Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הקפאת ביציות – כל מה שצריך לדעת

הקפאת ביציות – כל מה שצריך לדעת
קרדיט תמונה FREEPIK

יש לא מעט נשים שלא ממהרות להיכנס להיריון כשהן צעירות ויכולות להיות לזה סיבות רבות. סיבה אחת היא הרצון להתבסס כלכלית, הרצון להיות מסודרים בין אם כיחידה ובין אם כאחת משני בני זוג. סיבה נוספת היא הרצון להתפתח מבחינה אקדמית או לימודית באופן כללי, ובכלל, הרצון להישאר חופשיה גורם ללא מעט נשים לדחות את הכניסה להריון. אבל מה לעשות והטבע לא עומד ומחכה לכל אחת לזמן שיתאים לה? מה לעשות שהגיל נותן את אותותיו והגוף לא נשאר באותו המצב לתמיד? בדיוק בגלל זה יש פתרונות שונים שמסייעים, והמוביל שבהם הוא הקפאה של ביציות בגיל צעיר.

הקפאת ביציות – כל מה שצריך לדעת
קרדיט תמונה FREEPIK

הקפאת ביציות – גם במקרים של מחלות שונות

חשוב לדעת שהאפשרות להקפאת ביציות מתאימה לא רק למי שמעוניינת לדחות את תכנון המשפחה ולהרות בשלב מאוחר יותר בחייה מסיבות שונות אלא גם לכאלו שאי היכולת להיכנס להריון כרגע נכפה עליהן. כך לדוגמא על השאלה הקפאת ביציות האם כדאי למי שעברה כריתת שחלות או חלתה בסרטן התשובה ברורה. בוודאי שכדאי לה לבצע את ההליך מכיוון שהיא תוכל מאוחר יותר להביא ילד לעולם בעצמה או באמצעות פונדקאית. הקפאת ביציות היא למעשה להרוויח זמן. לעצור אותו כשהביתיות עדיין צעירות ואפשר יהיה לעשות בהן שימוש מאוחר יותר.

לקבל עכשיו את ההחלטה הקריטית

בכל מה שנוגע להקפאת ביציות, הזמן כפי שציינו הוא הדבר החשוב ביותר. יש נשים שמתלבטות בעניין שנים ארוכות ובסופו של דבר כשהן מחליטות שהן מעוניינות, זה כבר מאוחר מידי. אי אפשר באמת לדחות את ההחלטה יותר מידי וחשוב לעשות אותה כמה שיותר מהר, ומה שמרוויחים זה בעיקר שקט נפשי. שקט נפשי הוא מרכיב מרכזי בכל העניין ולאחר שמתבצעת ההקפאה האישה לא צריכה לדאוג יותר. היא יכולה לעבור את הטיפולים שהיא צריכה לעבור אם יש כאלו, ואם היא בריאה היא יכולה לדחות את ההחלטה האם להביא ילד לעולם או שלא לשנים מאוחרות יותר בלי הדאגה שזה לא יהיה אפשרי במידה וההחלטה תהיה חיובית.

מגיע לך לדעת הכול

אם את חושבת על הקפאת ביציות מכל אחת מהסיבות שהוזכרו כאן, את צריכה קודם לדעת שההליך הרבה פחות מורכב ממה שאת בטח חושבת שהוא והוא כולל לקיחת הורמונים לייצור מוגבר של ביציות במחזור הרלוונטי. ההליך מפוקח ומאושר והוא אינו מזיק, ומה שחשוב הוא שתקבלי את הליווי הטוב ביותר. מה זה אומר הליווי הטוב ביותר? זה אומר רופאת נשים עם ניסיון בהליך מעין זה, רופאת נשים שיש לה "קבלות" על מה שהיא עושה וכמובן המלצות. חשוב לא פחות שהיא תהיה אמפטית וסבלנית על מנת לתת לך את כל המידע שאת צריכה. מגיע לך לדעת הכול ולקבל את ההחלטה הנכונה מבחינתך.

Combination of Cialis with significant doses of alcohol increases heart rate, decreased blood pressure, headache. It is categorically forbidden to combine Сialis with organic nitrates, you can learn about this from the article on the portal https://tadalift.net/tadalafil-20-mg-online/.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...