Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אריזה לכל מטרה

אריזה לכל מטרה

מתכננים לעבור דירה? בשלב זה, רבים מתחילים לקושש ארגזים מכל מקום אפשרי כדי לארוז את התכולה. חלק מהאנשים הולכים למרכולים וחנויות, הולכים לחברים או מחפשים ברחוב ומה שמוצאים הוא בדרך כלל ארגז מסמורטט, לא מאיכות הכי טובה – אבל בגלל הדפנות הסבירות שלו עדיין חושבים שהוא מתאים לאריזה. בדיוק לשם כך בית למוביל מייצרת ערכות אריזה לכל מי שצריך לעבור, בין אם הוא סטודנט ובין אם הוא יצרן ומוביל מזון ומוצרים טריים. מגוון המוצרים שמייצרים אצלנו עונה על הצרכים של כולם.

אריזה לכל מטרה

אריזה נכונה

אריזה נכונה מתחילה עם הציוד המתאים לכך ומבלי להתפשר. יש קרטונים וארגזים שמתאימים לכל מטרה ולא מבלבלים ביניהם בשום אופן, אם רוצים שהארגז ימלא את ייעודו. ארגז הוא הרבה יותר מארגז בלבד, ויעידו על כך האנשים שמחפשים את המוצרים הנכונים אצל מי שמייצר אותם. יש ארגזים שמתאימים לתכולה של בית ויש כאלה שמתאימים לתכולה של משרד ואופן הייצור שלהם עונה על הדרישות לנוחות האריזה אבל גם לנוחות הפריקה של החפצים. בגלל זה חשוב להתאים כל ארגז לייעודו ולהשתמש בקרטון הנכון לכל מטרה. זה לא רק נראה מכובד יותר, זה גם משרת אותה במלואה. רק כך תוכלו להבטיח תנאי אריזה נאותים והובלה נכונה.

 

אריזה והובלה של מוצרי מזון

אריזת מוצרי מזון היא הרגישה ביותר בגלל הובלתה. כמובן שיש להוביל בתנאים נאותים של קירור ובמיוחד אם מדובר במזון קפוא וטרי. מה שאנשים אינם שמים לב אליו הוא שגם האריזה של מוצרי מזון חייבת להיות נוחה ונכונה. נוחה במובן של נגישות וזמינות לכל מוצר בגלל אופן הפריקה וההעמסה שלו, ונכונה גם בגלל הטיב של הקרטון שחייב להיות היגייני, מחומרים בטוחים ואיכותיים למטרה זו. קרטון בשר קפוא וקרטונים שמיועדים למוצרי מזון הם מהמוצרים שאנחנו מייצרים במיוחד למטרות אלה במחשבה רבה על נוחות הטעינה והסידור של המוצרים באריזה וגם הבטיחות שלהם.

 

לארוז הכול בנוחות

כדי לארוז בית ולהוביל אותו בנוחות לבד או עם מובילים, רצוי שיהיו לצדכם חומרי אריזה בכל הגדלים, כולל קרטונים קטנים לדברים שאפשר לשכוח, מוכנים מבלי שתצטרכו להפסיק לארוז ולחפש השלמות. בגלל זה אנחנו מייצרים את כל מה שנחוץ, מקרטונים ועד ניילונים ויריעות עטיפה למוצרים ולתכולה שלכם. הכול נועד כדי שתוכלו להגיע בשלום ליעד עם כל החפצים והמזון ארוזים היטב. כדי לקבל את המוצרים שלנו פשוט התקשרו והזמינו בית למוביל 076-530-11-90.

עוד כתבות שיעניינו אותך
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חברת סיליס והשירותים שהיא מציעה
חברת סיליס מערכות חשמל בע״מ, מתמחה בכול עבודות החשמל הנדרשות...
חברת SDB והשירותים שהיא מציעה
הזדמנויות להשקעה בנדל״ן בחו״ל עשויות להבטיח תשואות גדולות והן נחשבות...