Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המתנות השוות ביותר ליולדת

המתנות השוות ביותר ליולדת

אם אתם מחפשים מתנה ללידה שהיא גם מקורית, גם מיוחדת וגם מרגשת בטח תשמחו לדעת שהחיפושים שלכם הגיעו לסיומם. אתם מוזמנים להמשיך לקרוא אם אתם מחפשים משהו שהוא מעבר לשוקולד או לפרחים, כי בינינו לא כולן אוהבות שוקולד (במיוחד אחרי לידה) והפרחים ממילא נובלים אחרי יומיים. ורמז – המתנה לא חייבת להיות בצבע ורוד או כחול אלא יכולה להיות גם בצבעים אחרים…

המתנות השוות ביותר ליולדת
צילום "פיקסלס"

מתנה ליולדת בן

לכאורה מתנות ליולדת בן הם הבנאליות מכולן כי מן הסתם תיערך ברית בקרוב. לכן, רוב הסיכויים שאתם תוזמנו לאירוע ותביאו אתכם צ'ק בסכום כזה או אחר. לרוב נהוג לצרף לצ'ק משהו קטן חמסה שתולים בעגלה וזאת מסיבה אחת – ברוב המקרים שם היילוד מוכרז בברית, כך שכל מתנה שתישא שם כלשהו תהיה בגדר סיכון וניחוש בלבד.

מתנה ליולדת בת

לעומת המין החזק דווקא כאן למין החלש יש עליונות מסיבה אחת – אתם יכולים להעניק את המתנה בכל מועד שתרצו לנכון, כך שכל האפשרויות פתוחות. למשל, למי שיולדת בת ניתן להעניק מתנות עם שם התינוקת, סטים שונים ועוד. בנוסף, תוכלו להרכיב חבילת לידה בעצמכם ולהחליט מה היא תכלול : חיתולים, גרביים, סינרים, כובעים, מגבות, תיקים, אוברולים, שמיכות, דובונים וכמעט כל מה שעולה על דעתכם.

באיזה צבע לבחור?

אמנם הנטייה הטבעית של כולנו היא לבחור מתנות כחולות לבנים וורודות לבנות, אבל למה להנציח סטיגמות כשאנחנו כבר במאה ה-21? בטח תשמחו לדעת שכיום ניתן ליהנות ממתנות לידה בשלל צבעים, כך שהבעיה נפתרת עבורכם ובקלות מפתיעה. עם זאת, לצערנו ברוב המקומות עדיין נהוגה החלוקה הסקסיסטית והמיושנת הזו ומזל שמצאנו מקום אחד שלא – לילבלה, חנות למתנות ליולדות שכל כולה תוצרת כחול לבן.

בחנות תוכלו לרכוש מתנה ליולדת בת, מתנה ליולדת בן, חבילות לידה, מצעים בעיצוב אישי, מתנות לאחים ולבני משפחה וכל מה שהופך משפחה למאושרת. כל מוצרי החנות מיוצרים תוך שימת דגש על מקוריות ועיצוב, כך שהם שילוב נדיר של איכות ושימושיות. ואנחנו אומרים – למה להסתפק במתנה סטנדרטית שאפשר גם אחרת?

ומה אתם צריכים לעשות?

אם לא הוזמנתם לאירוע כלשהו (בריתה, ברית וכו') ועדיין רוצים להראות את אהבתם – בטח תשמחו לדעת שזה אפשרי ולא מצריך מכם להטריח את היולדת באירוח שלכם. כל שעליכם לעשות הוא להזמין דרך האתר והמתנה תגיע ליולדת בכל מקום בארץ ובחו"ל, כולל בית היולדות או בית היולדת.

רכישת המתנה נעשית בזמנכם החופשי ועליכם רק להצטייד בכרטיס אשראי ובסבלנות מסיבה אחת – אנחנו בטוחים שהבחירה בין האפשרויות השונות תהיה קשה במיוחד הודות למגוון הרב. אנחנו גם מאמינים שדפדוף בקטלוג יעשה לכם חשק להיכנס להריון וללדת שזה כמובן מבורך, אבל אם אתם משתייכים למין הגברי אתם קצת בבעיה. ובינינו – מי אמר שמציאת מתנה ליולדת היא משימה פשוטה?

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...