Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הדר ברוקשנטיין עונה על השאלה: האם להשקיע בישראל או בחו"ל?

הדר ברוקשנטיין עונה על השאלה: האם להשקיע בישראל או בחו"ל?
קרדיט freepik

הצעות להשקעות נדל"ן צצות בכל פינה ומוצגות כולן כהזדמנות חד פעמית להתעשרות מהירה. לאחר שנים רבות בהן נאלצנו להתפשר על השוק הישראלי הקטן, כיום כבר אפשר לבצע השקעות נדל"ן בכל העולם. המשקיעים בחלקם קופצים על ההזדמנות ואוספים אל תיק ההשקעות שלהם נכסים מגוונים בעוד אחרים חוששים, מתלבטים ורוכשים לבסוף חנייה בתל אביב במחיר של דירת 4 חדרים באתונה או ברלין.

השקעות נדל"ן נחשבות להשקעות עם רמת סיכון נמוכה. לרוב, ניתן לחזות את התנודות בשוק הנדל"ן ולא קיימת כמעט אפשרות של הפסד מלא. כל עוד הנכס מנוהל נכון עם אצבע על הדופק ומעקב אחר נתוני השוק, הוא שומר על ערכו ומניב רווח.

איפה הכי פחות מסוכן להשקיע?

שני השיקולים העיקריים בבחירת נכס נדל"ן להשקעה הם מרכיב הביטחון וגובה התשואה הצפויה. כל משקיע שואף להרוויח כמה שיותר תוך לקיחת סיכון מינימלי. השקעות נדל"ן בחו"ל נתפסות אצל משקיעים ישראלים רבים כמסוכנות. הם חוששים מרמאים ומתקשים להעלות על דעתם רכישת דירה וניהול נכס ללא נוכחות שלהם במקום. כאן בישראל הם מכירים היטב את השפה, החוקים, המנטליות והמוסדות הרלוונטיים. השקעה בנדל\"ן בישראל מבטיחה תחושת ביטחון, סיכון נמוך וגם תשואות של 3% עד 5%. אך כל המומחים בתחום הנדל"ן מזהירים שאנחנו נמצאים כעת בתוך בועת נדל\"ן שצפויה להתנפץ בכל רגע.

המשקיעים החכמים מצמצמים את הסיכון שלהם באמצעות גיוון. הם מרכיבים תיק השקעות מגוון עם השקעות נדל"ן בארץ ובעולם. קרבה גיאוגרפית אל הנכס אינה הכרחית כאשר קיימות חברות ניהול נכסים. השקעות נדל"ן בחו"ל הפכו בשנים האחרונות נפוצות ושגרתיות בכל העולם. ניהול נכסים בכל העולם מתאפשר תוך שליטה מלאה של בעל הנכס ומתן בטחונות.

יתרונות של השקעות נדל"ן בחו"ל

כיזמית נדל\"ן מובילה, הדר ברוקשנטיין ליוותה בשנים האחרונות אלפי עסקאות של רכישת נכסים בארץ ובעולם. השוק הישראלי ידוע במחירים גבוהים ובאפשרויות מעטות להשקעה בסכומים של פחות ממיליון וחצי שקלים. במקומות רבים בחו\"ל (ארצות הברית ואירופה לדוגמא) ניתן לרכוש נכסים מניבים בפחות ממיליון שקלים.

הדר ברוקשנטיין מסבירה ללקוחות שלה שבמקומות רבים בחו"ל שוק השכירות חזק יותר מהשוק הישראלי. \"הסוד להשקעה מניבה הוא רכישת דירה בשכונות בהן יש ביקוש גבוה לדירות להשכרה. קיימים אזורים בחו"ל בהם הרבה אנשים מחליפים מקומות מגורים וסטודנטים מגיעים אל מוסדות הלימוד באופן שוטף. יש שם ביקוש רב וקבוע לדירות להשכרה ופוטנציאל רווח משמעותי בעבורכם\".

ברוקשנטיין מדגישה שוב ושוב שהדבר הכי חשוב בהשקעות נדל"ן בחו"ל הוא בחירה בנכס הנכון ובתזמון הנכון. עלינו לדעת לנצל רגעים בהם המחירים יורדים ובכל זאת לא למהר לרכוש נכסים במחירי רצפה מבלי לוודא תחילה שאכן מדובר בנכס מניב. בישראל ובחו\"ל קיימים אזורים בהם ההיצע רב והביקוש נמוך.

מעוניינים להשקיע בנדל"ן בארץ או בחו"ל? אל תמהרו לקבל החלטות מבלי להתייעץ תחילה עם איש מקצוע שמכיר היטב את שני השווקים. במדינות רבות בחו"ל קיימות הקלות מס משמעותיות ואף אופציה של פטור מלא ממס. יש לכם הזדמנות לשלם פחות, לקבל יותר ובעיקר להרוויח.

עוד כתבות שיעניינו אותך
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חברת סיליס והשירותים שהיא מציעה
חברת סיליס מערכות חשמל בע״מ, מתמחה בכול עבודות החשמל הנדרשות...
חברת SDB והשירותים שהיא מציעה
הזדמנויות להשקעה בנדל״ן בחו״ל עשויות להבטיח תשואות גדולות והן נחשבות...