Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הבעיות הרגשיות וההתמכרויות שהן יוצרות

הבעיות הרגשיות וההתמכרויות שהן יוצרות

בעוד מתח, מצוקה רגשית או חרדה הם מצבים שכולנו מכירים היטב, עבור אנשים רבים מדובר בסיכון של ממש. ללא הכלים הנכונים להתמודדות, ללא התמיכה המתאימה ועם נטייה גנטית להתמכרות, הם עשויים למצוא את עצמם בבעיה חדשה לחלוטין. מכורים רבים מכירים את הבעיה הזו היטב, והם מתקשים לעצור את הסחף כשהגוף והמוח דורשים עוד כוסית, עוד מנת סם או עוד הימור אחד גדול במיוחד. גם הפרעת האכילה עשויה לחזור ברגעים האלה, וזה אומר רק דבר אחד: צריך לטפל בבעיה, ויפה שעת אחת קודם.

הבעיות הרגשיות וההתמכרויות שהן יוצרות

האלכוהול שלי ואני

ההתמכרות לאלכוהול היא בעיה מוכרת היטב. גם הסכנות שלה ברורות. אנשים שצורכים כמויות גדולות מדי של אלכוהול מוצאים את עצמם במצבים מסוכנים, הם בטוחים שיוכלו לנהוג ובאותה הזדמנות מסכנים גם אחרים, ועוד לא אמרנו מילה על הבעיות הבריאותיות, קשיי השינה וההשפעות הרגשיות על הקשרים האישיים ועל מקום העבודה. מצד שני, המכורים מתקשים לעצור, הם בטוחים שהשליטה שלהם אבל עד לרגע שבו יחליטו שאולי צריך לפעול עשוי לעבור זמן רב, ובדרך ייפגעו עוד כמה קשרים חשובים ואנשים הקרובים אליהם במיוחד. מכון גמילה מאלכוהול הוא המקום עבור אנשים אלה, המוכנים לפעול ליצירת שינוי ומחפשים את הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הצורך הבלתי פוסק במשקה. עם התוכנית המקיפה והמעטפת התומכת של וילה מטריקס – משימת הגמילה נעשית קצת יותר פשוטה ובעיקר יותר יעילה.

הפרעות אכילה ומצוקה רגשית

מי שחווה מצוקה רגשית עשוי להגיב בדרכים שונות, חלקן אפקטיביות יותר ואחרות הרבה פחות. הבעיה היא שיש לא מעט אנשים שבמצבים אלה בוחרים את התגובות השליליות והבעייתיות ביותר. הם חוזרים להפרעות האכילה, להימנעות מהאוכל ולהלקאה העצמית שמקורה רגשי בלבד. טיפול בהפרעות אכילה הוא טיפול שמחייב מקצועיות, דיוק, ניסיון וידע. הוא מחייב תכנון יסודי ועבודה מעמיקה, ומעל לכל הוא מחייב ליווי אישי של צוות מהשורה הראשונה, זה שיידע לשאול את השאלות הנכונות, לכוון את הדרך ולזהות את השינוי שמתחולל ואת המציאות החדשה שנרקמת. אלו הן המטרות העיקריות של צוות וילה מטריקס, המלווה אנשים רבים המתמודדים עם הפרעות אכילה, התמכרויות ובעיות שונות – במטרה לאפשר להם חיים טובים ומשוחררים יותר. את השינוי הזה גם אתם יכולים לחולל. אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות המרכז בטלפון 050-4949696.

עוד כתבות שיעניינו אותך
הדרך להצלחה מחייבת תכנון והתמדה
מהו השלב הראשון בהקמת עסק? האם זה השכרה של מקום?...
תלמידי עתיד כרמים בבנימינה גבעת עדה ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב
תלמידי עתיד כרמים ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב נבחרת הרובוטיקה First אורביט...
כך תנהלו את משימות העסק שלכם בצורה יעילה יותר
לא אחת קורה שלמרות הרצון הטוב שלכם, העסק תקוע? אתם...
עיצוב והקמת גינה מודרנית עם בריכת שחיה
גינה מודרנית עם בריכת שחיה היא משאת נפשם של משפחות...
כל מה שצריך לדעת על מנעולנים מוסמכים בשרון
שלום וברוכים הבאים למקומונט השרון, שמי ליעד מרום ואני המייסד...
סוגיות מורכבות במשפט הפלילי
עו"ד מעצרים מתמחה בייצוג והגנה על אנשים שנעצרו על ידי...
מהם ההבדלים בין עיצוב המשרד לעיצוב הבית
עיצוב פנים הוא היבט חשוב בתכנון של כל חלל, אך...
איך רכישת דירה יכולה להשפיע על המצב הפיננסי שלכם?
האם כדאי לשכור או לרכוש דירה תלוי במידה רבה כמה...
שירותי השכרת כספת
השכרת כספות נעשות בדרך כלל כאשר יש צורך/דרישה לאפסן דברי...
ברגעים הקשים ביותר אל תוותרו על עורך דין מצוין
ככל שעורך הדין שלכם טוב יותר כך הוא מצליח לעשות...