Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הרצליה מציינת את חודש האישה 2019 באירועי תרבות ואמנות

הרצליה מציינת את חודש האישה 2019 באירועי תרבות ואמנות
pixabay

ראש העירייה, משה פדלון: "זו הזדמנות להביע הערכה לעשייה הנשית תוך הפניית זרקור לקידום נשים ולשוויון הזדמנויות"

 חודש האישה 2019
pixabay

עיריית הרצליה, באמצעות מינהל נשים, מרחיבה גם השנה את יום האישה, החל ב-8.3, ומציינת אותו במגוון אירועי תרבות ואמנות, כולם בהיבט נשי, המתפרשים לאורך חודש מרץ.

ראש העיר משה פדלון אמר "בחודש האישה אנחנו מפנים את הזרקור לנושאים החשובים של קידום נשים ושוויון הזדמנויות בין המגדרים, תוך הבעתהערכה לעשייה הנשית שמעשירה אותנו בנקודות מבט ובאופני התייחסות ייחודיים".

האירוע הפותח הוא תערוכת נערות "can be my hero I" המתקיימת במסגרת תכנית המנהיגות "מחוברות". יום ראשון, 3.3, 18:30 היכל אמנויות הבמה; מפגש עם הראל סטנטון, מרצה וצלם בינלאומי, על מעמד האישה בתרבויות שונות ומערכת היחסים בין המינים, כולל סיפורים מרתקים ומוסיקה אותנטית מהקולנוע ומפסטיבלים שונים מרחבי העולם. יום רביעי, 13.3הספרייה הראשית; מפגש "עסקית פלוס הרצליה" בהנחיית הדס צימרמן להעצמה והשראה נשית. מדובר בסדרת מפגשים  שנועדו לייצר ולפתח קשרים, לתמוך, לתת כלים ולסייע לנשים יזמיות ועצמאיות בדרכן להגשמה עצמית ועסקית. יום שני, 18.3, 12:00-9:00, בית קינן; סרט אילם, מאבני הדרך של הקולנוע הקלאסי: "נוספרטו: סימפוניית האימה", בסרט, שעלילתו נשענת על הספר הקלאסי "דרקולה",  ניתן ייצוג עוצמתי לאישה כסמל לתעוזה ולכוח מטהר את חטאיו של עולם גברי דקדנטי. את ההקרנה תלווה בביצוע חי, המוזיקאית הישראלית האלטרנטיבית אליוט ("גיבור צבא ההגנה", "זיוה", "בכוונה").יום חמישי, 21.3, 20:30, סינמטק הרצליה, עלות 70 ₪.

ביום חמישי, 7.3, החל מהשעה 19:00 יתקיים בבניין העירייה, קומה -1 , יריד יזמות עסקית שבו יציגו נשים בעלות עסקים קטנים מרחבי הרצליה, והוא מהווה יוזמה ושיתוף פעולה של קהילת יוחנני הירוקה ו"ירוק בעיר", בשיתוף מינהל נשים. אחרי היריד יתקיימו הרצאות בסגנון TED.

בגלריה העירונית מוצגת התערוכה "3 נשים", שבה שלוש אמניות מקומיות חברו להציג תערוכה משותפת, כל אחת וסגנונה, כל אחת ועולמה הפנימי הבא לביטוי ביצירה. פנינה גרוישטרן מצלמת את עצמה במראות שונים, מתעסקת בנושא הדימוי העצמי. החשיפה מול ההתחבאות מאחורי המסכות השונות. אפרת שריר קוראת לאוסף היצירות שבחרה להציג – "צבע-אישה"  וגם היא מתעסקת בשאלות זהות אישית-המקום ממנו באנו. והשלישית היא איריס רביד ימין, המציירת בעפרונות צבעוניים ובטכניקת השפכטליזם, כשציוריה מהווים הצצה פומבית ראשונית לעולם הדמיון הפנטסטי שהיא יוצרת בשרבוטים אינטואיטיביים.

מ"מ וסגנית רה"ע הממונה על תיק החינוך ותיק הנשים, איה פרישקולניק, אומרת: "עיריית הרצליה ומינהל נשים מחויבים לפעול לקידום מעמד האישה ולעודד שוויון הזדמנויות בין המגדרים. חודש האישה הוא הזדמנות נוספת להעלאת המודעות לחשיבות המאבק להעלמת 'תקרות זכוכית' מחיינו".

מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא מציין "חודש האישה הוא מקבץ אירועים מעניין בתוך שפע של פעילויות שעיריית הרצליה יוזמת, באמצעות מינהל נשים, לאורך כל השנה על מנת לקדם ולהעצים נשים באמצעות קורסים, סדנאות ופעילויות העשרה".

למידע על חודש האישה, ניתן להיכנס לאתר העירייה  או לדף הפייסבוק של מינהל נשים

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
באביב הטבע מתעורר לחיים, העצים מלבלבים והינשופים – פורחים!
בני משפחת הינשופיים, כמו ינשוף העצים, ינשוף השדות, הלילית והשעיר,...
ההצלחה הבינלאומית הגדולה של להקת המחול קמע חוזרת לבמה כרמינה בורנה
כוריאוגרפיה: תמיר גינץ | מוזיקה: קרל אורף לקראת סיבוב הופעות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
מאבק המשטרה במסיבות הטבע הפיראטיות נמשכת
שוטרי תחנת חדרה במחוז חוף פיזרו מאות צעירים ממסיבת טבע...
פרויקט חלוקת המצרכים הגדולה של משפחתו של חלל סיירת גבעתי למען משפחות מעוטות יכולת
סמ"ר אורי ג‘רבי ז״ל, שלחם בסיירת גבעתי ונפל בלחימה בעזה,...
בשורה אופטימית לתושבי השרון: בדיקת דם פשוטה תאפשר אבחון מוקדם של אלצהיימר
הבדיקה כבר זמינה בישראל וניתן לבצעה במעבדת AML בהרצליה "אבחון מבוסס...
חוגגים את סדר פסח בלולה מרטין
מסעדת לולה מרטין מקדש לדגים ומאכלי ים בהרצליה מציעה ארוחת...