Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

היתרונות של צלחות קורנינג

היתרונות של צלחות קורנינג
קרדיט לתמונה: shutterstock

כל מי שאוהב לארח יודע כמה חשוב להחזיק סט צלחות איכותי וסכום מעוצב שיאפשר לערוך שולחן מרשים. כאשר נשברת צלחת של סט יוקרתי לא תמיד ניתן להשלים אותה וזה גורר עוגמת נפש רבה. לפעמים נאלצים לרכוש מחדש סט שלם של צלחות רק כדי לארח בחג. אז אם אתם רוצים לשמור על סט הצלחות שלכם לאורך שנים רבות בשלמותו, תדעו שיש פתרון מבית חברת קורנינג.

היתרונות של צלחות קורנינג
קרדיט לתמונה: shutterstock

סט צלחות קורנינג – כל היתרונות:

סיכוי נמוך לשבירה – צלחות קורנינג עשויות מחומר חזק המיוצר בתהליך למינציה ייחודי. החוזק של החומר והדחיסות שלהן, מאפשר להן להחזיק מעמד לשנים רבות מבלי להישבר או להינזק. במרבית המקרים הצלחות שורדות גם נפילה מגובה.

עמידות בפני שריטות – על סטים ישנים רבים ניכר הבלאי בעיקר בגלל שריטות שנובעות משימוש בסכין ובמזלג. הצלחות של קורנינג עמידות גם בפני שריטות ושומרות על מראה מבריק וחדש לאורך שנים.

משקל קל – אמנם מדובר בצלחות זכוכית אך הן עשויות מאמייל ייחודי שפותח בטכנולוגיה המאפשרת לשמור על משקל קל. זה מהווה יתרון משמעותי, כיוון שמרבית הסטים המיועדים לאירוח כבדים מאד ומסורבלים לנשיאה. דבר שיכול להגדיל את הסיכוי לנפילה.

עיצוב – הנוחות של הצלחות לא מגיעה על חשבון העיצוב שלהן. צלחות הקורנינג מגיעות בשלל עיצובים, עם הדפסים וצבעים מרהיבים. את הצלחות ניתן להשיג בגרסה עגולה או בגרסה מרובעת ובגדלים שונים. כך שתוכלו לבחור לעצמכם את הסטייל האישי איתו תרצו לארח.

בטיחות עבור ילדים – בבית בו יש ילדים קטנים תמיד קיים חשש שצלחת תישבר וזכוכיות יעופו לכל עבר ויסכנו אותם. כאשר אתם משתמשים בצלחת קורנינג אתם מקטינים משמעותית את הסיכוי לשבירה או לסדיקה פתאומית של הצלחות. 

עמידות בטמפרטורה גבוהה – הצלחות של קורנינג עמידות גם בטמפרטורה גבוהה במיוחד. ניתן לחמם איתן מזון במיקרוגל, על פלטה חשמלית ואפילו בתנור.

קל לניקוי – המרקם החלק והמבריק של הצלחות מאפשר לנקות אותם בקלות ובמהירות. הצלחות מתאימות לשימוש במדיח ויוצאות מבריקות כמו חדשות.

מגוון – חברת קורנינג מציעה סטים של צלחות לצד קערות בגדלים שונים עבור מרק או סלט עשיר. מגשים אובליים להגשת מזון חם או קר וצלוחיות מטבלים קטנות. תבניות קורנינג להגשה המאפשרות אפיה, צליה וחימום בתנור.

אז אם אתם אנשים שאוהבים לארח, ליצור שולחן מעוצב בסטייל אישי בקלות אתם חייבים סט אחד לפחות של צלחות קורנינג איכותיות. חברת קורנינג מציעה לכם מבחר סטים מרשימים במיוחד שישמשו אתכם לאורך שנים רבות. העיצובים של קורנינג קלאסיים ומתעדכנים כל הזמן. אך גם תוכלו להשלים סט קיים באמצעות רכישת צלחות בודדות. קורנינג מחזיקה במלאי גם עיצובים ישנים לצד אלו החדשים.

עוד כתבות שיעניינו אותך
הדרך להצלחה מחייבת תכנון והתמדה
מהו השלב הראשון בהקמת עסק? האם זה השכרה של מקום?...
תלמידי עתיד כרמים בבנימינה גבעת עדה ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב
תלמידי עתיד כרמים ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב נבחרת הרובוטיקה First אורביט...
כך תנהלו את משימות העסק שלכם בצורה יעילה יותר
לא אחת קורה שלמרות הרצון הטוב שלכם, העסק תקוע? אתם...
עיצוב והקמת גינה מודרנית עם בריכת שחיה
גינה מודרנית עם בריכת שחיה היא משאת נפשם של משפחות...
כל מה שצריך לדעת על מנעולנים מוסמכים בשרון
שלום וברוכים הבאים למקומונט השרון, שמי ליעד מרום ואני המייסד...
סוגיות מורכבות במשפט הפלילי
עו"ד מעצרים מתמחה בייצוג והגנה על אנשים שנעצרו על ידי...
מהם ההבדלים בין עיצוב המשרד לעיצוב הבית
עיצוב פנים הוא היבט חשוב בתכנון של כל חלל, אך...
איך רכישת דירה יכולה להשפיע על המצב הפיננסי שלכם?
האם כדאי לשכור או לרכוש דירה תלוי במידה רבה כמה...
שירותי השכרת כספת
השכרת כספות נעשות בדרך כלל כאשר יש צורך/דרישה לאפסן דברי...
ברגעים הקשים ביותר אל תוותרו על עורך דין מצוין
ככל שעורך הדין שלכם טוב יותר כך הוא מצליח לעשות...