Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המדריך המלא לאריזה חכמה של מזוודה לקראת חופשה

המדריך המלא לאריזה חכמה של מזוודה לקראת חופשה

נמאס לכם כבר לארוז דברים מיותרים, לשכוח פריטים חשובים ולהתמלא בתסכול בכל פעם מחדש? המדריך שלפניכם הוא כל מה שאתם צריכים כדי לצאת לדרך חדשה!

בעולם מושלם (ודמיוני לחלוטין), היינו יכולים לארוז את כל המלתחה והציוד האישי בסט ענק של מזוודות קשיחות ועדיין היה נשאר לנו מספיק מקום בשביל השלל של השופינג. בעולם המציאותי לעומת זאת, הדברים כמובן שונים לחלוטין. מעוניינים לקבל טיפים של אלופים לאריזה יעילה וחכמה של מזוודה לקראת החופשה שנמצאת כבר ממש מעבר לפינה? הגעתם למקום הנכון: במדריך שלפניכם תמצאו מגוון טיפים שימושיים ששווים את משקלם בזהב.

המדריך המלא לאריזה חכמה של מזוודה לקראת חופשה

טריקים קטנים לחיסכון ענק במקום

  • הדרך המוצלחת ביותר לניצול החלל של המזוודה היא לגלגל את פריטי הלבוש במקום לקפל אותם. גלגול הבגדים לא רק יחסוך לכם מקום אלא גם ימנע מהבגדים להתקמט.
  • עד שלא משתמשים בשקית ואקום לאריזת בגדים, לא ניתן להבין כמה מקום תופס האוויר – רכשו בהקדם שקיות ואקום חד פעמיות והיווכחו בעצמכם.
  • את הנעליים מומלץ לסדר לאורך היקף המזוודה, כשבתחתית המזוודה יש להניח פריטי לבוש גדולים יחסית ולתת להם לגלוש החוצה. לאחר מכן יש להניח את הבגדים שגלגלתם כשהם צמודים זה לזה ולבסוף יש לקפל את קצוות הבגדים הגדולים מעל הבגדים המגולגלים.
  • טסים ליעד גשום אבל לא קר במיוחד? תנו עדיפות למעיל ניילון חד פעמי על פני מעיל הגשם שלכם. כמו כן הצטיידו במטריה קומפקטית ובכל מקרה זכרו שמטריה גם תמיד ניתן לרכוש במדינת היעד.
  • יש לכם פריטים קטנים (פיצ'פקעס) למכביר? הטמינו אותם בתוך הנעליים. לזה אנחנו קוראים ניצול מושלם של מקום.
  • בשנים האחרונות שוק פתרונות האריזה נהנה מתנופה יוצאת דופן. די למשל בהצצה חטופה באתר של ממסי תיירות, בשביל לגלות עולם שלם של מוצרי אריזה המאפשרים לחסוך הרבה מאוד מקום בעלות מינימלית.

לא משאירים דבר ליד הגורל

מובן שניתן תמיד לזרוק פריטים בחופזה וללא מחשבה למזוודה ולקוות לטוב. אבל כל עוד אתם לא נמלטים מרשויות החוק עם מזוודה קשיחה, ערימת בגדים וחופן דולרים, אין שום סיבה שתארזו כך את המזוודה שלכם. הדרך הטובה ביותר לנטרל כל אפשרות לכך שתשכחו דבר מה חשוב בבית, היא להתחיל לעבוד על רשימת פריטים שיש לארוז, כמה שיותר זמן לפני מועד הטיסה.

הרשימה תסייע לכם מצד אחד לארוז את כל הפריטים החשובים ומצד שני תאפשר לכם לבחון בנחת את ההחלטות שתקבלו לאורך הדרך. לא אחת תגלו למשל כי ישנם לא מעט פריטים שבהחלט ניתן להשאיר בבית. אז נכון שזה דורש מעט זמן והתעסקות, אך הרשימה שתכינו תוכל לשרת אתכם היטב גם בחופשות הבאות ובטווח הארוך מדובר בהשקעה שבפירוש מצדיקה את עצמה.

לא טסים לפני שבודקים

אם אתם מתכננים לעשות קצת (או הרבה) שופינג במהלך החופשה שלכם, חשוב שתזכרו להשאיר מספיק מקום פנוי במזוודה לרכישות החדשות. למרבה הצער מדי שנה ישראלים רבים הטסים לחו"ל עם כבודת יד בלבד, נאלצים לרכוש מזוודה נוספת במהלך החופשה, פשוט כי לא דאגו להשאיר מספיק מקום מראש.

הדרך הטובה ביותר לוודא שיש לכם מספיק מקום פנוי לשופינג במזוודה היא לבצע בדיקה מקדימה:  ארזו במזוודה את כל הפריטים שהחלטתם לקחת איתכם לטיסה ולאחר מכן הוסיפו פריטים נוספים, בהתאם לאלו שאתם מעוניינים להתחדש בהם בחו"ל. רק כך תוכלו לדעת מראש האם יש לכם מספיק מקום עבור שני זוגות ג'ינס חדשים, חמש חולצות ומעיל לילד. קחו בחשבון כי רוב הסיכויים שלאחר הבדיקה תבינו לפתע שעל חלק מהפריטים שארזתם, ניתן בהחלט לוותר.

כעת רק נותר לאחל שתהיה לכם אריזה מושלמת וחופשה מהממת.

עוד כתבות שיעניינו אותך
הדרך להצלחה מחייבת תכנון והתמדה
מהו השלב הראשון בהקמת עסק? האם זה השכרה של מקום?...
תלמידי עתיד כרמים בבנימינה גבעת עדה ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב
תלמידי עתיד כרמים ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב נבחרת הרובוטיקה First אורביט...
כך תנהלו את משימות העסק שלכם בצורה יעילה יותר
לא אחת קורה שלמרות הרצון הטוב שלכם, העסק תקוע? אתם...
עיצוב והקמת גינה מודרנית עם בריכת שחיה
גינה מודרנית עם בריכת שחיה היא משאת נפשם של משפחות...
כל מה שצריך לדעת על מנעולנים מוסמכים בשרון
שלום וברוכים הבאים למקומונט השרון, שמי ליעד מרום ואני המייסד...
סוגיות מורכבות במשפט הפלילי
עו"ד מעצרים מתמחה בייצוג והגנה על אנשים שנעצרו על ידי...
מהם ההבדלים בין עיצוב המשרד לעיצוב הבית
עיצוב פנים הוא היבט חשוב בתכנון של כל חלל, אך...
איך רכישת דירה יכולה להשפיע על המצב הפיננסי שלכם?
האם כדאי לשכור או לרכוש דירה תלוי במידה רבה כמה...
שירותי השכרת כספת
השכרת כספות נעשות בדרך כלל כאשר יש צורך/דרישה לאפסן דברי...
ברגעים הקשים ביותר אל תוותרו על עורך דין מצוין
ככל שעורך הדין שלכם טוב יותר כך הוא מצליח לעשות...