Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הפעלות יום הולדת שלא תמצאו בשום מקום אחר

הפעלות יום הולדת שלא תמצאו בשום מקום אחר
צילום pixabay

תהיו בטוחים שבחרתם לילדכם את ההפעלה המגניבה והמדליקה ביותר:

יום הולדת של חידות ומשחקי מציאות מדומה

ילדים רבים, וגם מבוגרים, התאהבו במשחקי הבריחה והחידות שנכנסו לחיינו בשנים האחרונות. ההימצאות בתוך חדר תוך זמן קצוב לברוח ממנו היא חוויה ואתגר בפני עצמה, במיוחד אם לצורך הצלחת המשימה אנו צריכים לעבור מגוון חידות ורמזים.

ניתן למצוא הפעלה מדליקה במיוחד בסגנון חדר בריחה האהוב הכוללת משחקים באמצעות טכנולוגית מציאות מדומה. הילדים ירכיבו משקפי מציאות מדומה מיוחדות, וינסו לברוח מהחדר הווירטואלי בו הם נמצאים, תוך פתירת חידות ומשימות שונות. החברים במסיבה יוכלו לצפות בכל מה שהילדים עם המשקפיים רואים, כך יוכלו לסייע לבריחה במידת הצורך. זוהי הפעלה מתקדמת ומיוחדת שתבטיח לילדכם מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת.

הפעלות יום הולדת שלא תמצאו בשום מקום אחר
צילום pixabay

יום הולדת עם המון אקשן ואתגר

ילדים רבים אוהבים לשחק בכל מיני משחקי מחשב, טאבלט או משחקי טלוויזיה כמו פלייסטיישן. בגלל שיש היצע גדול מאוד של משחקים עם אתגרים, משימות ואיכות מדהימה הילדים מרגישים כאילו הם נמצאים ממש בתוך המשחק.

אז אם ילדכן מכור למשחקי מחשב, הזמינו לו הפעלה מיוחדת בסגנון משחק המחשב האהוב עליו – שהוא כמובן משחק הפורטנייט המדובר. כך במקום שהילד יחווה את כל המשימות והאקשן דרך המחשב, הוא יכול לשחק אותם בהפעלת יום ההולדת שלו עם המון משימות, מכשולים ואתגר שיחד עם חבריו יצלחו את כל המשימות ממש כמו במשחק.

יום הולדת לנינג'ות

סדרות הריאליטי השונות שצצות מדי פעם בטלוויזיה מרתקות אותנו בכל פעם מחדש. ילדים ומבוגרים רבים צפו בתכנית המרתקת שהכתירה את הנינג'ה הגדול של ישראל! אם ילדכם אוהב במיוחד את הסדרה וחולם אף להיות נינג'ה בעצמו באחד מן הימים, אתם מוכרחים להזמין לו יום הולדת בסגנון אתגר הנינג'ה עם המון מכשולים מאתגרים.

ילד יום ההולדת וכל החברים יוכלו ליהנות ממכשולים כמו שראו בטלוויזיה, הסטפר החלקלק, הליכה על קורה דקיקה, היתלות על מתח טבעות, טרמפולינות ,רשתות טיפוס וכמובן איך אפשר בלי קיר הטיפוס המוכר והקשה.

יום הולדת ספורטיבית ולא שגרתית

אם מסיבת יום ההולדת של ילדכם מתקיימת באחד מימי הקיץ החמים והנעימים, אתם מוכרחים כמובן לחגוג אותה בחוץ – ורצוי עם משחק ספורטיבי ולא שגרתי כלל.

כדורי הבועה הם הדבר החם הבא בכל הנוגע לפעילות ספורטיבית מקורית ובמיוחד מפילה מצחוק. כל ילד יוכל להיכנס לבועה ענקית רכה וגמישה, ובאמצעותה הוא יצטרך לעבור מכשולים ולשחק משחקים עם החברים האחרים שלבשו את הבועה על עצמם.

התוצאה היא משעשעת ומהנה במיוחד, הילדים ינסו לרדוף אחד אחרי השני כשהם עם הבועה הנפוחה על עצמם, ינסו להפיל אחד את השני ובעיקר ישתדלו שלא ליפול בעצמם. כל ההתנגשויות, קפיצות והתגלגלויות יפילו מצחוק את הילדים (תרתי משמע ?) וגם ילמדו אותם כיצד לחשוב אסטרטגית ולשתף פעולה אחד עם השני.

 

עוד כתבות שיעניינו אותך
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חברת סיליס והשירותים שהיא מציעה
חברת סיליס מערכות חשמל בע״מ, מתמחה בכול עבודות החשמל הנדרשות...
חברת SDB והשירותים שהיא מציעה
הזדמנויות להשקעה בנדל״ן בחו״ל עשויות להבטיח תשואות גדולות והן נחשבות...