Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דירוג קופות גמל – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

דירוג קופות גמל – פורטל הביטוחים הגדול בישראל
erקרדיט freepik

דירוג קופות גמל ייתן לכם מדד מעולה מי הקופות המשתתפות בשוק, כמה הן לוקחות עבור ניהול הקופה ומה התשואות שהקופות משיגות. יחד עם דירוג השירות לצרכן, דירוג קופות גמל מאפשר לכם לעשות סקר שוק רציני ולקבוע איזו קופת גמל הכי טובה עבורכם. כנסו אל פורטל הביטוחים הגדול בישראל כדי למצוא קופות גמל מומלצות ולעשות השוואה בין קופות גמל להשקעה, דירוג קופות גמל ולקבל מידע על מה זה קופות גמל ואיך אפשר לחסוך ולהשקיע בהן ובאפיקי חיסכון והשקעה קיימים אחרים בישראל: קרנות פנסיה, קרן השתלמות ועוד. פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם דירוג קופות גמל עדכני נכון לעכשיו בישראל ואת כל המידע שאתם צריכים כדי לבחור את קופות הגמל הטובות ביותר. לייעוץ אישי השאירו פרטים ונציג פורטל הביטוחים הגדול בישראל יחזור אליכם עם הצעות משתלמות עבור קופות גמל, ביטוחים שונים ועוד.

דירוג קופות גמל – פורטל הביטוחים הגדול בישראל
erקרדיט freepik

מה חשוב לדעת לגביי דירוג קופות גמל

דירוג קופות גמל מתחלק לשלוש קטגוריות מרכזיות: 

  • דמי הניהול של הקופה – כל חברת ניהול של קופת גמל זכאית לגבות דמי ניהול על ניהול הקופה שכן היא משקיעה את הכסף ומנהלת אותו על מנת להשיג לכלל עמיתי הקופה את התשואה הגבוהה ביותר. דמי הניהול עבור קופת גמל להשקעה יכולים להגיע עד 4% על על הפקדות ועד 1.05% שנתי על הסכום המצטבר. מעבר לכך אסור למנהלי הקופה לגבות יותר והדבר דומה לכל קופה וקרן אחרת. כמובן שעל מנת לעלות בתוך דירוג קופות גמל בישראל ולהתחרות על הלקוחות, החברות מציעות דמי ניהול טובים יותר למצטרפים חדשים ולמי שמנייד את קופת הגמל שלו לחברה החדשה.
  • תשואות הקופה – נדבך חשוב לא פחות של כל קופת גמל הוא התשואות השנתיות שהיא משיגה. מובן מאליו שאם קופת גמל כלשהיא מצליחה יותר מאחרת, בשקלול הסכומים הכללי שהקופה עשתה גם עם דמי הניהול שהיא גובה גדולים יותר מאחרת אבל התשואות שהיא משיגה שנה אחרי שנה גבוהות יותר, עדיין יהיה עדיף ללקוח להישאר אצלה בסיכום הכללי.
  • מדד השירות – דירוג קופות גמל לא פוסח על האלמנט השלישי המרכיב כל דירוג קופות גמל והוא שירות החברה. שירות טוב מתבטא ביחס אישי ללקוח, בקלות הפקדה ומשיכה, במתן הלוואה בתנאים נוחים על חשבון הכסף בקופה ועוד. 

קופות גמל מומלצות + השוואה בין קופות גמל להשקעה!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם את כל המידע המקיף ביותר כולל השוואה בין קופות גמל להשקעה, דירוג קופות גמל עדכני ואת כל מה שצריך לדעת כדי לבצע תכנון פיננסי נכון, לבחור את חברות החיסכון וההשקעה הטובות במשק, לחסוך בעלויות ולהרוויח יותר תשואות. בעזרת המידע הרב שיש בפורטל תלמדו את כל מה שצריך לדעת על מכשירי ההשקעה והחיסכון הקיימים, יתרונות וחסרונות של כל מכשיר וההבדלים בין קופות הגמל, קרן ההשתלמות וקרן הפנסיה. כמו כן תמצאו את כל מה שצריך לדעת על ביטוח בישראל מכל סוג ותוכלו לקבל הצעות משתלמות באופן אישי על ידי השארת פרטים באתר. 

איך לבחור קופת קמל מנצחת – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

דירוג קופות גמל מקיף הכולל את כל הפרמטרים שמנינו כאן: דמי ניהול, תשואות ושירות, ומאפשר לכל מי ששוקל לפתוח קופת גמל להשקעה, לעשות את החושבים שלו ולהחליט מה חשוב לו יותר. שורה תחתונה כולנו רוצים לשלם פחות ולקבל יותר וזה לא יוצא דופן גם כאן. יחד עם זאת יש עוד שיקולים בבחירת קופת גמל כמו מקום העבודה והקופה המועדפת עליו, מכרים וקרובי משפחה שכבר נמצאים בקופת גמל אחת וכדומה. כמו בקופת חולים וחברת סלולר, אנו לא ממהרים לעבור לחברה אחרת מזו המוכרת לנו אלא אם כן קיבלנו הצעת אטרקטיבית שאי אפשר לסרב לה או שאנחנו לא מרוצים באופן כללי מהשירות הניתן לו בקופה. דירוג קופות גמל גם מאפשר לנו לראות איפה נמצאת הקופה שלנו ברשימה ואם היא ממוקמת במקום גבוה זה גורם לנו להרגיש טוב ואם היא בתחתית הרשימה זה יכול לדרבן אותנו לעבור לקופה אחרת. מעבר לקופת גמל אחרת אפשרי כמו בכל תחום אחר עם מגבלות מסוימות כמו למשל חוב שיש לכם על הלוואה בקופה, שעבוד הקופה וכדומה. בעיקרון לא בעיה לעבור לקופת גמל אחרת ואם אתם רואים לפי דירוג קופות גמל עדכני שהקופה שלכם לא משיגה ביצועים טובים או לוקחת יותר מדי דמי ניהול, אתם בהחלט יכולים להתמקח על המחיר ולבקש הטבות או פשוט לעבור לקופת גמל אחרת על ידי הגשת בקשת מעבר. ההליך הבירוקרטי לא נעים לאף אחד אולם אם אתם מגלים שהקופה שלכם לא משיגה תשואות גבוהות מספיק ובנוסף לכך לוקחת מכך יותר מדי דמי ניהול בהשוואה לקופות אחרות, אין סיבה שתישארו בה ותפסידו כסף שהייתם יכולים להרוויח במקום אחר.

