Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בונים ירוק ואיכותי

בונים ירוק ואיכותי
Credit: Pixabay.com

הבניה הירוקה תפסה בשנים האחרונות נתח גדול משגרת הבניה בארץ. יותר ויותר חברות קבלניות החלו לעסוק בבניה ירוקה והביקוש לכך הולך וגדל. כפי שידוע מזה שנים, מבנים שונים הם אחד מהגורמים המרכזיים לפליטות מזהמים וכן מהווים חלק נכבד בצריכת משאבים ואנרגיה. כל נושא בנייה ירוקה מסייע בצמצום ההשפעה של מבנים אלו על הסביבה, זאת באמצעות טכנולוגיות שונות וידע על מנת ליצור סביבה ללא כל סכנה. מדובר בבניה רב תחומית ותחילתה כבר משלב התכנון והיא נמשכת לשלבי פיתוח ובנייה. בפרויקטים מסוג זה יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים לדוגמת בחירת אתר הפרויקט, צריכת אנרגיה וחסכונה, צפיפות, חסכון במים, שימוש בחומרי בניה ירוקים, פיתוח שטח לא בנוי, איכויות הבניין, חלל פנימי, נוף, אור טבעי ועוד. חברות קבלניות הבונות ירוק נחשבות לחברות איכותיות ומתקדמות. חברת "בר בנייה – חברה לבנייה בע"מ" מתמחה בעבודות גמר בנייה ושיפוץ. העבודות מתבצעות במקצועיות רבה במגוון נכסים.

המלצות יתקבלו בחום

חושבים לבנות בית? הדבר הראשון כבר בתחילת הרעיון, הוא בחירתו של קבלן בניה מומלץ. בחירת הקבלן היא החשובה ביותר, והיא תקבע איך יראה כל התהליך וכמובן מה תהיה התוצאה הסופית. על מנת לבחור בקבלן הנכון עבורכם, יש לבדוק מה העבודות שביצע לפני כן, האם הוא יכול לבצע את מה שאתם רוצים. האם מדובר בקבל בניה ותיק ומנוסה והשאלה החשובה ביותר היא, האם הוא בעל רישיון ועובד לפי כל החוקים והכללים. כיום קל מאוד לבדוק ולמצוא קבלן בניה מומלץ. ניתן לבדוק על המלצות ברשתות החברתיות, ברחבי הרשת, ואף לבקש את כל האישורים הנדרשים.

מה שלא נרשם לא קיים

בניית בית פרטי ושיפוצים הם לא עניין של מה בכך. מדובר בתהליך שיש לתכנן אותו מראש ועליו להיעשות רק על ידי אנשי מקצוע מיומנים. אחד מהדברים החשובים ביותר בבחירת קבלן שיפוצים במרכז, זה שהוא יהיה רשום. רישום קבלנים בפנקס הקבלנים הוא אחד מהדברים הראשונים שצריך לבדוק. קבלן שלא רשום בפנקס הקבלנים, מוגבל ביכולות הבניה ביניהן מוגבל בהשתתפות בפרויקטים גדולים, בשיווקו כקבלן איכותי, וכן מוגבל בהשתתפות במכרזי בניה שונים. פנו בהקדם רק אל קבל שיפוצים רשום לדוגמת חברת "בר בנייה – חברה לבנייה בע"מ" המתמחה בעבודות גמר בנייה ושיפוץ. העבודות מתבצעות במקצועיות רבה במגוון נכסים, בתים פרטיים, מבני ציבור ומוסדות, מגדלי משרדים, מסעדות, מרכזים מסחריים, בתי מלון ומבני ציבור ונופש.

Credit: Pixabay.com
עוד כתבות שיעניינו אותך
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חברת סיליס והשירותים שהיא מציעה
חברת סיליס מערכות חשמל בע״מ, מתמחה בכול עבודות החשמל הנדרשות...
חברת SDB והשירותים שהיא מציעה
הזדמנויות להשקעה בנדל״ן בחו״ל עשויות להבטיח תשואות גדולות והן נחשבות...