Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דיסק און קי כמתנה ללקוחות ועובדים

דיסק און קי כמתנה ללקוחות ועובדים
קרדיט לתמונה: סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים

במידה ואתם תרים אחר שי ייחודי ושימושי ללקוחות ולעובדים שלכם – דיסק או קי עשוי להיות המתנה המושלמת עבורם. DISK-ON-KEY נחשב לפריט שכל אחד זקוק ותמיד יש לו שימוש בבית, במשרד ובכל מקום בו נשהה לתקופה מסוימת. משקלו קל והוא יכול להיות תלוי על צרור המפתחות, להיות מונח בתיק או באחת המגרות. התקנים אלה מגיעים גם באופן ממותג מה שהופך אותם גם לכרטיסי ביקור אפקטיביים. כל בעל עסק שמחליט למתג את הלוגו שלו על גבי דיסק און קי, מטרתו שהלוגו ישמר לאורך זמן, יהדהד בפני כל מי שעושה בו שימוש וכך גם יסייע בקידום החברה. השימוש בפריט זה הוא שימוש אינסופי וככל שהטכנולוגיה מתפתחת כך גם הנפח והתכונות של הדיסק און קי גדלים.

קרדיט לתמונה: סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים

דיסק און קי בצורות

דיסק און קי ממותג יכול להגיע במגוון דגמים ושלל צורות שרובם ככולם בעלי מצע אידיאלי להדפסה או חריטה של לוגו, פרטי הקשר של החברה או בית העסק. מלבד השימוש שלו כאחסון קבצי וורד, תמונות, שירים, מצגות וכולי, הוא גם יספק גיבוי לקבצים רבים. הוא יכול להגיע בסוגים שונים של חומרי גלם כמו פלסטיק, עץ, מתכת וכו' וגם בעיצובים וצורות כמו צורה גיאומטרית, משרוקית, כדור הארץ, ביסקוויט, פצירה ועוד. כל צורה תהווה דימוי בפני עצמו וניתן להתאים אותו למוצרים של החברה או ללוגו שלה.

דיסק און קי עם לוגו

כל חברה או בית עסק, מציעים שירותים ומוצרים בעוד שסביב התחרות כל הזמן רק גדלה. כל בעל עסק שרוצה לקדם את עצמו, להשאיר חותם על הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים, לרתום את העובדים ואת הספקים לסייע בשיווק כמעט פסיבי של החברה – יתבקש לבצע חשיבה מחוץ לקופסא ולהבין שהדברים הקטנים הם אלו שייצרו את ההבדל הגדול ומומלץ לעשות את זה כמה שיותר מהר.

אחת הדרכים הפופולריות בימינו בכל הנוגע למיתוג עסקי, לרתימה של משקיעים ולסחיפה של לקוחות, תהיה על ידי מוצרים שאליהם מתלווה הלוגו של החברה. מוצרים אלה מוענקים לנמענים בעיקר מתוך מחווה ידידותית, כשיש להם שימוש במוצר בעל ערך, שהוא מסקרן וקל לתפעול. בזמן השימוש בדיסק און קי נחשף כל אחד לשם של החברה וללוגו שלה, אם כן, עובדה זו תגדיל את הסיכוי לכך שבזמן שיהיה לכל פלוני צורך בשירותים או במוצרים שהחברה מספקת, הוא יפנה אל הלוגו שמופיע על ההתקן הנייד שברשותו. כל זמן שהלוגו מלווה את אותו עובד או לקוח בחיי היום יום, זה מה שיגדיל בצורה משמעותית את החשיפה של העסק.

דיסק און קי כארד

זיכרון נייד הוא דבר שמתאים לכולם וגם הצורה שהוא מעוצב תהיה לה הרבה חשיבות. ככל שהדיסק און קי מעוצב וארוז בצורה מקורית יותר כך הוא גם בולט ומעניין וגם מה שחרוט או מודפס עליו עשוי לעורר סקרנות. במידה והדיסק און קי יגיע בצורה של כרטיס אשראי הוא יהווה פריט מרשים במיוחד וכן הוא ייכנס בצורה הנוחה ביותר לארנק האישי של כל אחד. ניתן לפרסם עליו את הלוגו או כל פרט רלוונטי אחר, כשהוא מעוצב בגודל של כרטיס ביקור. כל מי שיקבל אותו יהפוך כאמור לשגריר שמפרסם את בית העסק בכל מקום אליו הוא הולך.

דיסק און קי קטלוג מוצרים

מאחר והתקן זיכרון נייד זה נחשב לכלי קיבול ומאגר מידע, ניתן למנף אותו כקטלוג עם דף מוצרים לתערוכות, השקות, כנסים או עבור כל הפצה אחרת. התמונות שיופיעו בקטלוג כמו מוצר מזון או כל מוצר אחר, יצולמו באופן מקצועי ואטרקטיבי וכך אפשר יהיה לדפדף בהנאה, להגדיל במידת הצורך ואם רוצים לקשר אותם לאתר של החברה וגם ליצור דף הזמנות שבו כל מי שמעוניין יכול לבצע הזמנה אונליין.

מוצר זה נחשב לנוח במיוחד, הוא לא שוקל הרבה והוא בעיקר קל להפעלה ואפשר לעשות בו שימוש בכל מקום ובכל זמן. במידה ורוצים למתג את בית העסק או החברה ולא לחדול להיות רלוונטיים בעידן הדיגיטלי וגם לחסוך בכסף – דיסק און קי קטלוג יכול לסייע רבות בכך! אפשר ליצור התקן זיכרון נייד שמכיל קטלוג מוצרים שניתן לדפדוף, להגדלה לקישור לאתר, עבור דף הזמנות וכולי.

המאמר נכתב באדיבות סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים

עוד כתבות שיעניינו אותך
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חברת סיליס והשירותים שהיא מציעה
חברת סיליס מערכות חשמל בע״מ, מתמחה בכול עבודות החשמל הנדרשות...
חברת SDB והשירותים שהיא מציעה
הזדמנויות להשקעה בנדל״ן בחו״ל עשויות להבטיח תשואות גדולות והן נחשבות...