Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דואגים לאבטחה שלכם

דואגים לאבטחה שלכם

בכל אירוע, ציבורי, עסקי ופרטי, תחום האבטחה הוא אחד מהתחומים החשובים ביותר שקיימים. שמירה ואבטחה מקנים הן לחברה המעסיקה והן לכלל הציבור, תחושת ביטחון כי המקום מאורגן בצורה הטובה ביותר שקיימת בדאגה לביטחון כל הנמצא בו. אחד הדברים החשובים בבואנו לאבטח אירוע או מקום, הוא בחירת חברת השמירה והאבטחה שתיטול על עצמה את האחריות הכול כך גדולה וחשובה הזו. חשוב לשכור את שירותיה של חברת אבטחה מובילה בתחומה, כחברת רעם בטחון בינלאומי בע”מ, אחת מחברות השמירה והאבטחה האיכותיות, האמינות והוותיקות בארץ. תחת החברה נוהלו מספר רב של אירועי אבטחה, שהסתיימו בהצלחה גדולה ועם שלומם של כל הנוכחים במקום. 

דואגים לאבטחה שלכם

פתרונות אבטחה ייחודיים 

קבוצת רעם בטחון בינלאומי בע"מ דואגת לספק ללקוחותיה מגוון פתרונות ייחודיים המותאמים לכל גוף ולקוח בתחומי שמירה, אבטחה, מערכות התראה, הגנה ההיקפית ועוד, תוך שימוש נרחב במערכות שליטה ובקרה מהמתקדמות בעולם. שירותי החברה פרוסים לאורכת ולרוחבה של הארץ תוך הטוויה של  מכלול שלם ומקיף של פתרונות ללקוחות, בתחומים שונים ביניהן שמירה, הגנה פיסית, אבטחה, אבטחת מידע ומערכת מיגון מהמתקדמות בעולם. בין תחומי התמחות החברה גם הקבוצה פתרונות ניהול פרויקטים, בדיקות עובדים, מהימנותם וכישוריהם, ייעוץ להקמה ותכנון מערכות הגנה, אבטחת מתקנים ובנוסף גם הדרכה מקצועית לארגונים. 

הצוות הטוב בתחום

בחברה דוגלים בהון אנושי מהטובים בתחום, כאשר מנהלים ואנשי מקצוע ותיקים ובעלי ניסיון עשיר, הם אלה המרכיבים את מטה החברה. ניסיונם הרב בתחום הוא תוצאה ישירה של שירותם הצבאי כקצינים בכירים ובוגרי יחידות עילית וכמובילי פרויקטים מורכבים וייחודיים, בתחום האבטחה האזרחית. הניסיון רב השנים והמומחיות, מסייעים לצוות ביכולת מציאת הפתרונות היצירתיים בכל אירוע ואירוע, תוך תכנון מקדים מדוקדק ואחראי, ולמידה והכרה של צרכי כל לקוח ולקוח. הנהלת החברה שמה דגש רב על שירות ברמה גבוה, שאיפה למצוינות, חדשות ושיפור בתהליכי העבודה באופן תמידי, היצמדות לרצון הלקוח תוך התאמת השירות לצרכיו, אמינות, מציינות, והקפדה על הנחיות ערכיות ומקצועיות של כלל העובדים בחברה. קבוצת רעם ביטחון בינלאומי בע"מ דואגת לשלל פתרונות יצירתיים גם בשטח. מוזמנים ליצור קשר במספר: 1-700-500-100.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...