Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דיסק און קי מעוצב עם לוגו

דיסק און קי מעוצב עם לוגו
קרדיט : cdplus.co.il

הוא נחשב לפריט מזערי ומבטיח שמאפשר לנו כל כך הרבה פעולות ובכל מקום – דיסק און קי מעוצב! ובשמו העברי – החסן נייד, המצאה ישראלית קטנה וענקית בגאונותה. מדובר כאמור באמצעי אחסון יעיל ומיניאטורי שמאפשר לאחסן בתוכו כמויות נכבדות של מידע ממוחשב (תמונות, וידיאו, קבצים ותוכן כתוב) ובמקביל אפשר להניע אותו לכל מקום בלי בעיה. לצד כל יתרונותיו הרבים עליהם נפרט בהמשך, הוא גם נחשב כיום לכלי עיצובי וממותג שבתי עסק רבים מבקשים לעשות בו שימוש מאחר שהוא מסייע במיתוג העסק וחושף את הזיקה של הצרכן עם בית העסק.

דיסק און קי מעוצב עם לוגו
קרדיט : cdplus.co.il

כלי פרסומי מובהק

כיום חברות רבות רואות בדיסק און קי מעוצב אמצעי אידיאלי לפרסום ושיווק העסק, זאת באמצעות – דיסק און קי ממותג עם הדפסת לוגו שחרוט על גבו וגם בזכות יכולת ההטמעה של מידע פרסומי שנשמר בתוכו כמו מצגת של בית העסק, סרטון תדמית של החברה, תמונות של מוצרים או כל מידע רלוונטי שבכוחו לפרסם ולשווק את בית העסק ובאותה העת גם לספק כלי שימושי ויעיל.

יתרונותיו הרבים של הדיסק או קי

  • פונקציונאליות  – אין ספק כי פונקציונליות עומדת בראש היתרונות של מכשיר זה. נציין שמאז שהומצא, שטח האחסון שלו רק גדל וניתן היום לרכוש דיסק און קי שיכול להכיל כמות כה גדולה של מידע וזיכרון שיכולה להגיע עד לחצי מהזיכרון של המחשב הביתי.
  • עמידות ושימוש נוח –  אין צורך לשמור אותו בתנאים סטריליים הוא עמיד מאוד וישרת כל אחד בכל מקום, מה גם שניתן לעשות בו שימוש חוזר ובמידת הצורך גם לאתחל אותו כמו מחשב.
  • פתרון אוניברסלי – נחשב לפריט אוניברסלי שיש בו שימוש בכל מקום ומכל מחשב ברחבי העולם. כל מה שנחוץ זה שקע USB שאליו אפשר להתחבר ולהעביר כל מידע. הוא הופך להיות הרבה יותר רלוונטי כשנמצאים במרחק מהמחשב הפרטי, בנסיעות  לחו\"ל ולכל מטרה שיש בה צורך בנגישות ברמה גבוהה לכל החומר שנותר בתוך המחשב במשרד.
  • שימוש רב פעמי – שטח האחסון של הדיסק און קי מאפשר הוספה מתמדת של מידע בכל רגע שיש צורך בכך, זאת בהיעדר צריבה או מחיקה של קובץ ישן.

מתנה מעוצבת ומרשימה

לצד כל היתרונות הפונקציונליים לא ניתן יהיה להתעלם מהעבודה שהיום יש מגוון של עיצובים לדיסק או קי. עיצובים מפתיעים ומרעננים שבזכותם הוא הופך להיות גם מענה אידיאלי למתנה מדליקה שיכולה להגיע כמארז דיסק און קי עבור העובדים, ללקוחות קיימים או פוטנציאלים, לספקי שירותים או לכל אדם שתרצו לשמח ושיהיה לו שימוש בו. בין העיצובים היותר חדשניים אפשר למצוא – דיסק און קי כרטיס אשראי, בצורת מפתח, צמיד וגם דגמים תלת ממדיים שמעוצבים על פי דרישה.

דיסק און קי ממותג עם לוגו

בימינו מיתוג הוא האמצעי העיקרי שיחשוף את הקשר של הצרכן עם הארגון, החברה או בית העסק, בלעדי מיתוג כל בית עסק יתקשה לעמוד מול כל מתחריו הרבים בשוק ולהצליח לשרוד בתחרות הגדולה. ניתן למצוא היום שלל דרכים וצורות מקוריות למיתוג עסקי, אולם המקורי ביותר הינו דיסק און קי עם הלוגו של החברה. כך תצליחו למתג את שם העסק או את הסלוגן שלו ומשם הפרסום יעשה כבר מעצמו – שם העסק יתנוסס בכל שימוש תדיר בהתקן הקטן הזה, ייטמע בזיכרונו של המשתמש או בכל מי שנחשף אליו וברגע האמת בו יזדקק לשירותי החברה – ידע שיש על מי לסמוך.

המאמר נכתב באדיבות סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים http://www.cdplus.co.il

עוד כתבות שיעניינו אותך
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חברת סיליס והשירותים שהיא מציעה
חברת סיליס מערכות חשמל בע״מ, מתמחה בכול עבודות החשמל הנדרשות...
חברת SDB והשירותים שהיא מציעה
הזדמנויות להשקעה בנדל״ן בחו״ל עשויות להבטיח תשואות גדולות והן נחשבות...