Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בניית אתר וורדפרס עם תבניות מוכנות

בניית אתר וורדפרס עם תבניות מוכנות

כל עסק זקוק לאתר אינטרנט מעוצב ואיכותי, ורצוי גם שיהיה ראשון בחיפושים. זאת משום שהיום מרבית הגולשים, הווה אומר הלקוחות הפוטנציאליים, מחפשים שירותים דרך האינטרנט. השיניים כואבות? מקלידים בשורת החיפוש של גוגל "רופא שיניים ברמת גן". הסמארטפון נפל לתוך הכיור? מקלידים "מעבדה לתיקון סמארטפון בצפון". בעולם שבו הכול נגיש בלחיצה אחת, חשוב להשאיר את הראש מעל המים ולהיות הראשונים שיתנו את השירות.

בניית אתר וורדפרס עם תבניות מוכנות

כאן בונים אתר

אחד הדברים המשמעותיים שיש לעשות בעת בניית אתר הוא לבחור מערכת לניהול תוכן. וורדפרס היא אחת המערכות הנפוצות ברחבי העולם ולא בכדי. המערכת ידידותית למשתמש, וניתן לערוך את האתר ולעצב אותו גם ללא ידע טכנולוגי מתקדם (אם כי בתחילת דרכו של האתר חשוב להיעזר באנשי מקצוע). כמו כן, מערכת וורדפרס מגיעה עם תכונות המותאמות למנוע החיפוש של גוגל. אחד מהן הוא התוסף Yoast, שבעזרתו אפשר לבצע אופטימיזציה לכל עמוד תוכן לפני העלאתו. וכמובן, וורדפרס מציעה שלל תבניות מעוצבות לבניית האתר, כך שאפשר בהחלט לבצע בניית אתר וורדפרס עם תבניות מוכנות.

תבניות מוכנות – נעים להכיר

לוורדפרס יש מגוון רחב של תבניות מוכנות המותאמות לכל סוגי האתרים – אתר תדמיתי, חנות אלקטרונית ועוד. ואף יותר מכך, חלק גדול מהתבניות מותאם לשפה העברית. אלה כמה תבניות שכדאי להכיר:

  • פלאסטאם – תבנית זו מגיעה עם סגנונות מוגדרים מראש, כך שעבור משתמשים רבים לא נדרש ידע בעיצוב או הוספת עיצוב מיוחד. אם בכל זאת מעוניינים לשנות מעט את העיצוב, התבנית מציע אפשרויות עיצוב שונות המגיעות במגוון צבעים. כמו כן, התבנית מתאימה לכל הדפדפנים ונראית טוב לא רק במסך הגדול של המחשב, אלה במסך הקטן של הסמארטפון (רספונסיביות לנייד).
  • אנפולד – בזכות תבנית גמישה זו אפשר לבנות פריסות מגוונות לאתר, וניתן לשלב בה גלריות תמונות, מצגות וכרטיסיות. התבנית מגיע עם רזולוציה גבוהה גם אם נכנסים לאתר מהטלפון הסלולרי.
  • ריטיילר – אהובה במיוחד על בעלי החנויות האלקטרוניות, מכיוון שהיא מתאימה לכל סוגי החנויות: חנויות למוצר אחד, למגוון מוצרים, מוצרים דיגיטליים ועוד. התבנית מגיעה בשלל עיצובים, וכמובן ניתן לבצע בה שינויים בעת הצורך.
  • סאהיפה – תבנית המשמשת במיוחד את אתרי החדשות והבלוגים. בעלת רזולוציה גבוהה ומתאימה אף למסכי הרטינה של אפל.

לא מוכרחים לבנות לבד

לאור התבניות המגוונות, בניית אתר וורדפרס מעולם לא הייתה קלה יותר. עם זאת, אם אתם נמצאים בתחילת דרככם כבעלי עסקים וזהו האתר הראשון שלכם, כדאי להיעזר באנשי מקצוע. חברת וובינג מציעה שירותי בניית אתר וורדפרס עם תבניות מוכנות בקלות ובמומחיות. הצוות המקצועי מכיר תבניות וורדפרס מגוונות בעברית ובאנגלית ויודע להתאים את התבנית הנכונה לסוג האתר שלכם. אתם יכולים להצטרף עכשיו לוובינג, לקבל 30 ימי התנסות בחינם ולהקים אתר מעוצב ואיכותי בקלות ותוך חיסכון עצום בזמן יקר.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...