Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הגיע הזמן לחופשת צימרים בטבריה

הגיע הזמן לחופשת צימרים בטבריה
istock צילום

בשנים עברו, שלושה אתרי נופש כיכבו בענף התיירות: ים המלח, אילת וטבריה. מאז הצטרפו אתרים נוספים בעיקר בצפון, וטבריה קצת נזנחה. בתקופה האחרונה, חופשת צימרים בטבריה הפכה לחופשה מבוקשת בקרב זוגות ומשפחות. היום חופשה בטבריה חזרה להיות אחת החופשות המבוקשות ביותר.

 

הגיע הזמן לחופשת צימרים בטבריה
istock צילום

כולם חוזרים לנופש צימרים בטבריה

חופי הכנרת מלאים בעיקר בעונות האביב והקיץ . בתקופות האלה כולם מחפשים צימרים ליד טבריה והעיר מלאה בתיירים, מהארץ ומהעולם. כמו לחמניות שיצאו הרגע מהתנור, צימרים באזור טבריה נחטפים, גם כאלה שהמחיר הנדרש עבורם, נראה קצת מופרז. עם זאת, מי שמתכנן את חופשתו מראש, יכול למצוא צימר בטבריה במחירים אטרקטיביים גם באזורים מבוקשים. הביקוש עבור צימרים בטבריה חזר להיות גבוה, במיוחד אחרי שאתרי נופש חדשים הוקמו לאחרונה בסביבה, ואתרים וותיקים, שיפצו את המתקנים ומציעים היום לציבור, חופשה בטבריה בתנאי אירוח מעולים. שווה היום להגיע לאזור, ולגלות שטבריה היא עדיין אחד מאתרי הנופש היפים והאטרקטיביים ביותר בארץ. למבקרים באתרי נופש בכנרת בשנים האחרונות, צפויה חווית אירוח ייחודית ומהנה, ואפילו מפתיעה עבור מי שלא ביקר תקופה ארוכה באזור טבריה והכנרת.

למה כולם רוצים לשכור צימרים ליד טבריה

לא צריך לחפש תירוצים כמתכננים חופשה בטבריה, במיוחד בקיץ. חופי טבריה הם היפים בארץ, עם כל הכבוד, ויש, לחופים האחרים. הצמחייה הייחודית של האזור המקיף את הכנרת, היא אחד מסימני ההיכר של הסביבה. צימרים ליד טבריה, מהווים מקום עלייה לרגל עבור מי שמתכנן חופשה בטבריה, ולא רוצה לנסוע רחוק כשהוא מגיע לחופשה ליד הכנרת. אין זה סוד שמי מגיע לאזור טבריה, מי שבכלל שוכר צימרים בטבריה, מעוניין לבלות חלק ניכר מהחופשה שלו באזור הכנרת. חופשה בכנרת, מתאימה לפעילויות בתחומים שונים, כמו שייט בכנרת, שייט אבובים וקייקים, ביקורים בפינות חי בקיבוצים בסביבה, ביקורים באתרי תיירות מוכרים, טיולים רגליים או על אופניים ועוד.

שפע של אטרקציות וכנרת אחת

אזור הכנרת משופע באטרקציות, מעבר לכנרת עצמה. אפשר היום למצוא שפע של אטרקציות ופעילויות באזור הכנרת, טבריה והסביבה, במרחק מספר נסיעות מאתרי האירוח. בין האטרקציות הפופולאריות ביותר באזור הכנרת, טבריה והסביבה אפשר לציין את טיולי הרייזרים המתקיימים באזור הגלבוע, את פינת החי בקיבוץ מזרע, את טיולי הטרקטורונים באזור הגליל ועוד. פעילות שמאד אהודה על מבקרים באזור הצפון, במיוחד בסביבת טבריה והכנרת, הם רכיבה על סוסים, פעילות שהיא מומלצת לכל בני המשפחה, סדנאות חימר המומלצות כפעילות לימי גיבוש, גיולי ג'יפים, ברמות אקסטרים שונות ועוד.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
חוגגים את סדר פסח בלולה מרטין
מסעדת לולה מרטין מקדש לדגים ומאכלי ים בהרצליה מציעה ארוחת...
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...