Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הונחה אבן פינה למרכז לוגיסטי חדש של רשת רהיטי היוקרה טולמנ'ס שיוקם בפארק העסקים החכם קיסריה בהשקעה של כ-50 מיליון שקלים

הונחה אבן פינה למרכז לוגיסטי חדש של רשת רהיטי היוקרה טולמנ'ס שיוקם בפארק העסקים החכם קיסריה בהשקעה של כ-50 מיליון שקלים
קרדיט: טרימדיה

המרלו"ג המתקדם ישתרע על פני שטח של כ-12,000 מ"ר

והוא יוקם בהתאמה מלאה 'Tailor Made' לצרכי טולמנ'ס

במקביל ממשיכה החברה לנכסי קיסריה בהקמתו של קמפוס הרכבת – מתחם משרדי יוקרתי צמוד לתחנת הרכבת של הפארק שבצד מרכזי פיתוח, מעבדות ומטות הנהלה יושכרו בו לבעלי מקצועות חופשיים גם משרדים בשטח של החל מ-150 מ"ר

גידול וצמיחה בהיקף הפעילות העסקית של רשת טולמנ'ס, המובילה בישראל במשך קרוב לארבעה עשורים את תחום הריהוט היוקרתי וכלי הבית המעוצבים, הובילו להקמת מרכז לוגיסטי חדש בפארק העסקים החכם קיסריה. המרלו"ג המשוכלל שישתרע על שטח של כ-12,000 מ"ר, ייבנה עבור טולמנ'ס, על-ידי החברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד בהשקעה של מעל ל-50 מיליון שקלים.

המרכז הלוגיסטי החדש ייבנה בחלקו הצפוני של פארק העסקים, בסמוך למרלו"ג של ענקית הספורט הצרפתית Decathlon, והוא יוקם בהתאמה מלאה לכל צרכיה ודרישותיה של טולמנ'ס בשיטת 'Tailor Made', התמחותה הייחודית של החברה לנכסי קיסריה. לפי טולמנ'ס, המרלו"ג החדשני יאפשר לחברה אחזקת מלאים גבוהה יותר, קיצור וייעול תהליכי אספקת הריהוט ובכך ישדרג ויעצים את חווית הלקוח. מיקומו המרכזי של המרלו"ג בפארק העסקים קיסריה וגודלו נועדו לשפר את הפעילות הלוגיסטית ולתת מענה לאסטרטגיית הצמיחה העתידית של טולמנ'ס.

בטקס הנחת אבן הפינה שנערך היום (רביעי, 6.3.24) נכחו שוקי שוורץ, בעלים ומנכ"ל טולמנ'ס, צביקה גיור בעלים וחבר דירקטוריון בטולמנ'ס, שירלי שוורץ קאופמן סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי בטולמנ'ס, אייל היידנפלד סמנכ״ל תפעול בטולמנ׳ס גילי שוורץ לינהרד אדריכלית ראשית בטולמנ'ס, מיקי קליגר, יו"ר החברה לפיתוח והחברה לנכסי קיסריה, מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח ונכסי קיסריה, רן אלישע, סמנכ"ל החברה לנכסי קיסריה ושאולי אלסברג, סמנכ"ל הנדסה, ומנהלים בכירים נוספים של החברות השותפות לפרויקט.

במעמד הטקס ציין שוקי שוורץ, בעלים ומנכ"ל טולמנ'ס: "הקמת המרלו"ג הינה אבן דרך משמעותית באסטרטגיית הצמיחה של טולמנ'ס. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם החברה לפיתוח ונכסי קיסריה אשר מנהלת את הפארק הגדול והמתקדם בישראל וחולקת עמנו את אותם הערכים של אחריות סביבתית ותרומה לקהילה המיקום האסטרטגי של הפארק, אשר נגיש לעורקי תחבורה ראשיים ולנמלי ישראל יעזור לטולמנ'ס לייעל את תהליכי הלוגיסטיקה ולהעצים את חווית הלקוח."

מיקי קליגר, יו"ר החברה לפיתוח והחברה לנכסי קיסריה: "אלה זמנים קשים עבור מדינת ישראל, אך על אף השכול והכאב אנחנו אומרים לאויבים שלנו בקול צלול וברור שאנחנו ממשיכים לפתח, ממשיכים לבנות, ממשיכים לחדש ולהביע את החוסן של החברה הישראלית בעשייה. פארק העסקים החכם קיסריה מהווה כתובת טבעית ומובילה ללוגיסטיקה מתקדמת בישראל ואנו נמשיך לפעול במרץ להמשך צמיחתו והתפתחותו תוך הענקת מעטפת שירותים הוליסטית בסטנדרט איכות גבוה ביותר לכלל דיירי הפארק".

מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לנכסי קיסריה, הוסיף: "גם בימים מאתגרים אלה אנחנו מחויבים להתמיד בעשייה של מצוינות. החברה לנכסי קיסריה צברה ניסיון רב והתמחות ייחודית בהקמת מרכזים לוגיסטיים בהתאמה מלאה (Tailor Made) ואנו יודעים לתרגם כל פרוגרמה מורכבת ככל שתהיה בתחום הלוגיסטיקה לביצוע הנדסי מוקפד בסטנדרט קיסריה ובמענה לכל התאמה וצורך מקצועי. במקביל לפיתוח תחום המרלו"גים בפארק אנחנו ממשיכים כמובן גם בהקמת מתחמי המשרדים, המעבדות וההיי טק שלנו ובקרוב נשלים הקמתו של קמפוס הרכבת – מתחם ההייטק, המשרדים והמסחר החדש שנבנה בימים אלה בפארק. מגה פרויקט המשתרע על כ-23 דונם, והוא כולל כ-45,000 מ"ר משרדים ב-3 מבנים בני 6 קומות, בתקן בנייה ירוקה LEED Gold במפרט טכני עשיר, שבו נשלב מטות של חברות בינלאומיות, מרכזי פיתוח ומשרדים של נותני שירותים מקצועיים ובעלי מקצועות חופשיים של החל מ-150 מ"ר".

צילום: ליה להב אמיר
צילום: ליה להב אמיר

 

 

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
ההצלחה הבינלאומית הגדולה של להקת המחול קמע חוזרת לבמה כרמינה בורנה
כוריאוגרפיה: תמיר גינץ | מוזיקה: קרל אורף לקראת סיבוב הופעות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
מאבק המשטרה במסיבות הטבע הפיראטיות נמשכת
שוטרי תחנת חדרה במחוז חוף פיזרו מאות צעירים ממסיבת טבע...
בשורה אופטימית לתושבי השרון: בדיקת דם פשוטה תאפשר אבחון מוקדם של אלצהיימר
הבדיקה כבר זמינה בישראל וניתן לבצעה במעבדת AML בהרצליה "אבחון מבוסס...
חוגגים את סדר פסח בלולה מרטין
מסעדת לולה מרטין מקדש לדגים ומאכלי ים בהרצליה מציעה ארוחת...
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
בתערוכת התיירות הבינלאומית: הרצליה יוצאת בקמפיין חדש וקוראת לנו לבוא לגלות את האוצר שלה
תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2024, שנפתחה הבוקר בתל אביב, מציינת...