Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

החלקת קראטין – שיער בריא ואופנתי

החלקת קראטין – שיער בריא ואופנתי
קרדיט pixabay

הרבה טרנדים אופנתיים באים והולכים. חלקם אנחנו יודעים שהם בריאים לשיער שלנו, וחלקם פחות בריאים. כשמדובר בגלים אופנתיים בתחום של החלקת

החלקת קראטין – שיער בריא ואופנתי
קרדיט pixabay

קראטין לשיער מדובר בגל אופנתי שלא פוגע לנו בשיער. החלקה מסוג קראטין היא החלקה שכוללת פורמולה מגוונת להחלקת השיער. אפשר לבצע החלקה זמנית, ואפשר לבצע החלקה קבועה. הכל על סמך בחירה. ההחלקה משקמת את השיער ומביאה אותו למצב בריא, מבריק, ממש כמו שהוא צריך להיות מההתחלה. איך יודעים איזו החלקה מתאימה, וממה היא מורכבת, מיד תדעו את הכל.

 

החלקת קראטין – כל מה שצריך לדעת במקום אחד

החלקת קראטין הוא חלק חשוב ומהותי מתוך תהליך של שיקום שיער. הוא משתלב נהדר עם מבנה טבעי של השערה ובכך גם ממלא אותה ומביא אותה למצב הבתולי שלה, מראה חלק מבריק ובריא.

שיער הזקוק להחלקה מסוג קראטין הוא שיער שזקוק לשיקום לאחר שימוש במגוון של מוצרי שיער שונים שהזיקו לו. או שעבר החלקה או צביעה כימית. ההחלקה מצפה את מעטפת השערה ומחלחלת לתוכה מולקולות המעניקות לה את הברק המופלא שמחזיר אותה אל המצב הבריא שלה. החלקה משקמת מתאימה לשיער שהוא יבש מאד. אך חשוב שתדעו שלא כל החלקת קראטין משקמת את השיער. וכל סוג שיער צריך התאמה אישית של מוצרי שיער לאחר מכן גם לשימוש הביתי, ולתחזוק ההחלקה.

איזה סוגי החלקה קיימים?

  • החלקה ברזילאית

החלקה ברזילאית היא למעשה החלקת קראטין שנועדה עבור נשים עם שיער מסולסל צפוף. זו החלקה שגם מבוקשת על ידי גברים עם שיער צפוף. מדובר בהחלקה אגרסיבית ולה מינון של חומר פעיל בכמות גבוהה.

  • החלקה אורגנית

ההחלקה האורגנית עושה שימוש עם מוצרי שיער אורגניים בזמן ההחלקה. המוצרים מבוססים על רכיב טבעי ופעיל שמופק מצמחים וממינרלים ולהם רכיבי הזנה של שמנים טבעיים וויטמינים מגוונים.

  • החלקה זמנית

קראטין משמש גם חומר פעיל בפורמולות הנמרחות על השיער, מעצבות אותו והופכות אותו לחלק לגמרי. בגלל שחומר הקראטין עוטף את השיער בלבד בתהליך זה זוהי החלקה זמנית ולא קבועה. היא יכולה להישאר על השיער עד שבוע.

החלקת קראטין – גם שיער חלק, וגם בריא עם צבע נפלא

החלקת קראטין באישור משרד הבריאות מעניקה לנו את היכולת לשמור על השיער בהשלמת מוצרי שיער שמתאימים להמשך הטיפול במספרה, או בבית. צבעים לשיער ללא אמוניה המחזקים את השיער ולא פוגעים בו, שמפו ומרכך ללא מלחים, מסכות לשיער, קרמים להזנה ועוד. הכי חשוב להמשיך ולטפח את השיער גם מחוץ למספרה.

הבסיס לטיפול נכון בשיער מתחיל בכם, ביומיום. בבקרים, בשעות הערב לפני השינה, ובשגרת טיפוח תמידית נכונה ואיכותית לשיער בריא ומלא.

חברת CENT HAIR נוסדה בשנת 2002 והיא רשת החנויות הראשונה בישראל המשווקת באופן ישיר לצרכן מוצרי טיפוח מקצועיים לשיער בריא. בסנטהייר מייחסים חשיבות רבה להתאמה אישית ונכונה של המוצר לסוג השיער, למצב השיער ולאקלים. עובדי הרשת עוברים הכשרה מקצועית מקיפה על מנת שיוכלו לייעץ וללוות את הלקוחות באופן אישי ומקצועי ללא דופי תוך תוך סיוע ללקוחות להתאים באופן אישי את המוצרים המתאימים להם עם דאגה לבריאות השיער והלקוח.

עוד כתבות שיעניינו אותך
הדרך להצלחה מחייבת תכנון והתמדה
מהו השלב הראשון בהקמת עסק? האם זה השכרה של מקום?...
תלמידי עתיד כרמים בבנימינה גבעת עדה ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב
תלמידי עתיד כרמים ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב נבחרת הרובוטיקה First אורביט...
כך תנהלו את משימות העסק שלכם בצורה יעילה יותר
לא אחת קורה שלמרות הרצון הטוב שלכם, העסק תקוע? אתם...
עיצוב והקמת גינה מודרנית עם בריכת שחיה
גינה מודרנית עם בריכת שחיה היא משאת נפשם של משפחות...
כל מה שצריך לדעת על מנעולנים מוסמכים בשרון
שלום וברוכים הבאים למקומונט השרון, שמי ליעד מרום ואני המייסד...
סוגיות מורכבות במשפט הפלילי
עו"ד מעצרים מתמחה בייצוג והגנה על אנשים שנעצרו על ידי...
מהם ההבדלים בין עיצוב המשרד לעיצוב הבית
עיצוב פנים הוא היבט חשוב בתכנון של כל חלל, אך...
איך רכישת דירה יכולה להשפיע על המצב הפיננסי שלכם?
האם כדאי לשכור או לרכוש דירה תלוי במידה רבה כמה...
שירותי השכרת כספת
השכרת כספות נעשות בדרך כלל כאשר יש צורך/דרישה לאפסן דברי...
ברגעים הקשים ביותר אל תוותרו על עורך דין מצוין
ככל שעורך הדין שלכם טוב יותר כך הוא מצליח לעשות...