Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בדרך להשתלת שיער בטורקיה? ד"ר שלום שאלתיאל מסביר מדוע כדאי לבצע השתלה רק בארץ

בדרך להשתלת שיער בטורקיה? ד"ר שלום שאלתיאל מסביר מדוע כדאי לבצע השתלה רק בארץ
צילום יחצ

בטיסות רבות הממריאות מנתב"ג לאיסטנבול ניתן לראות בשנים האחרונות תופעה מוזרה מעט- גברים רבים בגילאי 30 פלוס ממלאים את הטיסות, כשלמרביתם מאפיין חיצוני משותף- ראש מקריח (או קרחת חלקה ומושלמת). הטרנד של השתלות שיער בטורקיה הולך ומתפשט, והשתלות השיער הפכו לאופנה בקרב גברים צעירים ואף נשים הסובלות מנשירה והידלדלות השיער.

כתבות רבות כבר נערכו באמצעי התקשורת אודות תופעה זו, ומרבית הנוסעים לטורקיה ציינו בהן סיבה מרכזית אחת לבחירתם דווקא ביעד זה כמקום ההשתלה- המחיר הזול. אולם כבר כשנשאלו המרואיינים בכתבות בערוצי הטלוויזיה השונים שאלות חקרניות יותר על שיטות הטיפול, הרשאות המרפאות השונות, והסמכות הרופאים המטפלים, היה ברור כי  מרביתם אינם מכירים את הנושא לעומק והתשובה המרכזית הייתה "יהיה בסדר".

בדרך להשתלת שיער בטורקיה? ד"ר שלום שאלתיאל מסביר מדוע כדאי לבצע השתלה רק בארץ
צילום יחצ

מהן החסרונות בביצוע השתלת שיער בחו"ל?

ד"ר שלום שאלתיאל, רופא פלסטיקאי מומחה ומבכירי משתילי השיער בעולם, מציין כי רוב הרופאים המומחים לתחום השתלות השיער בארץ אינם ממליצים על השתלות במרפאות זולות בחו"ל, ומדובר בהרפתקה הנראית כזולה וחסכונית בתחילת הדרך אך עלולה להסתיים במפח נפש, מחיר יקר ואף נזק בריאותי. ד"ר שאלתיאל מסביר: " השתלת שיער היא תהליך רפואי כירורגי לכל דבר, החייב להתבצע בהשגחה של רופאים מוסמכים ובמרפאה היכולה לתת תשובה רפואית לכל סיבוך או תופעת לוואי". למותר לציין כי  מרבית המרפאות הזולות בחו"ל אינן עומדות בתנאים אלה, והרופאים בארץ נאלצים לטפל לא אחת ב"תיקון תקלות" וסיבוכים כתוצאה מהשתלות כושלות בחו"ל.

מהי השתלת שיער ומהן השיטות החדשות והמומלצות בתחום?

מרבית שיטות השתלת השיער מבוססות על הוצאת זקיקי שיער (בסיס מקרוסקופי של השערה הממוקם מתחת לעור) מהעורף או ממקומות אחרים בגוף בהם עדיין צומח שיער, והשתלתו בחלקי הקרקפת הקירחים שם הוא אמור להתחיל לצמוח מחדש.

לדברי ד"ר שאלתיאל, השיטה החדשנית להשתלת שיער FUE + DHI הנמצאת בשימוש בישראל מזה כשנתיים, היא השיטה היעילה ביותר המוכרת כיום בעולם. רק מרפאות בודדות יודעות ומוסמכות להשתמש בשיטה זו, ואלפי מושתלים מרוצים שכבר עברו אותה בארץ שינו פלאים את מראה הראש והחזות החיצונית תוך זמן קצר (ההשתלה עצמה מבוצעת ביום אחד) וללא סיבוכים. בשיטה זו מושתל השיער על ידי מחט מיקרוסקופית מיוחדת, כך שהשיער הוא איכותי וצפוף יותר משיטות השתלה אחרות.

למותר לציין כי השימוש בשיטות השתלה לא עדכניות (FUE, FUT) אינו מביא לתוצאות ולמראה שיער יפה ואיכותי כמו השיטה החדשה, זמן התאוששות הוא ארוך מאוד ותופעות הלוואי (כאבים, אדמומיות ועוד) הן מתמשכות.

האם באמת יותר זול לבצע השתלה בחו"ל?

אם נחזור לרגע למטוס שבדרך לאיסטנבול ולחבורת הגברים המקריחים, נגלה שלפחות חלקם חוזרים לטיפולים משלימים או לטיפול בבעיות שונות שהתעוררו כתוצאה מהטיפול הראשון. מתברר כי בסופו של דבר, העלות של סדרת טיפולים ונסיעות לחו"ל יכולה לעלות כמו טיפול במרפאה מתקדמת בארץ (אם לא יותר).

ד"ר שלום שאלתיאל מסביר כי השתלת שיער היא החלטה שמקבלים פעם בחיים, חשוב לבצע אותה במרפאה מוסמכת ומוכרת היכולה להציג תוצאות מוכחות אצל אלפי לקוחות מרוצים. רצוי מאוד שהמרפאה תהיה במרחק סביר ממקום מגורי המטופל, דבר שיקל מאוד על שלבי הטיפול השונים ויביא בסוף התהליך לתוצאה המקווה- ראש מלא שיער, חזות צעירה ושיפור ניכר בדרך חייכם.

אתר הרשמי של ד"ר שלום שאלתיאל:

https://www.drshaltiel.com/

חדש! טיפול prp לצמיחה מהירה של השיער לאחר השתלת שיער.

עוד כתבות שיעניינו אותך
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חברת סיליס והשירותים שהיא מציעה
חברת סיליס מערכות חשמל בע״מ, מתמחה בכול עבודות החשמל הנדרשות...
חברת SDB והשירותים שהיא מציעה
הזדמנויות להשקעה בנדל״ן בחו״ל עשויות להבטיח תשואות גדולות והן נחשבות...