Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

גם בדירה מקבלן – חובה להסתייע במומחי בדק בית

גם בדירה מקבלן – חובה להסתייע במומחי בדק בית
Credit: Pixabay

דירה ישנה טומנת בחובה את הפוטנציאל לליקויים רבים. את העובדה הזו, רובנו מבינים היטב ומסתייעים באנשי מקצוע לקראת רכישה כדי להימנע מהפתעות. עם זאת, כאשר מדובר בדירה חדשה "מהניילונים", אנו נוטים להאמין כי אין כל צורך בבדיקה. ליקויי בניה בדירות קבלן, אמנם, הן שכיחות משהיינו רוצים להאמין. כדי להימנע מעוגמת נפש, חשוב להיעזר באנשי מקצוע. במשך מעל 25 שנה, עורכת חברת בודק בית בדיקות בנכסים לאיתור ליקויים ומסייעת ללקוחותיה להיכנס אל העסקאות החשובות בחייהם בעיניים פקוחות.

תחום הבניה בישראל נמצא בתנופה אדירה ויזמים וקבלנים רבים מקדמים בו פרויקטים רחבי היקף. לעתים קרובות, למרבה הצער, הרצון במיקסום הרווחים גובר על היושרה המקצועית ונעשה שימוש בחומרי גלם מאיכות ירודה במהלך הבנייה ובתשתיות רבות בבית הדורשות אמינות גבוהה, עשויים לחול ליקויים בחלוף הזמן. חשוב שנזכור – אנו משקיעים בדירה שלנו את מיטב כספנו ובמקרים רבים, נכנסים להתחייבויות שיימשכו שנים רבות. כדי להבטיח שנקבל את התמורה הטובה ביותר לכספינו, חשוב שנוודא בדיוק מה אנחנו מקבלים. אם לא נאתר ליקויי בניה בזמן, נגלה שהמחיר ששילמנו עבור הדירה הוא רק ההתחלה.

בדיקת ליקויים בציוד טכנולוגי מתקדם

לעתים קרובות, עבודות הגימור עשויות לסנוור אותנו. אנו נכנסים ורואים ריצופים וחיפויים חדשים לגמרי, שכבת צבע טרייה ומטבח שרק סיימו לבנות ולא מצליחים להעלות על דעתנו שמתחת לפני השטח הדברים אינם כה נוצצים. מספיקה עבודת מסגור רשלנית אחת כדי שבחורף הקרוב נתמודד עם נזילה מאחד החלונות. גם במערכת האינסטלציה, החשמל ובתעלות המיזוג, עשויים לחול ליקויים רבים שייקח זמן רב להתוודע אליהם ועשויים להיות בכיה לדורות. לכן, כשזה מגיע לעריכת בדק בית דירה מקבלן אינה שונה מכל דירה אחרת וגם בה יש לבצע בדיקה יסודית.

כשהבדיקה נערכת על ידי מומחים בעלי 25 שנות ניסיון בתחום, יש לך ביטחון ושקט נפשי. בדיקה מקצועית מבעוד מועד תמנע סיבוכים משפטיים מול הקבלן שעשויים לקחת שנים ותאפשר לך פשוט להמשיך אל הנכס הבא, כדי לבצע רכישה משתלמת ונטולת סיכונים מיותרים.

המומחיות המקצועית שעושה את כל ההבדל

עם צוות מיומן, ניסיון מקצועי רב שנים והציוד המתקדם ביותר בשוק, אנו מבטיחים תהליכי בדק בית ברמה הגבוהה ביותר. רוצה להיכנס אל העסקה החשובה בחייך עם כל הידע הנדרש לקבל החלטה מושכלת? אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום במספר 077-2318124.

Credit: Pixabay
עוד כתבות שיעניינו אותך
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חברת סיליס והשירותים שהיא מציעה
חברת סיליס מערכות חשמל בע״מ, מתמחה בכול עבודות החשמל הנדרשות...
חברת SDB והשירותים שהיא מציעה
הזדמנויות להשקעה בנדל״ן בחו״ל עשויות להבטיח תשואות גדולות והן נחשבות...