Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המלצות לחיסכון בעלויות התפעוליות של עסק קטן

המלצות לחיסכון בעלויות התפעוליות של עסק קטן
מקור pixabay

תפעול מוצלח של עסק קטן דורש יצירתיות, יעילות, גמישות, תושייה ותמיכה מגורמים ניהוליים ולוגיסטיים. אילו פתרונות מספקים את הצורך בעלות נגישה? הנה כמה שירותים שכדאי לאמץ.

המלצות לחיסכון בעלויות התפעוליות של עסק קטן
מקור pixabay

השכרת מחסנים מקצועיים

יבואנים, יצרנים ויצואנים קטנים כבר נעזרים בשירותי השכרת מחסנים כדי לחסוך בעלויות תפעול ולקצר את זמני ההספקה ללקוח הסופי. המחסנים המקצועיים מצוידים במערכות כיבוי אש, אישורי משרד הבריאות והמשטרה ופועלים בהתאם להיתר הניתן להם מהרשות המקומית. בבחירת מחסן למטרות עסקיות מומלץ לשים את הדגש על השירותים הבאים:

  1. נגישות למחסן במשך רוב שעות היממה ולפחות שישה ימים בשבוע
  2. סידורי אבטחה קפדניים הכוללים צילום וידאו במעגל סגור וחיבור למוקד
  3. היתרים – מחסנים רבים פועלים מתוך לולים ורפתות על שטח חקלאי וחשופים לסגירה פתאומית. בחרו לעבוד עם ספק ותיק אשר מחזיק בהיתרים התואמים לשימוש מסחרי.
  4. מרחק – השכרת מחסנים בהרצליה או בקרבת מקום לשימוש מסחרי אפשרית יותר מתמיד, ולמעשה מקרבת את העסק למרכז הפעילות, ומקצרת את זמני השילוח. העדיפו שירותי השכרה המציעים חניה במקום כך שתוכלו לשנע סחורה בקלות ואף להזמין את חברת השילוח ישירות אל המחסן.
  5. יחידות בהתאמה אישית- מרכיב משמעותי לחיסכון בעלויות המאפשר למחסן "לגדול" או "להצטמצם" יחד עם העסק
  6. תשתית- מחסנים מקצועיים כוללים מערכת בקרת אקלים לשמירת הלחות לאורך ימות השנה, יחידות נפרדות לכל לקוח המחופות בברזל מגלוון וממוקמות תחת מבנה בטון מואר, נקי ומטופל.

ליווי שיווקי קבוצתי

טובים במכירות, אמנים בנפשכם, אך חלשים בשיווק ובעבודה עם האתר והרשתות החברתיות? כל בעל עסק זקוק לליווי ולתמיכה שתסייע לו להתקדם ולהעשיר את הערוצים הדיגיטליים שלו. נותני שירותים מתחום השיווק שבעבר הועסקו בחברות פרסום ובחברות מסחריות פותחים קבוצות, שכל מטרתן היא לסייע לבעל העסק לפתח את הקוד השיווקי שלו, להבין את הבידול העסקי ולממש באופן מיטבי את התקציב הפרסומי. כדי לבחור את הליווי הנכון מומלץ לבחון את הנושאים הבאים

  1. אופי השירות- מה הוא כולל? האם פגישה שבועית קבוצתית, האם המטרות מוגדרות מראש? האם קיימת אפשרות לליווי מקוון בין הפגישות? האם הליווי תחום בזמן ומתקדם אל עבר מטרה מוגדרת מראש?
  2. יכולת להתחייב לתהליך- האם ניתן יהיה להקדיש מספר שעות בשבוע לקידום העסק בערוצים הדיגיטליים?
  3. אילו כישורים ומיומנויות ניתן לקבל באמצעות הליווי

עבודה מחללים פתוחים בעלות נגישה או ללא עלות

הימים הם ימי סגר וקורונה ורוב החללים הפתוחים עובדים תחת הגבלות, יחד עם זאת בימי השגרה מומלץ לצאת מפינת העבודה בבית ולבקר באחת מהספריות העירוניות, שם מחכות עמדות עבודה אישיות עם חיבור רשתי ללא עלות, כך שתוכלו לבצע כל פעילות שקטה הקשורה לעסק. מנגד אם בכל זאת חשובה לכם הרשת החברתית הלכה למעשה ולא רק בעולם הדיגיטלי, התקשרו בחוזה חודשי לאחת ממרחבי העבודה הפתוחים בחלקם קיימות תוכניות לליווי וקידום עסקי וחיבור בין אנשי מקצוע בתחומים קרובים.

סקרי שוק לחברות שילוח

שילוח הוא מרכיב משמעותי בעלויות ועשוי אף להגיע ל 10% מעלות המוצר הסופי. יחד עם זאת כדאי להבין את מרכיבי עלות השילוח ולחשב את המסלול הנכון עבורכם. שילוח ימי זול יותר משילוח אווירי, אך דורש זמן המתנה ארוך. שילוח אווירי יתאים לסחורה דחוסה גם אם היא כבדה ולמרחקים קצרים. שילוח פנים ארצי נע בין 25 ₪ – 50 ₪ לחבילה, ההצעות משתנות בהתאם לכמות ולצירי הנסיעה. נסו להתקשר עם ספק לאורך זמן ואם חברת השילוח אינה עומדת בתנאים – החליפו אותה. ההיצע רחב  ואין שום סיבה להסתכן בשירות לקוי בשל אי נעימות. ולסיום – בחנו את מרכיבי העלות בהצעת המחיר, קיימות דרכים רבות להוזיל אותה, בין אם על ידי ריכוז גאוגרפי ובין אם על ידי העברת פריטים לנקודות איסוף.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...