תכנון פיננסי נכון – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

פורטל הביטוחים הגדול בישראל הוא מקור המידע הגדול ביותר בארץ בתחומי החיסכון, הביטוח וההשקעה. באמצעות מאות מאמרים בפורטל תוכלו ללמוד את כל התחומים הללו ולהבין בהם באמת, לתכנן את העתיד שלכם ולחסוך אלפי שקלים כל שנה באמצעות השקעות חכמות ופתיחת תוכניות חיסכון מתאימות כבר בגיל צעיר לכם ולכל המשפחה שיש לכם או עתידה להיות. יש לכם כמה וכמה אפיקי השקעה מעולים כיום בהם אם יש לכם את היכולת הכלכלית להפריש אליהם כספים כל חודש, כדי שתעשו זאת ולא תתנו לכסף שלכם להתייבש ולהישחק בבנק. השקעות סולידיות בקופות הגמל, קרנות הפנסיה וקרנות ההשתלמות מספקות לכם הטבות מס ומשיגות לכם תשואות לא רעות בכלל כל שנה והן מקור מצוין לשמירה על ערך הכסף והגדלתו כל שנה. 

כיום בין אם אתם שכירים או עצמאיים אתם חופשיים לפתוח תוכניות חיסכון ולעבור בין הקופות והקרנות בקלות. בררו בעזרת הכלים בפורטל ועשו סקר שוק מי הן הקופות והקרנות האיכותיות ביותר השיגו את דמי הניהול והעמלות הנמוכים ביותר לצד התשואות הגבוהות ביותר בעזרת השוואת קופות הגמל.

גולשים, לומדים וחסכים – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

גלשו עוד בפורטל הביטוחים הגדול בישראל לקבלת מידע על תחומי הביטוח כמו ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח דירה, ביטוח רכב ועוד. מדי שבוע אנו מעלים לפורטל תכנים חדשים ועדכניים עם ידיעות חדשותיות מעולם הכלכלה, הרלוונטיות מאוד לקהל הגולשים שלנו ולכל אחד ואחת בישראל שהעתיד הכלכלי חשוב להם ורוצים לעשות משהו עם הכסף שלהם. העשירו את השכלתם הפיננסית ולמדו מושגים מעולם ההשקעות, שוק ההון, עולם הביטוחים, החיסכון לטווח קצר, בינוני וארוך ורק תרוויחו מכך. 

השאירו לנו שם וטלפון בפורטל לקבלת ייעוץ נוסף חינם והצעות אטרקטיביות ישירות למייל מהחברות המובילות במשק בתחומי הביטוח, החיסכון וההשקעה והתחילו לחסוך ולהשקיע בצורה חכמה כבר בגיל צעיר כך שבגיל פרישה תוכלו לפרוש עם קצבה רצינית שתספיק לכם למחיה ונצלו את הטבות המס והטבול אחרות כמו לקיחת הלוואה על חשבון תוכניות החיסכון שלכם כדי ליהנות מהכסף כבר היום. להתראות ובהצלחה.

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

עוד כתבות שיעניינו אותך
הדרך להצלחה מחייבת תכנון והתמדה
מהו השלב הראשון בהקמת עסק? האם זה השכרה של מקום?...
תלמידי עתיד כרמים בבנימינה גבעת עדה ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב
תלמידי עתיד כרמים ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב נבחרת הרובוטיקה First אורביט...
כך תנהלו את משימות העסק שלכם בצורה יעילה יותר
לא אחת קורה שלמרות הרצון הטוב שלכם, העסק תקוע? אתם...
עיצוב והקמת גינה מודרנית עם בריכת שחיה
גינה מודרנית עם בריכת שחיה היא משאת נפשם של משפחות...
כל מה שצריך לדעת על מנעולנים מוסמכים בשרון
שלום וברוכים הבאים למקומונט השרון, שמי ליעד מרום ואני המייסד...
סוגיות מורכבות במשפט הפלילי
עו"ד מעצרים מתמחה בייצוג והגנה על אנשים שנעצרו על ידי...
מהם ההבדלים בין עיצוב המשרד לעיצוב הבית
עיצוב פנים הוא היבט חשוב בתכנון של כל חלל, אך...
איך רכישת דירה יכולה להשפיע על המצב הפיננסי שלכם?
האם כדאי לשכור או לרכוש דירה תלוי במידה רבה כמה...
שירותי השכרת כספת
השכרת כספות נעשות בדרך כלל כאשר יש צורך/דרישה לאפסן דברי...
ברגעים הקשים ביותר אל תוותרו על עורך דין מצוין
ככל שעורך הדין שלכם טוב יותר כך הוא מצליח לעשות...