Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בנק הפועלים השיק סניף חדש בעיר חריש

בנק הפועלים השיק סניף חדש בעיר חריש
ראובן קרופיק עם צוות הסניף החדש קרדיט אביב גוטליב

ביום חמישי האחרון (2.2) התקיימה השקה חגיגית לסניף בנק הפועלים החדש בחריש במעמד ראש העיר חריש יצחק קשת, יו"ר בנק הפועלים ראובן קרופיק, מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר, הממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים דלית רביב ויו"ר קבוצת מור חנן מור.

הסניף החדש, בניהולה של יעל כהן-ארגוב, ממוקם בקניון More בכניסה לעיר והוא יעניק שירותי בנקאות ללקוחות פרטיים וייעוץ משכנתאות, תוך מתן שירות אישי ומקצועי בזמינות גבוהה ללקוחותיו. שני מכשירי בנקט יוצבו מחוץ לסניף לרווחת הציבור.

בנק הפועלים גאה להכריז על פתיחת סניף בנק חדש בחריש. הסניף הוקם במטרה להנגיש שירותים בנקאיים, תוך שילוב שירות דיגיטלי והיכרות אישית עם הבנקאים. הסניף יפעל בימים שני עד שישי, זאת גם במטרה להעניק שירות בנקאי לתושבים העובדים. צוות הבנקאים מחויב למקצועיות ושירות אישי, תוך התאמת השירותים והמוצרים לכל לקוח בהתאם לצרכיו וכן על מנת לענות על הצרכים של מגוון הקהילות והמגזרים בעיר וסביבותיה.
בטקס שנערך בסניף החדש נקבעה מזוזה חדשה במעמד ראש העיר ובכירי הבנק, לצד תושבים ובעלי עסקים מהעיר חריש.

דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים: "חריש היא עיר בצמיחה ואנחנו מגיעים בזמן הנכון לעשות עסקים ולהיות שותפים לצמיחה ולגדילה של העיר. אנחנו כאן כדי ללוות את הקהילה, בפרויקטים ומיזמים חברתיים שהבנק שותף להם. כולנו יודעים לעשות עסקים, אבל המבחן שלנו יהיה להיות בני אדם, בשירות שניתן ובתרומה לקהילה. בברכת שחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה".

ראש עיריית חריש יצחק קשת: "הבנק הגדול בישראל מביע אמון גדול בעיר שלנו, בחוזקות שלה ובכיוון שאליו היא צועדת. כבוד גדול לארח כאן את יו"ר הדירקטוריון ראובן קרופיק, מנכ"ל הבנק דב קוטלר וחברי ההנהלה הבכירה ולשמוע מהם מילים כל כך חמות על התפתחות העיר. פתיחת סניף הפועלים בחריש תרתום את הבנק למעורבות קהילתית עמוקה ולשיתוף פעולה הדוק עם עיריית חריש ביוזמות קהילתיות למען תושבי העיר".

דב קוטלר דלית רביב יעל כהן ארגוב ראובן קרופיק אופיר אוחנה יצחק קשת חנן מור קרדיט אביב גוטליב

חנן מור, יו"ר קבוצת MORE: "זה כבוד גדול שנפתח כאן סניף של בנק הפועלים. פגשתי את הקבוצה המדהימה שהגיעה לפה להיות חלק מהבנייה של העיר חריש ובסוף, האנשים עושים את כל ההבדל. אנחנו מובילים פרויקטים רבים בעיר ושמחים שאתם תהיו חלק גם מהתרומה לקהילה וביחד נייצר שינוי כאן בחריש".

יעל כהן-ארגוב, מנהלת סניף חריש: "זו התרגשות עצומה עבורי לנהל את סניף בנק הפועלים בחריש. התרשמתי ממגוון האנשים החיים בעיר ואת הכבוד שרוחשים זה לזה. עמלנו רבות על הכרות עם הסביבה, בחינת הצרכים וגיבוש צוות הסניף שייתן מענה שרותי ומקצועי. צוות הסניף ואני ממתינים בקוצר רוח להכיר את התושבים ולהעניק להם שירות איכותי ומקצועי".

עוד כתבות שיעניינו אותך
ייעוץ לימודים- עשה זאת בעצמך
בעבר הרחוק היו אנשים לומדים מקצוע מאבא שלהם, ובמקרים חריגים...
מה צריך לדעת על עקירה כירורגית
וודאי שמעתם על המונח שיני בינה, אם לא, אנחנו כאן...
האביזר המושלם לרצועות נשק וסלים לשימושים חקלאיים
אונקל קפיצי, הוא אביזר המיועד למטרת תלייה וחיבור של רצועות...
הכול על הובלת משרד
בשעה טובה העסק שלכם מתרחב? עכשיו זה רשמי: יש לכם...
היזמים מכיתה ז' חולמים על חולצה מיוחדת לספורטאים שתסייע להתמודד עם הזעה - ילדי חטיבות הביניים למדו עם מנטורים מ- AWS ואמית והפכו ליזמים
תלמידי כיתה ז 2 בחטיבת אלתרמן בהרצליה, אורי טישלר, אורי...
מדוע הדברה חיונית בימינו?
הדברה ממלאת תפקיד חיוני בשמירה על סביבה בריאה ונטולת מזיקים...
מטרות של תכנון פרישה
קצבאות המדינה אינן מספקות את התמיכה הכלכלית הדרושה לפרישה ראויה....
מה הם היתרונות של הדפסת חלקי תעשייה בתלת מימד?
היתרונות של הדפסות תלת מימד עבור דגמים לתעשייה מציבים אותן...
באביב הטבע מתעורר לחיים, העצים מלבלבים והינשופים – פורחים!
בני משפחת הינשופיים, כמו ינשוף העצים, ינשוף השדות, הלילית והשעיר,...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...