת שירותים וטיפולים שעוזרים לכם להתמודד עם כל מה שגרם לכם להגיע לשם מלכתחילה.

החלמה ושיקום

החלמה מתחילה בתקופת התנקות הכרחית, שלאחריה מתחילה תקופת השיקום וההכנה לחיים נקיים ללא התמכרויות. יש לכם את כל הזמן שבעולם להכיר את עצמכם ויש לכם את המקום האידיאלי שבו תוכלו לעשות זאת מוקפים אנשי מקצוע ואנשים שכבר היו שם ויצאו מההתמכרות. מי אם לא הם יוכלו לעזור לכם לטפל בעצמכם בצורה הטובה ביותר שיש. מהם תוכלו ללמוד איך להתמודד כל החיים עם מציאות קשה ולא לחזור להרגלים מזיקים כמו התמכרות. אפשר לשאוב הרבה כוח ואמונה במקום כמו אחרת מרכז החלמה שמתחייב לעזור לכם להיגמל.

עוד כתבות שיעניינו אותך
מטרות של תכנון פרישה
קצבאות המדינה אינן מספקות את התמיכה הכלכלית הדרושה לפרישה ראויה....
מה הם היתרונות של הדפסת חלקי תעשייה בתלת מימד?
היתרונות של הדפסות תלת מימד עבור דגמים לתעשייה מציבים אותן...
מה זה nlp ומה הופך את שיטת הטיפול הזו כל כך אפקטיבית
בשנים האחרונות עוד ועוד אנשים מתוודעים לעולמות ההתפתחות האישית. אנחנו...
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
מארזי שוקולד ליום הולדת
מארזי שוקולד ליום הולדת
מתן מתנה לילדכם בתור מארז שוקולד מעודן וייחודי של שוקולטרי...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...