Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דואגים לילדים? מתקינים פסי האטה!

דואגים לילדים? מתקינים פסי האטה!

אנו מביאים אותם מדי בוקר לגן או לבית הספר ואוספים אותם בסופו של יום נוסף – מתוך תקווה שהם בריאים ושלמים. כדי להרגיע את החשש והדאגה ככל האפשר, יש לוודא כי ננקטים מלוא הצעדים – כולל התקנתם של אמצעי בטיחות מתקדמים. פתרונות אלו כוללים, בין היתר, את הצבתם של פסי האטה באזורי גני ילדים ובתי ספר.

דואגים לילדים? מתקינים פסי האטה!

מיגון הסביבה בה אנו חיים ומתנהלים הינה בעלת ערך רב – בייחוד כאשר מדובר בקרבת מקום בו הילדים שלנו לומדים. מעוניינים לשמור על ביטחונם האישי? ברצונכם לוודא כי הם חוצים את הכביש בשלווה וכי מכוניות ישימו אליהם לב ויאטו את קצב הנסיעה? בין אם מדובר בפסי האטה, מראות פנורמיות, עמודים גמישים, מעצור חניה מגומי או שמא מדובר בפתרונות אחרים, חברת ש.מ. מיגון ובטיחות תסייע לכם בכך כראוי. חברה זו מציעה פתרונות מתקדמים ואיכותיים בתחום בטיחות בתנועה, חניונים ומרכזים מסחריים. פתרונות אלו כוללים, בין היתר, הכשרת מרחבים מוגנים, התקנה ומכירה של אביזרי בטיחות לאזהרה וביטחון.

לשמור על בטיחות הילדים באזור גני ובתי ספר

ילדינו נמצאים בראש סדרי עדיפותנו – כאשר אנו נשקיע מאמצים בשמירה על ביטחונם ובטיחותם. מהן הדרכים המומלצות לעשות זאת? האפשרויות הן רבות, בכך אין כל ספק – כאשר הצבתם של פסי האטה הינה דוגמא בולטת. יתרונותיהם של פסי ההאטה הם רבים, והוכיחו את עצמם לא פעם ולא פעמיים בכל הנוגע אל שמירה על בטחון הילדים בסביבת גנים ובתי ספר. בין אם הם עשויים גומי או שמא הם מורכבים מפלסטיק, על ידי התקנת פסי ההאטה במיקומים הרלוונטיים ניתן יהיה ליצור איכות חיים ברמה גבוהה – לאורך טווח ובמחירים אטרקטיביים.

אין ספק, הצבתם של עמודים גמישים הינו פתרון מומלץ. צוות המומחים של חברת ש.מ. מיגון ובטיחות ייקחו חלק בהצבת פתרון זה. החל עמידות גבוהה בפני תנאי מזג האוויר, עומסי תנועה כבדים, דריסות חוזרות ועוד – הבמפרים מחזיקים ביתרונות רבים. על מנת לקבל מידע נוסף על כך, כמו גם להתקין אותם היטב, יש לפנות אל חברת ש.מ. מיגון ובטיחות.

לנקוט באמצעי זהירות

כאשר אנו נוהגים בקרבת גני ילדים או בתי ספר, נכנסים לחניונים או מתקרבים לאזורי הומי אדם אחרים, עלינו להתנהל בזהירות רבה. על מנת שנוכל לבצע זאת כראוי, יש לוודא כי מותקנים אביזרי בטיחות לכבישים ולחניונים. במקרים אלו ואחרים, ניתן לפנות אל חברת ש.מ. מיגון ובטיחות. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 09-7731368

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...